A vo dverách stál on. Ten namyslený frajer, ktorého so srdca neznášam už od strednej školy. Liam.
...
Bol to môj prvý deň na strednej škole, bol som tam nový a nikoho som nepoznal a prvý človek ktorého som stretol bol Liam. Pozdravil ma, previedol ma po škole a ukázal mi kde sú šatne, učebne a triedy. Potom ma však zoznámil s jeho kamarátmi. Všetci síce vyzerali tak namyslene, bola to športová trieda pred ktorou mali všetci úctu, tak som sa snažil byť priateľský aby si ma obľúbili.
Oni to zrejme nemali v pláne. Samozrejme na začiatku sme sa bavili o športe, vzťahoch a babách a boli z nás kamaráti. Teda, aspoň ja som si to myslel. Neskôr som sa dozvedel že sa ma celý čas chceli zbaviť. Po čase ma začali totálne ignorovať a zašlo to tak ďaleko, že ma začali prezývať rôznymi prezývkami a po celej škole sa začali šíriť pletky. Prišiel na to, že nebudem s takými hlupákmi strácať čas... Odvtedy som s Liamom neprehovoril ani slovo.
Teraz už necítim potrebu pomstiť sa mu, podľa mňa som mu celkom vytrel zrak mojou slávou, som jeden z najúspešnejších a najbohatších podnikateľov New Yorku.
...
,,Ahoj Harold. Ó, prepáč, Harry. Zabudol som, že ťa to oslovenie irituje." žmurkol na mňa Liam a usmial sa an Millu keď jej podával kyticu kvetov. Počkať, kvetov? Prečo jej dopekla kúpil kvety? Ja som ten, kto s ňou chodí!
,,Čo tu robíš?" zavrčal som naňho zatiaľ čo sa naňho Milla žiarivo usmievala. On však moju otázku ignoroval a prehovoril: ,,Prepáč, že som ťa za ten čas nemohol prísť navštíviť, mal som veľa práce. No už som späť. Kedy ťa už pustia, chýbala si mi..." usmial sa na ňu a ja som vyvalil oči.Chýbala mu? To si musia robiť srandu. ,,Ehm, odkiaľ sa vy dvaja poznáte?" spýtal som sa Liama a prižmúril oči.
"Heh." zaškeril sa.
Milla to dopovedala zaňho: "Tuto Liam je môj nevlastný brat, však Liam?" spýtala sa ho a on prikývol.
Potom to už nevydržal a rozrehotal sa na celú izbu...
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff