Harry
Zobudil som sa u Louisa na gauči a vyčerpane som si pretrel oči. V hlave mi hučalo a hrozne ma bolela. Nuž, zaslúžil som si to. Vedľa mňa na zemi ležal Louis a tvrdo spal, aj keď som do ňho kopol. Pomaly som sa začal rozpamätávať na minulú noc. Musel som byť riadne opitý, pretože si to pamätám len matne. Spomínam si na to, ako som tvrdo šukal Stellu a ako stonala moje meno.
Šiel som do kuchyne a otvoril som chladničku, v ktorej nič nebolo maximálne tak pivá a nejaké polotovary, chudák Louis, mohol by si už nájsť nejakú priateľku nastálo. Jeho život sa skladá z toho, že skoro každý večer sa chodí opíjať a spať s náhodnými dievčatami ktoré o to stoja.
Zatvoril som chladničku a v kúpelni som si umyl tvár, učesal som sa a vybral som sa domov pešo, keďže to nemám ďaleko. Mal som čas uvažovať. Zaujímalo by ma, ako sa teraz budeme k sebe správať so Stellou - budeme sa stretávať alebo sa budeme obchádzať? Načo nad tým vlastne uvažujem, keď už o zopár dní sa sťahujem do úplne inej krajiny.
Ani som sa nenazdal, a už som stál pred svojim bytom. Musím si ešte zbaliť zvyšné veci a nechám si tu len tie najnutnejšie a aspoň s tým už budem mať pokoj.Do kufra som vložil poslednú košeľu a zazipsoval som kufor. Bol už čas na obed, tak som si objednal nejaké menu z reštaurácie a zapol som telku. Bez Milly tu bola hrozná nuda a ja som nemal čo robiť. Po polhodine mi doniesli jedlo a ja som sa konečne najedol, ale nemal som na nič chuť. Bez Milly som sa cítil divne, cítil som takú prázdnotu. A nemohli ju vyplniť ani hocijaké štetky, ja som túžil po nej.
O týždeň neskôr
Dobalil som posledný kufor a skontroloval som či mám všetky potrebné veci ako pas, letenky a zvyšok príručnej batožiny. Nezavolala. A to vie, že dnes odchadádzam, to sa nemôže ani rozlúčiť? Viem, že by som to nemal hovoriť, ale obávam sa že ju stále milujem, aj keď jebem iné dievčatá, myslím na ňu a posledný týždeň som skoro nič nenaspal. Tak strašne mi chýba ale ona už o mňa určite nestojí.
Milla
Dnes odchádza. Nadobro. Chcem mu zavolať alebo aspoň napísať ale on ma už určite nemá rád, aj keď ja ho milujem a nemôžem na ňho prestať myslieť. Potrebovala by som sa nejako odreagovať.
Už to mám, zavolám kamarátke a pôjdeme do klubu!
,,Čau zlato, čo keby sme si dnes vyrazili?" opýtala som sa a aj cez telefón som vedela, že sa usmieva.
,,Ahoj! Jasné rada by som šla, prídem po teba o deviatej?"
,,Dobre. A obleč sa sexy!" zasmiali sme sa.
,,Jasné Milla, tak o deviatej!" rozlúčili sme sa.Je osem hodín a rozhodla som sa, že sa pôjdem pripraviť. Najprv som si tvár hydratovala kokosovým olejom a potom som si dala mejkap, korektor a púder. Neskôr som si urobila kontúry tváre a dala som si rozjasňovač. Oči som si zvýraznila iba špirálou a namiesto rúžu som použila balzam. Prešla som k skrini a absolútne som nevedela, čo si mám obliecť. Nakoniec som zvolila look àla Kylie Jenner - dala som si čierny croptop a béžovú úzku sukňu, k tomu vysoké čierne kozačky. Úprimne, vyzerala som fakt sexy a už som sa tešila do klubu, aj keď som sa tam nechcela zoznamovať. Zvyšných 15 minút som strávila pri televízii až kým ma nevyrušil zvonček.
Otvorila som dvere a tam bola kamarátka a vyzerala neuveriteľne! Mala na sebe čierne obtiahnuté šaty, čierny semišový choker náhrdelník a obuté mala priesvitné lodičky. Dlhé blond vlasy mala zopnuté do vysokého copu a mala dosť výrazne líčenie, ale hodilo sa jej to.
,,Páni, vyzeráš skvele!" povedali sme naraz a začali sme sa smiať. Ešte som schmatla kabelku a vyrazili sme. Dosť známy klub bol celkom blízko, tak sme kráčali peši, popritom sme sa rozprávali.
,,Počuj, Stella, asi pred týždňom si mi volala, predpokladám opitá a rozprávala si mi o nejakom mužovi, takže chcem vedieť kto to je, ako ste zoznámili a všetko okolo toho!" zasmiala som sa.
,,No, máš pravdu. Je tu niekto ale neviem či z toho niečo bude, v podstate sme iba jebali, lebo sme boli opití. Ale je to jeden z mojich zákazníkov. Volá sa Harry a je úplne úžasný!" zasnívala sa Stella, ale keď som počula jeho meno, úsmev mi zamrzol na tvári a ja som stuhla.,,Harry? Aký Harry?" zneistela som.
,,Vidíš, ani neviem! Myslím že niečo na S?"
,,Styles, všakže?" opýtala som sa a dúfala, že odpoveď bude záporná.
,,Áno, presne ten! Poznáš ho?" spýtala sa s úsmevom.
Nedokázala som ju počúvať ďalej, tak som sa otočila na opätku a odišla som. Preboha, odkedy sme sa pohádali s koľkými dievčatami to šukal?! Ja som nemala ani jedného a prečo asi! Lebo stále myslím len a len na neho.
V tej chvíli som sa cítila ako nejaká špina.
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff