31

131 10 2
                                    

Ráno som sa zobudil do otrasného dňa. Pršalo a bola veľká búrka. A tak som s neochotou vstal z postele a šiel som sa osprchovať. Potom som sa šiel obliecť, umyl som si zuby ale na raňajky nezostal čas.
Vybehol som z bytu, rýchlo som zamkol a mal som už iba 5 minút do začiatku pracovného stretnutia.
Keď som konečne dorazil do budovy a vybehol po schodoch do rokovacej miestoti určenej na porady, všetci na mňa už čakali.
Sadol som si vedľa kolegu Joshuu a on na mňa nenápadne sykol ,,Kde si toľko bol?!" Iba som sa na ňho ospravedlňujúco pozrel a dával som pozor, čo hovorí šéf.
,,No, a ako poslednú tému na diskutovanie tu mám pozíciu šéfa pobočky v Berlíne! Samozrejme, že hovorím o niekom, kto hovorí plynule anglicky a nemecky, je ochotný a cieľavedomý a asi som ešte nespomenul dvojnásobný plat!" povedal šéf nadšene.
Všetci v kancelárii sme sa na ňho nedočkavo pozerali - každý chcel, aby zaznelo práve jeho meno.
,,A úprimne vám poviem, že to bolo veľmi ťažké rozhodovanie, pretože všetci v tejto miestnosti ste veľmi sebavedomí a dôslední pracovníci. Nakoniec som sa však rozhodol, že na túto pozíciu chcem Stylesa. Do 14 dní mi daj vedieť, či ponuku príjmaš, alebo nie." pozrel sa na mňa a ja som bol prekvapený. Ľudia tlieskali a ja som sa usmieval. O túto pozíciu som sa uchádzal odvtedy, čo som nastúpil čiže asi 3 roky!
Na konci porady sa všetci zdvihli na odchod a stále sa na mňa všetci pozerali, niektorí spokojne a niektorí závistlivo.
Nemohol som sa dočkať, až to poviem Mille! A potom som sa zhrozil. Milla, čo keď nebude chcieť ísť. Ale pochyboval som o tom veril som, že so mnou pôjde do Berlína.
Bol som v práci ešte 2 hodiny a šéf mi dal zmluvy na podpísanie, podľa toho, ako sa rozhodnem. Stále som ešte nebol rozhodnutý na 100%.
Dorazil som domov a prezliekol som sa do teplákov a trička. Obul som si conversky a šiel k Mille.
Zaklopal som a o chvíľu mi otvorila - vyzerala rozkošne rozospato, asi som ju zobudil.  Usmiala sa na mňa a šli sme sa usadiť na gauč, Milla m urobila kávu a ponúkla ma sušienkami, bola veľmi milá. ,,Vieš Milla, je tu jednu vec ktorú by som ti chcel povedať, ale neviem, ako začať, tak to poviem rovno - ponúkli mi skvelú pracovnú pozíciu v Berlíne a je to naozaj perfektná šanca, a navyše sa o tú pozíciu uchádzam už 3 roky a konečne mám príležitosť!" vyhŕkol som nadšene, ale ona sa tak netvárila. Potom sa usmiala, ale z jej tváre som vyčítal, že úsmev predstiera.
,,Wau zlatko gratulujem! To je skvelé!" snažila sa, ale vedel som že sa niečo deje. ,,Milla, čo sa stalo? Prečo si smutná?" opýtal som sa a vtedy sa Mille spustili slzy. Vyzerala zúfalo a plakala. Opakovala, že ma miluje a nechce ma stratiť, Berlín je ďaleko a čo keď nám to na diaľku nevydrží.
,,Milla, ale ja som myslel, že by sme tam šli spolu" zdôraznil som.
Vyzerala šokovane a ja som sa zľakol, že nebude súhlasiť. ,,Nuž, Harry, vieš čo, nechaj ma si to premyslieť. Ja vôbec neviem. Neskôr ti dám vedieť dobre?" sklamane sa usmiala a ja som prikývol. Odomkla mi dvere a ja som odišiel. A bez bozku.

Prečo tak reagovala? Myslel som, že sa bude tešiť so mnou a ona pôsobila sklamane. Dúfam, že pôjde, pretože bez nej tam nechcem ísť. Ale tá pracovná príležitosť je naozaj skvelá! Budem si to musieť nechať prejsť hlavou, ale teraz ma napadá iba jedna vec - asi sa idem opiť.
Vošiel som do môjho najobľúbenejšieho baru a že ich poznám celkom dosť. Zavolal som môjho kamoša Nialla aby prišiel a opili sme sa spolu. Objednal som si dvojitú whisky a čakal som na ňho. No dobre, tak som si ju objednal 3 krát. Zrazu prišiel Niall a objednali sme si ďalší alkohol a poviem vám, boli sme úplne na mol. Niall si priviedol ešte nejakých kamarátov a kamarát jeho kamaráta organizoval párty, blízko od baru, tak sme sa zdvihli a šli sme tam.
Na párty bol ďalší alkohol a kopa sexy báb. Jedna z nich ku mne prišla a prihovorila sa. Zdala sa mi povedomá, ale potom sa mi je tvár zliala do jednej machule. Aj on vyzerala, že ma pozná ale očividne to neriešila. Vymenili sme si zopár slov a netrvalo dlho, začala ma ťahať na horné poschodie - do nejakej izby s manželskou posteľou. Keby som bol triezvy, hneď by som sa spamätal, ale toľko množstva alkoholu spôsobilo nielen to, že som zabudol na Millu ale nevedel som ani poriadne kto som ja. Dievča ktorej meno som nevedel ma hodilo na posteľ a bozkávala ma na krku, popritom mi nedočkavo vyzliekala nohavice. Ja som ju zbavil trička a postupne aj riflí, ležala nado mnou už iba v spodnej bielizni. To sa jej asi nepáčilo a vyzliekla mi tričko, čiže som bol iba v boxerkách. Začala panvou prirážať na tú moju a ja som sa neubránil vzdychaniu. Bola nesmierne sexi. Jedným pohybom som jej rozopol podprsenku a stiahol jej nohavičky, ona urobila to isté s mojimi boxerkami. Kašľali sme na predohru a šli sme rovno na to - ocitol som sa v nej a začal som prirážať, postupne rýchlejšie. Pozeral som sa na ňu a ona zakláňala hlavu od rozkoše. Medzitým som ju dravo a vášnivo bozkával a ona začala panvou prirážať oproti tej mojej. Vzdychal som a o niekoľko sekúnd na to, sme boli obaja hotoví. Vyčerpane sme si ľahli vedľa seba a rozdýchavali sme to. Síce som nevedel, v koho dome som, šiel som sa osprchovať a po tom sexe som už aj trocha vytriezvel. Zo skrinky som vybral čistý uterák, opakujeme, neviem kto tam vôbec býva a potom som sa zase obliekol. To neznáme dievča mi ešte napísala číslo na ruku a ja som zbehol dole schodmi a šiel som hľadať Nialla.
Na zemi boli prepletení rôzni ľudia a tak bolo dosť náročne nájsť ho. Našiel som ho v kuchyni, ako sa olizuje s nejakou babou ako o život a tak som ich odtrhol a povedal som mu, že padám. Prikývol a znova sa na seba vrhli, tento krát ležali na kuchynskej linke. Nechcel som vedieť, čo bude pokračovať a tak som rýchlo utiekol.
Našťastie som nebol tak ďaleko od bytu a po asi 10 minútach chôdze som bol pred bytom. Na niekoľký pokus som odomkol dvere a vyzul sa. Bol som príšerne unavený a tak som si rovno ľahol spať.
Zobudil som sa na bzučanie mobilu a hrozne ma bolela hlava. Odomkol som mobil a pozrel sa na novú správu.
Včerajšia noc bola úžasná. Čo robíš dnes večer?
Zrazu som si spomenul - jej divoké kučery ktoré mi lietali do tváre pri tom, ako vzdychala moje meno. Pozrel som sa na odosielateľa čakal som neznámeho číslo, no číslo som už mal uložené. Klikol som na ňho a našlo mi ho v mojom telefónnom zozname.

Cassidy.

My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now