41

86 8 0
                                    

Vaša platba bola prijatá.

Usmiala som sa sama pre seba a zatvorila som notebook. Letenku mi pošlú na mobil, čiže sa nemusím strachovať, že by som ju stratila. Lietadlo odíde o tretej poobede, takže v Berlíne budem už ráno. Teraz je čas na to, aby som sa zbalila!

Spod postele som vytiahla kufor strednej veľkosti, do ktorého som zbalila všetko oblečenie  topánky a do príručnej tašky som zbalila mejkap a veci, ktoré budem potrebovať na cestu ako mobil, slúchadlá a pas. 

***

,,Dobrý deň, čo vám môžem ponúknuť z jedálneho lístka?" milo sa namňa usmiala letuška. Iba som pokývala hlavou na znak, že nič nechcem a šla som ďalej spať. 
Keď som sa zobudila, na mobile bol čas 1:06 ráno, tak som si do mobilu zapojila slúchadlá a počúvala som pesničky, pri ktorých som zasa zaspala. Zobudila ma až letuška s tým, že o chvíľu pristávame. Vďačne som sa na ňu usmiala a čakala som kým lietadlo pristane.

,,Sme tu!" zakričal nejaký nadšený muž v lietadle a všetci sa začali smiať. Letuška nám dala znak, že môžme vstať a tak som si vzala svoju kabelku a šla som do ďalšej miestnosti, kde som si vyzdvihla kufor. Až teraz som si uvedomila, že ani neviem kde je Harry. A že absolútne neviem, kam mám ísť.

Spomenula som si, že mám stále uložené jeho číslo a tak som mu zavolala. Ozval sa a roztraseným hlasom povedal moje meno.
,,Milla?"
,,Ahoj Harry, prídeš po mňa na letisko?"
,,Ty si.. Milla.. ty si tu?" šokovane sa opýtal.

,,Áno, tak prídeš?"
,,Jasné, ja.. hneď som tam!" povedal a ja som zrušila hovor.

Čakala som, až kým som nezazrela Harryho teraz už krátke vlasy a jeho úsmev. ,,Milla!" zakričal a ja som sa za ním rozbehla aj s kufrom. Keď som už stála pri ňom, pustila som kufor a skočila som mu do náručia. Nadýchla som sa jeho nádhernej vône a uvedomila som si, ako veľmi mi chýbal.


Ahojte, len vám chcem povedať, že som začala písať nový príbeh s Harrym! Volá sa Meet me in the hallway a môžte ho nájsť na mojom profile! Plánujem sa mu venovať popri písaní My Destiny, tak hádam to budem stíhať. Dúfam, že sa vám bude páčiť :)

My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now