Ráno som sa zobudila vedľa Harryho, v jeho náručí som sa cítila tak príjemne, že som ani nechcela vstať. Rozhodla som sa že urobím Harrymu raňajky do postele a uvažovala som, čo by som mu urobila. Palacinky? To nie, je to príliš klasické. Omeleta? Príliš obyčajné. Koláč? Príliš náročné...
Po zopách minútach som sa rozhodla, že mu urobím toasty. Vložila som ich do hriankovača, potom som ich vybrala, narezala dnu zeleninu a uložila ich na tanier.,,Ránko, vstávame" zašvitorila som príjemným hlasom.
,,Ešte päť minúúúút." zamrmlal Harry a bol taký roztomilý, že som mala chuť ho celého vybozkávať.
,,Máš tu raňajky, zlatko." usmiala som sa.
,,Čože?" okamžite sa prebral a rozlepil oči. ,,Mňááám!" vykríkol len čo zahryzol do sendviča.
,,Heh, no ja som najlepšia kuchárka." zažartovala som a šla do kuchyne najesť sa."Bolo to výborné." povedal Harry vo dverách. Usmial sa a dal mi pusu na líce. Stál tam len v boxerkách, bol taký sexy. Po tom, ako som zjedla raňajky vybrala som sa osprchovať, tak som si zobrala čisté veci na prezlečenie a vošla do sprchového kúta. Pustila som si na seba jemný prúd vody a nastavovala som správnu teplotu vodu. Po dlhom snažení sa sa mi to podarilo a tak som si vystrekla trochu šampónu na ruku a vmasírovala si šampón do vlasov.
Zrazu som zacítila dotyk jemných rúk na mojich bokoch a skoro som skríkla. ,,Preboha, Harry!" vykríkla som keď som zbadala jeho úškrn.
,,Čo sa deje láska?" nevinne sa usmial až som sa šla roztopiť.
,,Nič, len som sa zľakla."
Harry ma namiesto odpovede pobozkal na krk.
Mali sme spolu sex, zase. Druhýkrát za dva dni....
Celý deň sme s Harrym sedeli na gauči a maznali sa a potom sme šli spať. V poslednom čase sa u mňa Harry nejako udomácnil, už tu trávi celé dni. Samozrejme, nie že by mi to prekážalo, ale aj ja potrebujem moje súkromie... No na druhej strane nechcem, aby Harry odišiel.
,,Milla! Vstávame!" nasledujúce ráno ma Harry jemne zobudil tým, že do mňa hodil vankúš a tým sa začala vankúšová bitka. Toto zobudenie sa od toho včerajšieho teda veľmi líšilo, ale aspoň že som sa zobudila pri Harrym.
Samozrejme, toto bolo iba pre efekt zobudenia a potom mi Harry pripravil prekvapenie. Kúpil mi veľkú bonboniéru a vzal ma do mesta. Najprv sme sa prechádzali po parku a potom sme zašli do útulnej kaviarne v centre mesta. Potom ma čakalo najväčšie prekvapenie, Harry ma zobral na bowling! Neznášam bowling! Aj keď to je len preto, že mi nejde. Neznášam robiť to, čo mi nejde, a bowling je jedna z tých vecí.
Musím uznať, že hranie bowlingu s Harrym ma bavilo, nebola to obyčajná hra, bola to zábava. Po bowlingu ma Harry ešte pozval na večeru. Vážne neviem odkiaľ berie toľko peňazí! Ten večer bol krásny. Najkrásnejší.
O 2 dni neskôr
Za tie 2 dni sa Harry ani neukázal, nedvíhal mi telefón, tak som sa rozhodla, že sa zabavím aj bez neho a nebudem tu naňho vyčkávať zavretá doma. Kamarátka Stella mi práve poslala esemesku, či nejdem von - tak som súhlasila, táto ponuka mi práve prišla vhod. Obliekla som si denimovú sukňu a pudrovoružové tričko.
Vlasy som si stiahla do copu a jemne sa nalíčila. Dala som si iba bledý rúž a špirálu.
O chvíľku už prišla Stella a vyzerala úžasne. Aj ona mala jemné líčenie - nude rúž a výraznejší highlighter. Wow, a jej outfit!
-
Nasadla som do jej auta, trochu sme pokecali a potom sme vyrazili. V podstate som ešte stále nevedela, kam ideme, no neprekvapilo ma, keď sme zastali pred moderným klubom, ktorý otvorili len nedávno.
Natešené sme vyskočili z auta a vošli do klubu, zaplatili sme za seba a pri bare si objednali whisky s kolou. Navyše som sa nechcela opiť, aby to nedopadlo tak, ako na dovolenke. Po zopár drinkoch sme sa rozbehli na parket a začali sme tancovať na divokú hudbu. Zvíjala som sa v rytme hudby. Po chvíľke som už zacítila zopár pohľadov na mne, tak som ešte viac začala krútiť zadkom. Zacítila som niečí dych na mojom krku. Tancovala som a on tiež, do toho istého rytmu. Zrazu som zacítila dotyk jeho pier na mojom krku - tie pery som však okamžite spoznala. ,,Harry?" vyskočila som a omylom ho udrela do brady.
,,Hej, uhm, som to ja." zakoktal sa.
,,Heh, prepáč." nevinne som sa usmiala.
,,To je v pohode." usmial sa a to bol dobrý znak.
,,Tak počkať, čo tu robíš?" úsmev som mu opätovala.
,,Prišiel som si po teba." uškrnul sa a schmatol ma za ruku.Prišli sme ku klubovým dverám a ja som rýchlo vyťukala Stelle esemesku, že odchádzam s chlapcom, Harryho ešte nepozná, no ako ju poznám, určite už odišla s nejakým pánom neznámym. To je proste ona - rada si užíva, stále s niekým iným. Keď sme vyšli z klubu, celkom ma prekvapilo, že už je tma. Nemohla som predsa byť v klube tak dlho. ,,Koľko je hodín?" nervózne som zaklipkala očami keď som sa ocitla v tme. ,,Je 10 minút pred polnocou." povedal Harry a usmial sa na mňa. Preboha!! Veď do klubu sme prišli asi o deviatej!
S Harrym sme nastúpili do jeho auta a šli sme cestou, ktorú som nepoznala, takže som si domyslela kam ideme. Celú cestu som nedočkavo čakala, kedy uvidím jeho byt.. Prekvapilo ma keď sme zastali pred obrovskou vilou. Vošli sme dovnútra a tam ma privítal nejaký zlatý blondiačik, ktorého Harry predstavil ako Nialla. Niall sa okamžite išiel najesť, tak som šla s ním. Po večeri sme si s Harrym šli ľahnúť a v objatí sme spolu zaspali.
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff