61

110 6 1
                                    

Zaborila som hlavu do jeho trička a nadýchla som sa jeho typickej korenistej vône.
,,Milujem ťa." povedala som a oprela som sa o jeho plece.
,,Aj ja teba. Si pre mňa všetkým." počula som jeho dokonalý hlas a vedela som, že sa usmieva.
Pomaly ma chytil za ruku a šli sme si sadnúť.

,,Milla? Ja... chcel by som ti niečo povedať." začal s nejasnými výrazom v tvári a ja som sa zľakla, že sa chce rozísť. Hneď som si však uvedomila, že keby sa chcel rozísť, nechystal by toto tu všetko. Zostáva už iba jedna vec - naozaj ma ide požiadať o ruku?

,,Milla. Ako začať. Vieš, že v takýchto veciach nie som dobrý. Milla, si láskou môjho života. Nikdy som k nikomu necítil nič takéto, hocikedy, hoc keď len počujem tvoj smiech sa musím usmiať aj ja. Keď plačeš, tlačia sa mi do očí slzy. Milujem ťa najviac na svete a preto by som sa ťa chcel niečo opýtať, aj keď to asi už tušíš. Zlato, vezmeš si ma?" pozrel sa mi do očí s nedočkavým výrazom v tvári.

Bola som úplne bez slov, dojal ma. Cítila som slzy ako mi tečú po lícach a ja som ich nedokázala zastaviť. Vyskočila som zo stoličky a okamžite som Harryho objala.
,,Jasné, ťa si ťa vezmem! Nemôžem sa dočkať, kedy budem Stylesová!" usmiala som sa a naklonila som sa, aby som ho pobozkala.
,,Tak poď, pôjdeme domov." ticho povedal. Oprela som si hlavu o jeho plece a pomaly sme sa vybrali dole. 

Bol to najkrajší večer môjho života.

My Destiny [H.S.] [SK]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz