Nie vždy dopadne všetko podľa vašich predstáv, aj keď si to tak želáte. Ale tie krásne spomienky vám zostanú navždy. Keď sme šťastní, žijeme sen, ktorý tiež musí skončiť, ako všetky ostatné. A tak to bolo aj u mňa.
Teraz, v starobe, keď sa dívam na moju minulosť uvedomujem si, aká som bola šťastná. Nič mi nechýbalo a nevážila som si to, čo som mala. Až kým som o to neprišla. S Harrym sme boli spriaznené duše, priam osudový pár. Boli sme stvorení jeden pre druhého. A potom prišiel drobný zlom, aj keď nebol až tak drobný. Nebrala som to tragicky - mala som rakovinu maternice, ale bola veľmi slabá, takže nič nehrozilo. A tak som si spokojne žila ďalej nevediac, čo ma ešte len čaká.
Harryho poslali na služobnú cestu do zámoria a najprv nesúhlasil, no jeho cesta bola nevyhnutná. A tak ma tam nechal samu, strachujúc sa o to či sa mu niečo nestane cestou v lietadle. Viac som sa bála o jeho život, ako o ten môj. Ale aj napriek mojej chorobe a stresu sme boli obaja živí a zdraví. Ale ako sa hovorí, nešťastie nikdy nechodí samo.
Jeden večer som sa zobudila na to, že Harrymu zvonil mobil. Bol práve v sprche a volala mu jeho mama, tak som si povedala, že zdvihnem. Ale mama to nebola, v telefóne sa ozýval hlas nejakého neznámeho dievčaťa. V tej chvíli som si uvedomila, aká som bola naivná. Ako som si myslela, že mu stačím a že žijeme ideálny vzťah, kde mu nič nechýba. Očividne som sa mýlila.
Nasledujúci deň som mu vrátila prsteň, zbalila si kufre a odišla som v ústrety novej budúcnosti. S Harrym sme sa rozišli v dobrom, stále sa občas kontaktujeme aby sme na seba nezabudli, zostali z nás kamaráti. Ale veľmi sme sa odcudzili.
Keby som to mala zhrnúť, mala som ho veľmi rada - viac ako seba, ale očividne to nestačilo. Ale nedávam mu to za vinu, obaja sme sa mali viac snažiť. Pamätám si, ako som si v piatom ročníku na základnej škole plánovala aký bude môj manžel, svadba a deti. Čo z toho sa naozaj splnilo?
Dnes som šťastne vydatá za muža, ktorý nie je síce muž mojich snov, ale žijeme si dobre. A aj keď sa mi chvejú kolená, kedykoľvek počujem Harryho meno, už som sa s tým zmierila. Patrí to k životu. A teraz mám 2 nádherné deti - dievča May a chlapca Williama.
Harry je ženatý s Candice, to dievča, ktoré mu volalo (neskôr som zistila, že sa zoznámili na Harryho služobnej ceste) a sú šťastní. To je hlavné. Majú spolu 3 deti, dvoch chlapcov a jedno dievča. Prednedávnom som zistila, že Harryho syna Thomasa prijali na rovnakú vysokú školu ako May!
Keď nevyšiel mne môj vzťah s Harrym, kto vie čo bude s ďalšou generáciou. Treba len veriť.
-----------------------------
Ahojte! Tak po niekoľkých mesiacoch ničnerobenia som sa rozhodla dopísať tento príbeh (na hodine informatiky ale pšššt) a aj keď nie som zo záverom spokojná, hádam vy budete. Prosím neukameňujte ma za to, že neskončili spolu, ale chcela som vyskúšať aj iný happy end ako ten klasický. A obaja su šťastní, tak buďte aj vy :D
Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí ma počas písania podporovali a motivovali pokračovať. A ďakujem aj každému jednému človeku, kto si prečítal tento príbeh a kto vie, možno sa stretneme pri nejakom ďalšom :) Keby ste chceli niečo nové alebo mali nápad na nejaký príbeh/ jednodielovky, alebo proste čo by ste si radi prečítali, napíšte to do komentára a ak sa mi myšlienka zapáči, môžem ju zrealizovať :) Ešte raz ďakujem všetkým, ily guys ♥
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff