26

156 13 4
                                    

Páni, už sme tu a je to obrovské! Budova má štyri poschodia a ja sa na to neviem vynadívať. Dokonca tu majú aj niekoľko bazénov! A aj izby sú vážne luxusné! Nechápem, ako si to všetko môže Harry dovoliť, ale keď už som tu, sťažovať sa nebudem. Akurát si s Harrym ideme odložiť batožinu a keďže tu sme ešte štyri dni, ja idem na nákupy do Primarku!  Je iba niekoľko kilometrov odtiaľto, takže pôjdem autom. 

Z Harryho pohľadu
Milla je taká rozkošná. Keď sme vystúpili z auta, bola priam očarená.. Naozaj to tu je nádherné. Všetko je zahalené pod obrovskou pokrývkou snehu a zjazdovka, ktorá je od nás len 5 minút vyzerá úplne super. Verím, že zajtra pôjdeme na lyže a zabavíme sa. 
Vzal som kufre a šiel hore do našej izby, bolo to tam prekrásne. V našej izbe bola obrovská manželská posteľ, už som sa tešil, ako si ju s Millou užijeme. Luxusné koberce a závesy, dubový nábytok... Nádhera.. Milla už stihla ujsť do mesta, predpokladám, že na nákupy. Pomyslel som si, že jej zavolám, ale povedal som si, že by sa mi celkom hodil day off.  Nakoniec by to predsa nevyšlo, lebo som zbadal jej mobil na posteli, asi ho tu zabudla. Niekoľko krát jej zavibroval a potom bol ticho. Nevydržal som to a odomkol ho. Mala tam niekoľko správ od neznámeho čísla.

 Viem kde si.

Viem čo robíš.

Viem všetko.

Z pohľadu Milly
Fúha! To teda boli nákupy. V primarku majú neskutočné ceny! Kúpila som si štyri letné trčiká, dva kardigány, tri pulóvre, troje legíny a dve rifle. K tomu aj krásne dekorácie do bytu a batoh. Je to vážne super! ...Asi by som mala v najbližšej dobe šetriť.


My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now