17

251 23 0
                                    


Z Millinho pohľadu

Veľmi som sa bála, no potom som počula už len Liama, tak som sa odkryla. Potom už bolo všetko v pohode - Liam mi urobil čaj, aj sebe urobil čaj, pili sme ho v obývačke na gauči a popri tom sledovali nejaký animák. Zhovárali sme sa o škole a rodine a snažili sa zabudnúť na predošlý incident.

,,Ale čo, Milla, odkiaľ máš tu umývačku riadu?" spýtal sa ma Liam s prekvapením.
,,Kúpil mi ju Harry." odpovedala som mu a on sa zatváril prekvapene.
 ,,Tak počkať.. Ty si mala nejaký sviatok na ktorý som zabudol?" usmial sa na mňa.
,,Nie, nie. Kúpil ho keď som bola  v nemocnici."
,,Ach tak." usmial sa, no bolo na ňom vidno, že falošne. Vedela som, že nemá Harryho veľmi v láske, ale tak čo, teraz už ani ja. V podstate.. on sa hnevá na mňa.. A mňa to tak veľmi mrzí..
Crrrrrrn. Ozval sa zvuk zvončeka a mňa striaslo, pretože naposledy sa za dverami skrýval Zayn. ,,Otvorím, neboj." čítal mi  myšlienky Liam. 

,,Milla, máš tu niečo, asi list." usmial sa na mňa a ja som ho nedočkavo otvorila. Stálo tam:

Ahoj Milla!
Rada by som ťa pozvala na moju narodeninovú oslavu, ktorá sa bude konať 23.4. 2016 v mojom dome na záhrade. 
Teším sa na teba
Tvoja Anne

Zahrialo ma na srdci. Veľa listov nedostávam, a už vôbec nie od mojich mladších súrodencov. Ešte raz som si prezrela pozvánku, bolo vidno, že jej s tým pomáhala mamka. Anne, síce má ešte len 7 rokov, beriem ju už ako veľkú slečnu. Mám len ju a Liama. 

...

Tak už je 23. a dnes bude oslava. Nesmierne sa na ňu teším, nemôžem uveriť že ten týždeň tak rýchlo ubehol. Za ten čas sa nič špeciálne neudialo. Harry, Zayn ani Liam neprišli tak som mala celkom kľudný deň. Teda, až na moje myšlienky. Všetko sa krútilo okolo Zayna. Nemohla som naňho prestať myslieť, na to, čo mi spravil. Potom som zase premýšľala nad Harrym. Jemu som o tom povedať nemohla, neraz sa mi Zayn vyhrážal, aby som o tom nikomu nevravela.

Obliekla som si disneyovské tričko, obyčajné džínsy a sandálky na malom opätku. Kabelku som si nebrala a mobil som nechala doma, aby to bola kľudná oslava. Nakrútila som si vlasy, namaľovala sa a vyrazila!

 Nakrútila som si vlasy, namaľovala sa a vyrazila!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now