Síce som sa práve vyspal s Cassidy, myslím len a len na Millu. Mám jej to povedať? Bude ma ešte chcieť?
Ach bože, čo som to urobil určite to bola hrozná chyba.
Zdvihol som sa z postele a obliekol sa do čiernych skinny jeans s bielou košeľou a sakom. V kúpelni som si opláchol tvár a umyl si zuby. Keďže neraňajkujem, bol som pripravený vyraziť do práce. Ešte som sa chcel zastaviť v Starbuckse po kávu.Zaparkoval som svoje bmw pred obchodom a vošiel som dnu. Objednal som si kávu a keď mi ju to dievča podávalo, všimol som si že mi dala aj nejaký lístoček a žmurkla na mňa. Zaplatil sim a odišiel. V aute som sa pozrel na lístok - telefónne číslo. Do piče, balím ženy a ani o tom neviem. Lístok som roztrhol a zahodil. Rozhodol som sa, že odteraz budem verný iba jednej.
Dorazil som do práce a usmial som sa na sekretárku a tá vyzerala že odpadne. Vážne vyzerám až tak dobre?
Na chodbe som stretol šéfa, ktorý ma zastavil. ,,Styles, viem že som hovoril, že na ten Berlín je ešte čas, ale dnes som zistil že nie je. Preto vás tam potrebujeme čo najskôr. Dávam vám maximálne 3 dni. A navyše sme prijali vašu novú kolegyňu, ktorá tam s vami bude prvé 2 týždne a jej sa to bude rátať ako služobná cesta. Jasné?" pozrel sa na mňa a ja som prikývol.
Šiel som do mojej kancelárie a sadol som si na stôl. 3 dni? Mám iba 3 skurvené dni na to, aby som si vyriešil všetko s Millou, Cassidy a ešte sa aj pobalil?
Z mojich myšlienok ma vytrhlo klopanie na dvere. ,,Styles, máš čas? No verím tomu že áno. Chcem ti predstaviť tvoju novú kolegyňu a zároveň partnerku na služobnej ceste." Odstúpil sa, a dnu vošla obrovská čierna hriva kučeravých vlasov spolu s prenikavou vôňou. Tú odniekiaľ poznám..
Preboha! Cassidy!
,,Ahoj Harry" usmiala sa na mňa a ja som chcel zdúchnuť. Šéf už odišiel a nechal nás samých. A prečo sa tvári akoby chcela, aby som ju zasa pretiahol? Vyskočil som a rozbehol som sa k dverám. Utekal som dole schodmi, von dverami na čerstvý vzduch. Bože, potrebujem cigaretu. Hmatal som rukami po vreckách no nikde neboli. Prečo som ich len zabudol doma! Snažil som sa ukľudniť, no veľmi to nešlo, keď zrazu z budovy vybehla nejaká žena a zapálila si. Pozrela sa na mňa a ponúkla ma - bol som v siedmom nebi. Až po chvíli som ju spoznal. Sekretárka. Keď sme dofajčili a šli sme dnu, otvoril som jej dvere a keď vchádzala dnu, jemne som ju ťapol po zadku a ona sa zasmiala. Neviem prečo to robím.
Výťahom som sa odviezol hore a s očkávaním, že tam už Cass nebude som otvoril dvere. Nebola. Vydýchol som si a sadol si za stôl. Popri pití kávy som na počítači vypĺňal nejaké faktúry a zmluvy. Ani som si to neuvedomil a už bolo pol jednej na obed. Na dvere mi zaklopala sekretárka a pýtala sa ma, či nechcem niečo na obed, pretože skočí vedľa do bufetu. Usmial som sa a postavil sa, pôjdem s ňou. Bolo vidno, že je do mňa až po uši, tak prečo by som jej nespríjemnil deň tým, že sa jej budem trochu venovať, veď to nie je nevera nie?
Všade som jej otváral dvere a keď sme vošli do bufetu, voňalo to tam vyprážanýme jedlom. Mňam.
Prišli sme k pultu a čakal som, čo si objedná. ,,Ehm, dám si stredné hranolky a cheeseburger." povedala a pozrela sa na mňa. Usmial som a objednal si to isté. Milé, že tu je nejaké dievča ktoré nedrží nejaké sprosté diéty a poriadne sa naje. Stále všam vyzerala dosť chudo.
Podali nám jedlo a správne by sme si obedy mali zobrať do firmy ale my sme si umožňili malú obedovú prestávku, za to nás predsa nevyhodia. ,,A ako sa vlastne voláš?" spýtal som sa a ona vyzerala sklamane, asi mi to už hovorila. ,,Volám sa Spencer, ale kamaráti mi hovoria Pen." ,,Tak teda dobre Pen, ja som Harry." usmial som sa a pustili sme sa do jedla. Popritom sme sa rozprávali a zistil som o nej veľa vecí.. možnk nie je až taká nudná ako som si myslel. Zistil som, že rada skáče bungee junping, že má psa a otec ju a jej mamu opustil keď mala 3 roky. Má 2 mladšie sestry, lebo jej mama si našla priateľa a býva iba ulicu odo mňa! Keď som jej povedal, že o 3 dni odchádzam, vyzerala sklamane. Keď sme dojedli, zaplatil som aj za ňu a vrátili sme sa späť do budovy firmy. Rozlúčili sme sa a keďže bola už jedna hodina, končila sa mi pracovná smena. Zavolal som Mille.
M: Haló?
H: Milla, si doma?
M: Áno, potrebuješ niečo?
H: Porozprávať sa. O 10 min. som tam.Milla
Čože? O 10 minút? Ale veď ja vyzerám akoby ma prešiel traktor! Rýchlo som si učesala vlasy, dala si maskaru a korektor a už som počula zvonček tak som si ešte narýchlo pretrela pery balzamom a otvorila som dvere. Ako mohol stále vyzerať tak úžasne?
,, Milla." uvoľnene vydýchol a vrhol sa mi na pery. Neskutočne mi chýbal a jeho pery boli pre mňa oslobodením od reality. Vznášala som sa.
,,Milla, musím ti niečo povedať, sadnime si." prikývla som a šli sme sa posadiť na gauč.Harry
,,No, je tu viac vecí. Ale sľúb mi, necháš ma dohovoriť dobre? Čiže, do Berlína idem už o 2 dni. Ja viem, je to málo ale ja som to tak nechcel. A ešte, nooo, vieš, vyspal som sa s jednym dievčaťom." previnilo som sa na ňu pozrel a z jej očí šľahali blesky. ,,Čože?! Ty si ma podviedol? Okamžite vypadni z môjho bytu! Hneď teraz! Ako si si asi všimol, do Berlína nejdem! Ako by si ma tam chcel, určite by si ma podvádzal na každom kroku! Vypadni!" rozkričala sa a ja som rýchlo vstal a ona ma 'odprevadila' k vchodovým dverám. Sotila ma von z dverí a zabuchla ich za mnou.
Došľaka, z tohto sa už nevyvlečiem.😏😏
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff