32

115 10 2
                                    

Nemohla som zaspať. Hlavou mi vírila iba jediná myšlienka - čo teraz asi robí Harry? A mám s ním ísť do toho Berlína? Z tej príležitosti bol nadšený a ja ho nechcem sklamať. A ani sa s ním nechcem rozísť a zase vzťah na diaľku je risk. Keby som mala niekoho, kto rozhodne za mňa! A ešte k tomu sme pohádaní!
Vstala som z postele a upravila som sa. Vlasy som si vypla do drdolu a jemne som sa namaľovala. Umyla som si zuby a obliekla som si dopredu vybratý outfit.

Musela som vyzerať elegantne, pretože som sa rozhodla, že sa už nebudem skrývať a pôjdem na políciu nahlásiť, čo mi Zayn robí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Musela som vyzerať elegantne, pretože som sa rozhodla, že sa už nebudem skrývať a pôjdem na políciu nahlásiť, čo mi Zayn robí.
Na raňajky som sa vykašľala a zavolala som si taxík. Schmatla som kabelku a zamkla byt, taxík už čakal na ulici. Keď som povedala, aby ma odviezol na policajnú stanicu vyzeral šokovane ale urobil ako som povedala. Zaplatila som mu a naposledy som si v zrkadielku upravila makeup.
Hneď ako som vošla do budovy, všetci na mňa pozerali a nahrnul sa ku mne jeden policajt, pripomínam, celkom fešák. Povedala som mu, že potrebujem oznámiť kriminálny prípad a tak ma voviedol do menšej a tmavšej miestnosti. Sadla som si na stoličku a on ešte s 1 policajtom oproti mne. Vysvetlila som im, čo sa stalo, od nášho zoznámenia v lietadle až po jeho návšteve v hoteli. Našli ho aj v záznamoch, a Zayn už bol obvinený z viacerých znásilnení.
Poďakovali sa mi a povedali, že sa to vyrieši a o všetkom ma budú informovať.
Zas som si zavolala taxík a zatiaľ čo som na ňho čakala, myslela som na Harryho. Nebola som bez neho ani 24 hodín a už mi šialene chýbal. Čo by som robila keby som bez neho bola 3 mesiace?
A vtedy mi to docvaklo - asi tam teda pôjdem. Predsa, Berlín je pekné mesto. Mohli by sme si tam nájsť nejaký pekný byt, a bývali by sme spolu. Nakoniec to neznie až tak zle.

Harry

Nemohol som tomu uveriť. Takže ja som spal s Cassidy? S dievčaťom, ktoré skoro zničilo môj vzťah s Millou? No, ak sa to ešte dá nazvať vzťahom. Sme ešte spolu? Ale tak no, kašľať na ňu, keď ona kašle na mňa. Budem sa rozhodovať podľa seba a do toho Berlína pôjdem!
Vstal som z postele a šiel k stolu, na ktorom som mal tie zmluvy. A podpísal som ich. Mal som ešte dobrú hodinu a tak som sa šiel osprchovať a prezliekol som sa do nohavíc a košele. Učesal som si vlasy a obul som si kožené topánky. Mal som ešte asi polhodinu, ale šiel som už do auta a zastavil som sa v Starbuckse. Síce je to predražená káva a chutí ako každá iná, ale to je jedno. Objednal som si latte so sebou a podávalo mi ho sympatické dievča. Usmievalo sa na mňa a tak som na ňu žmurkol a odišiel som. Vedel som, že zanechávam každé druhé dievča mokrým.
Dorazil som pred budovu a vošiel som aj s kávou v ruke. Usmial som sa na recepčnú a ona sa trápne zachichotala. Výťahom som sa odviezol na tretie poschodie a vošiel som do svojej kancelárie. Položil som kávu na stôl a šiel som za šéfom. Zaklopal som na dvere a otvoril dvere. On sa na mňa prekvapene pozrel a ja som mu dal podpísané zmluvy na stôl so slovom ,,Beriem." On sa na mňa usmial a nechal ma odísť. Bol som so sebou spokojný.
Asi po 2 hodinách som na svojom stole našiel papier, kde písalo všetko o tom Berlíne - a odchádzam o 2 mesiace.
Trochu neskôr som odišiel z práce a rozhodol som sa zavolať Cassidy. Ku mne.
H: Dnes večer u mňa?
C: To znie dobre
H: 19:00. Nemeškaj
Potom som si vypol mobil a zavolal som so reštaurácie, aby mi doniesli jedlo. Objednal som kuracie mäso, ryžu a hranolky všetko 2x. Povedali že o polhodinu budú tu.
Bolo presne 18:56 keď zazvonil zvonček a stála tam Cassidy. Vyzerala úžasne, mala tmavočervený rúž a na sebe krátke tričko a obtiahnuté čierne nohavice s vysokými opätkami.

 Vyzerala úžasne, mala tmavočervený rúž a na sebe krátke tričko a obtiahnuté čierne nohavice s vysokými opätkami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Usmiala sa na mňa a vošla do bytu. O 5 minút zazvonil zvonček znova - doniesli nám večeru.
Keď sme sa najedli, otvoril som fľašu vína a nalial som nám. Celý čas sme sa rozprávali - o práci, rodine a podobných veciach. Zistil som, že sa uchádza o pozíciu sekretárky v rovnakej firme kde pracujem ja!
Po niekoľkých minútach už nevydržala a vrhla sa na moje pery. Bozkávala ma dravo ako by ma chcela  pretuahnuť priamo tam na stole. A tom si myslel že budem dominant. Chytil som ju za jej pevný zadok a ona mi obtočila nohy okolo pása, stále sme sa bozkávali. Vošiel som do spálne a hodil som ju na posteľ. Ľahol som si nad ňu a pomaly som jej vyzliekol tričko ona mi rozopínala gombíky na košeli. Rozopol som jej podprsenku a hodil ju niekde za seba. Bozkával som ju a popritom som jej zmačkol prsia a ona mi kusla do pery a zacítil som krv, v tej chvíli mi to však bolo jedno. Cassidy ma zbavila nohavíc a aj ja ju. Poobzeral som si ju a ona sa zasmiala. Mala dokonalé telo. Stiahla mi boxerky a nečakane ma posadila. Kľakla si predo mňa a vedel som, čo bude nasledovať. Najprv mi po ňom prechádzala rukou a jemne ho stisla, potom si ho však zobrala do úst a ja som zastonal. Prirážal som oproti jej ústam až som sa urobil a ona to prehltla. Znova si ľahla na posteľ a ja som sa rukami podopieral nad ňou. Nasadila mi kondóm a ja som dlho neváhal. Cassidy si to nesmierne užívala a vykrikovala moje meno. Nechcem vedieť, čo všetko počuli susedia.
Zvíjala sa podo mnou v orgazme ale ja som neprestal, až kým som nedosiahol vrchol aj ja. Za tento večer už druhý.
Cassidy sa zasmiala a šla sa osprchovať do mojej sprchy a ja som to zatiaľ rozdýchaval na posteli. Urobil som dobre? Podviedol som Millu? Alebo už nie sme spolu? Nevyznal som sa sám v sebe. Cassidy vošla už osprchovaná do izby, obliekla sa a naposledy ma pobozkala. Vyšla z bytu a ja som za ňou zamkol. Všetko úplne bez slova.
A tak som zostal sám  s mojimi myšlienkami len a len o Mille.

Ehm keby ste niekto chceli, tak ma môžte follownuť na instagrame -> tam.1.zal 💕 ďakujem😃

My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now