Ako stále, zo spánku ma znova vytrhol ten hrôzostrašný zvuk zvončeka. Hneď som vyskočila z postele, kedže to mohol byť Harry.
,,Počkajteeeeee" skríkla som. Natiahla som na seba obyčajné čierne legíny a tričko a utekala k dverám.
,,Zayn?" ostala som prekvapená.
,,Ahoj. Ako to včera dopadlo?"..
,,Zayn, čo robíš?" spýtala som sa ho. Pokojne sme pili kávu a rozprávali sa a on sa len tak z ničoho nič začal premávať po byte a prehľadávať mi veci. ,,Milla, to je Harryho mobil že? Preboha, má tu 49 správ od nejakej Cassidy. To dievča má ale výdrž." vykríkol.
Nevydržala som to a rozplakala som sa. Nebol to ale normálny tichý plač, ale hlasné vzlyky.
,,Milla, čo sa stalo? Niečo s Harrym?" opýtal sa a venoval mi dlhý prenikavý pohľad.
,,No, keď som bola na dovolenke, to sme si s Harrym ešte písali, poslal mi fotku Cassidy. Vravel, že spolu chodia. Neznášala som ho, nechcela som sa ním zapodievať. Po čase som ale prišla na to, že mi písanie s ním veľmi chýba. Och, Zayn, ja na ňu tak žiarlim!" vedela som, že sa správam prehnane, no na Harrym mi tak záleží!
Zayn spustil monológ o Harrym, vravel, aký to je idiot a podobne.. Celý čas ma utešoval a objímali sme sa.
,,Zayn, poznáme sa síce krátko, no si skvelý kamarát." povedala som mu a usmiala sa naňho. Neviem, čo mal Harry proti nemu. Možnože striedal baby ako ponožky, no každý je nejaký.
,,Haha, ja viem. A čo za to?" pobavene sa ma spýtal.
,,A čo také by si chcel?" rozosmiala som sa.
,,Hmmm, pusu." usmial sa a vystrčil mi pravé líce.
Dala som mu pusu, no to by nebol on, keby v poslednej sekunde neotočil hlavu. Pobozkali sme sa priamo na pery.
Nemohla som si pomôcť, no celkom sa mi to páčilo. Nakoniec to nebol iba jedna nevinná pusa, ale dlhý bozk.
,,Nemali by sme." povedala som.
,,Kvôli Harrymu?" spýtal sa.
,,Áno, najmä kvôli nemu."
,,Je mi jedno, čo chce Harry, ale ja chcem teba. Teraz. " pošepkal mi do ucha až som sa zachvela. Zas ma začal bozkávať, no trochu divšie. Pripojila som sa, no kvôli Harrymu ma hrýzlo svedomie. Odtrhla som sa od neho a pozrela sa do jeho neodolateľných hnedých očí. Videla som v nich veľkú túžbu. Vedela som, že on v tých mojich musí vidieť strach.
Bozkávali sme sa vášnivo, až pokým sa Zayn so mnou pomaly nepremiestňoval do spálne. ,,Zayn, nemali by sme."
On sa zamračil a povedal: "Tak si zavolaj svojho dokonalého Harryho."
A potom z ničoho nič odišiel...O niekoľko hodín
Vracala som sa domov a otvorila dvere, keď som zistila, že zasa je odomknuté! Fakt som sa zľakla, Harry by také niečo neurobil po druhýkrát! Vošla som do bytu a tam bola zapálená jedna sviečka priamo v predsieni. Podišla som k nej a odtiaľ som zbadala ďalšiu pri spálni. Odložila som si veci a šla k tej sviečke. Naskytol sa mi pohľad do spálne. Nemohla som uveriť vlastným očiam! Na posteli sedel veľký plyšový macko a vedľa neho kytica čerstvých červených ruží. Bolo to také romantické, že som očakávala, že spoza mňa vyskočí Harry, no nestalo sa tak. Šla som k mackovi a na ňom bol nalepený lístoček: S láskou, Harry. Od radosti mi poskočilo srdce a celé mi to prišlo ako vo filme. Cítila som sa hrozne previnilo za to, čo som robila so Zaynom, no našťastie som to stopla v pravú chvíľu. Keby sme skončili v posteli....
Neviem, ako by som to vysvetlila Harrymu...
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff