56

74 7 2
                                    

Vlasy mala spletené v jemnom vrkoči, ktorý jej padal na plecia. Bola odetá do dlhých krémovo bielych šiat bez vlečky,ktoré jej nádherne zvýrazňovali tehotenské bruško. Mala čipkovaný  závoj, ktorý zakrýval jej tvár s dokonalým mejkapom. Sophia vyzerala v jej svadobný deň úžasne - dúfam, že aj ja raz budem taká pekná nevesta.

,,Charlotte, Milla! Už je čas!" sykol muž, ktorý organizoval obrad a ja som rýchlo schmatla moju kyticu a poupravila som si šaty, v ktorých som malá celé odhalené ramená, látka šiat siahala tesne nad dekolt. Boli nádhernej lososovej farby a siahali až po zem, cítila som sa v nich ako princezná. 
Neistým krokom som sa vybrala k oltáru, tesne za Charlotte, Sophiinou sestrou a následne som sa zaradila vedľa ostatných družičiek. 

Obrad prebehol nádherne, ale nemohla som sa dočkať momentu, keď si vyzujem vysoké lodičky, v ktorých ma neskutočne boleli nohy. Po obrade sme sa v aute presunuli do reštaurácie kde nás usadili a ja som si pripravila papier na môj príhovor. 

,,Milí svadobčania, no, kde začať. So Sophiou sa poznám pomaly od detstva, trávili sme spolu každú voľnú chvíľu a Liam nám neustále robil napriek. Kto by bol povedal, že ich vzťah sa dostane z ťahania vlasov a hádania sa až sem. Ale pravdupovediac, Liam a Soph sú ten najkrajší pár aký som kedy videla. Sú pre seba ako stvorení a ja som veľmi hrdá na svojho veľkého bračeka a na moju najlepšiu kamarátku. Gratulujem a do vášho budúceho spoločného života vám prajem len to najlepšie." povedala som so slzami v očiach a napila som sa sladkého šampanského. Sophia s jej tehotenskými hormónmi už plakala a aj Liamovi sa zaleskli oči. Niekoľkokrát sa mi poďakovali a ja som si konečne sadla na stoličku, z ktorej som už tento večer nemala v pláne vstať. 

,,Zlatko, poď tancovať!" vykríkol Liama za ruku ma vytiahol na tanečný parket. Rozosmiala som sa popri tom, ako sme sa zvíjali v rytme hudby. Takto sme tam boli asi polhodinu, až som bola úplne vyčerpaná.

,,Liam. Ja už nemôžem." povedala som nahlas aby ma cez hudbu počul a šla som si sadnúť na miesto, kde ma už čakal Harry.
,,Som veľmi rada, že ste si to s Liamom vyjasnili." usmiala som sa naňho a venovala som mu sladkú pusu.

,,Popravde, aj ja som rád. Keď si šťastná ty, som šťastný aj ja." usmial sa a pobozkal ma pod ucho a na kľúčnu kosť.

,,Sú nádherní manželia. Ďalší na rade sme my." zašepkal mi do ucha a mne na tele vyskočili zimomriavky.

My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now