Milla
Tá Spencer je neskutočná! Zase ma vyhnala na nákupy a to sme tam boli pred zopár dňami! A ešte k tomu povedala, že to je kvôli tomu, že minule sme skoro odišli a ona si nestihla nakúpiť všetko, čo chcela!
,,Spen, ak si si neuvedomila, tak keby sme v tom nákupnom centre zostali dlhšie, tak by som začala krvácať tam." povedala som a aj keď to bolo myslené ako žart, hneď sa mi vtlačili slzy do očí. Spencer sa namňa ľútostivo pozrela a objala ma. Snažila som sa neplakať, keďže odkedy som to zistila, je zo mňa taká kôpka nešťastia a nechcem aby sa ľudia okolo mňa cítili zle a aby ma stále ľutovali. Asi to tak má byť, aj keď sa s tým asi nikdy nezmierim.Najprv sme šli do H&M, pretože som si musela kúpiť nové džínsy, keďže jedny som si zničila, Nakoniec som si vybrala čierne highwaisted skinny džínsy a béžový pulóvrik a Spencer si kúpila blúzku s trochu väčším výstrihom a obyčajné čierne legíny. Potom sme šli do Urban Outfitters no keď sme sa pozreli na ceny, hneď sme si to rozmysleli. Predsa len, sme len ľudia. Prekvapilo ma, keď ma Spencer zatiahla do predajne Victoria's Secret, no povedala, že môžem prekvapiť Harryho a tak som súhlasila.
Nakoniec som si tam kúpila dvoje nohavičky a jednu podprsenku, ale cena ma tiež veľmi nepotešila. A ako darček k nákupu som dostala župan, čo ma veľmi príjemne prekvapilo, pretože bol nádherný, taký saténový. Spen sa tvárila urazene, keďže ona nič nedostala a sťažovala sa, že ja ona chce taký a ja som sa na nej iba smiala, aspoň viem, čo jej kúpim na narodeniny.Nakoniec sme šli na pizzu a rozžiarila som sa, keď som zbadala známu tvár.
,,Sophia! Čo to robíš?" usmiala som sa na Liamovu priateľku, s ktorou je už niekoľko rokov.
,,Ahoj Milla! Sme na nákupe." povedala a sladko sa namňa usmiala ale ja som zostala zmätená.
,,Ste? S kým si tu?" nechápavo som sa jej opýtala, keďže bola sama a ona sa pohladila po trošku väčšom brušku a ja som to hneď pochopila. Viem, že by som mala byť šťastná ale neubránila som sa malej slze, ktorá mi stiekla po líci.,,Deje sa niečo?" zmätene sa opýtala keď si všimla tú slzu a ja som zakrútila hlavou a silno som ju objala.
,,Gratulujem Soph! A kedy ste mi to plánovali povedať?" zatvárila som sa urazene.
,,No, vlastne sme vám to chceli oznámiť v rovnakom čase, keď sme chceli oznámiť naše zasnúbenie?" vypískla a ja som sa hneď rozžiarila. Môj brat sa bude ženiť!
,,Teda, Soph, to je skvelé!" vykríkla som a ešte raz som ju objala. Síce ma trocha zamrzelo, že mi to Liam nepovedal, ale bola som z toho nadšená.
Ešte sme sa trochu rozprávali a dohodli sme sa, že zajtra pôjdeme všetci na obed a rozlúčili sme sa.,,Kto to bol?" zmätene sa opýtala Spencer a ja som si až vtedy uvedomila, že tu je so mnou a celý čas postávala vedľa a čakala, kým sa rozlúčime.
,,Prepáč Spen, úplne som na teba zabudla." zasmiala som sa.
,,Je to priateľka môjho brata, no teraz už snúbenica a matka jeho dieťaťa." vysvetlila som jej a ona prikývla.
,,No, tak, na čo čakáme, ide sa na pizzu!" nadšene zvolala Spencer a ja som sa pousmiala nad tým, aká dokáže byť nadšená z takých maličkostí. Spencer je naozaj úžasná osobnosť a som rada, že som sa s ňou zoznámila.Harry
,,Tak, čo sa deje?" opýtal som sa Louisa a on sa prudko nadýchol a vydýchol.
,,Bože, ja neviem ako ti to mám povedať." zúfalo položil hlavu do dlaní a ja som si sadol vedľa neho na gauč.
,,No tak, určite to nebude také hrozné." slabo som sa usmial a čakal som, čo povie.
,,Ja... ja som gay." ticho povedal a ja som tomu nemohol uveriť. Louis a gay? Veď on je ten najväčší balič žien akého poznám!
,,Si si istý?" pozrel som sa mu od očí a on prikývol a ani som si to neuvedomil a Louis sa rozplakal.
,,H - harry, teraz ma budeš nenávidieť." pošeptal a rozplakal sa ešte viac a ja som nevedel, ako mám reagovať. Nie je to tak, že ho nenávidím, ale stále som z toho mimo. Louis predsa nemôže byť gay.
,,Neboj sa Loui, nie som nahnevaný. Len stále tomu nemôžem uveriť. Veď to ty si ten, ktorý mal každý večer inú babu." povedal som mu pravdu a on si povzdychol.
,,Ja viem, to preto, že som si nebol istý. A chcel som sa ubezpečiť, stále som si opakoval, že som na ženy, ale nemôžem si takto klamať ďalej." povedal a ja som ho objal.
,,To nevadí Loui, bude to v poriadku, uvidíš. Niekoho ti dohodím." usmial som sa naňho a on sa rozžiaril.
,,Fakt ti to nevadí?"
,,Absolútne nie, nie som ten typ, ktorý by mal niečo proti homosexuálom." povedal som mu.,,Som doma!" zakričala Milla od dverí a ja som sa usmial. Louis už odišiel do svoje izby, nakoniec našli voľnú izbu v našom hoteli a tak sa tam ubytoval.
,,Mám novinku." žmurkla namňa Milla a ja som sa prekvapil. Ona o tom už vie?
,,Aj ja!" povedal som a ona sa zasmiala, milujem jej úsmev.
,,Soph je tehotná a budú sa s Liamom brať!" vypískla a ja som sa musel usmiať.
,,To je úžasné!" pravdivo som povedal a ona ma oboznámila s tým, že zajtra s nimi ideme na obed. Neviem, či sa teším na to, že uvidím Liama.
,,A čo máš nové ty?" usmiala sa a ja som jej povedal o Louisovi.
,,Teda, to je úžasné! Vždy som milovala gayov a stále som chcela mať najlepšieho kamaráta gaya!" zasmiala sa a ja som sa usmial. Lepšiu priateľku som si priať nemohol. A s mojim plánom už dlho nebude len priateľka.
أنت تقرأ
My Destiny [H.S.] [SK]
أدب الهواةShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff