coach - {34}

1.2K 70 6
                                    

|| třicet čtyři // děkuji ti ||

Pohled Nialla:

Sedm dní.

Je to jako by mě na týden odložila stranou.

Přestal jsem jí volat třetí den.

Přestal jsem chodit za ní domů čtvrtý den, když mi její máma pokaždé řekla, že mě vidět nechce.

„Kámo, nemůžeš být takový. Proč jsi ji vůbec poslechl?" nepřestával Louis mluvit o mých činech, které jsem začal dělat, když Alice začala odmítat mě vidět.

Pil jsem.

„Holky často říkají věci, které nemyslí vážně. Například, když jsem chodil s Charlotte. Říkala mi, jak mě hrozně miluje, a přitom lhala. Takže to, co ti Alice před pár dny řekla, nemyslela vážně," pokračoval.

Položil jsem pivo na barový pult a našpulil rty. „Nemyslela to vážně? A myslíš to teď vůbec vážně ty? Vsadil bych se, že to vážně myslela. Kdyby totiž ne, byl bych s ní hned druhý den, jako kdyby se nic nestalo. Říkám ti, chlape, Zayn jí to pomotal v hlavě těmi jeho kecy, slyšel jsem ho."

Louis si povzdechl a přikývl. „Nialle, upřímně nevím, co říct. Co řekl Zayn bylo prostě-" podíval jsem se na něj a on najednou nevěděl, jak má pokračovat.

To si ze mě musí dělat prdel.

„Co? Budeš taky souhlasit s tím, co řekl? Moc dobře víš, že jsem se nevracel tam a zpátky od Alice k Natalii. Nikdy bych tohle neudělal - vím, že jsem se s tou krávou Natalií předtím nerozešel, ale nikdy bych nevyužil Alice k něčemu jako-" zaškytal jsem kvůli tomu, kolik jsem toho vypil.

„Kámo, vezmu tě domů, už takhle jsi dost opilý," poplácal mě Louis po zádech a začal mě vést odsud.

Pokud nemůžu být šťastný s Alice, můžu být aspoň opilý.

Pohled Alice:

„Ty čekáš dítě s mým trenérem fotbalu? Nechutný," zašklebil se Roland.

Protočila jsem očima a podívala se na mamku, která nás s úsměvem pozorovala. „Rolande, tohle se svojí sestře neříká. Copak se netěšíš, že budeš strýček?"

Když Roland slyšel mamku, podíval se na mě a pokrčil rameny. „Já myslel, že jsi na Nialla naštvaná? A ví to vůbec, že s ním budeš mít dítě?" zeptal se zvědavě.

„Ne!" odpověděla jsem hned. „A přísahám, že jestli se mu o něčem jen zmíníš, nakopu ti-"

„Alice!" varovala mě mamka předtím, než jsem mohla sprosté slovo vyslovit. „Roland už přece ví, že jestli o tom Niallovi řekne, bude mít zaracha."

Ušklíbl se a pak se zamračil. „Co? A co asi chceš říct Niallovi, až ti vyroste břicho? Že jsi ztloustla? Ani by mě to nepřekvapilo," zavtipkoval a já přísahám, že jsem byla hodně blízko, abych mu vrazila minimálně pohlavek.

„Na to je ještě chvíli čas. Nikomu o tom ani necekneš. Ani tvým kamarádům, spoluhráčům nebo komukoliv, koho zná Niall," přikývla jsem souhlasně, když to mamka Rolandovi klidně vysvětlila.

Roland protočil očima a pak znovu promluvil. „A co Zayn? Nemá Nialla rád. Neřekne mu to."

„A ani já Zayna nemám ráda, takže mu to neřeknu. Chápeš to? Budeš pěkně držet jazyk za zuby!" sykla jsem.

„Bože, fajn. Chápu to," založil si ruce na hrudi a pomalu přešel ke schodům. „Dobrou noc!" zakřičel ještě, než se ozvalo bouchnutí dveří od jeho pokoje.

coach // niall horan [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat