Harry
,,Dobrý deň pán Styles, môžem pre vás niečo urobiť?" zastavila ma nejaká žena cestou do mojej kancelárie. Asi nejaká asistentka.
,,Nie." povedal som trochu hlasnejšie ako som plánoval a ona s vystrašeným výrazom odišla. Nemal by som byť taký nepríjemný, nechcem byť zlý šéf.Vošiel som do konferenčnej miestnosti, kde už sedelo asi dvadsať ľudí, ktorí sa o niečom rozprávali, ale hneď ako ma uvideli, všetci boli ticho.
,,Dobrý deň pán Styles, prišli ste nám pomôcť s tými faktúrami?" ticho sa ma opýtal nejaký nízky muž, na menovke mal napísane Bob.
,,Áno Bob. Tak kde začneme?" milo som sa naňho usmial a on zostal prekvapený, asi preto, že som ho nazval jeho menom. Keď už mám byť šéf, tak chcem byť ten dobrý.Milla
,,Ty štetka! Ja s Harrym chodím a ak si si nevšimla, vybral si mňa!" zakričala som sa ňu.
,,Ako sa opovažuješ?! Harry je môj!" zdôraznila slovo môj a ja som sa už neudržala a strelila som jej facku. Okej, to som asi nemala.
,,Čo si to dovoľuješ?!" skríkla ale nedala mi facku, pretože mala dlhé nechty a asi by si zničila manikúru. ,,Ešte sa uvidíme a Harryho nechaj na pokoji." precedila pomedzi zuby a odišla z izby.Zomlelo sa to naozaj zaujímavo a toto som nečakala, ale tá mrcha si to zaslúžila. Nebude mi baliť môjho Harryho!
أنت تقرأ
My Destiny [H.S.] [SK]
أدب الهواةShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff