Milla
,,Haló?" zdvihla som telefón, ktorý začal zvoniť a na obrazovke svietilo, že mi volá Liam.
,,Ahoj sestrička! Len ti chcem oznámiť, že som tiež v Berlíne kvôli práci, takže môžeme niekedy zájsť na kávu, čo ty na to?" povedal a ja som sa usmiala, som rada že tu je aj v môj brat.
,,Jasné, rada. Teší ma že si tu."
,,Okej, už musím končiť, maj sa." povedal a rozlúčili sme a ja som to okamžite šla povedať Harrymu, ktorý sa netváril veľmi nadšene. Nechápem, prečo sa tí dvaja nemôžu konečne uzmieriť!S Harryho kamarátkou Spencer sme sa včera dohodli, že pôjdeme na nákupy a ja sa neviem dočkať! Máme sa stretnúť o tretej pred hotelom a pôjdeme Speninim autom. Mám ešte hodinu a pol na prípravu a ja vôbec neviem, čo si mám obliecť! Tie nákupy sa mi aj zídu.
Nakoniec som sa rozhodla pre obyčajné modré rifle, biele tričko a sivý svetrík a aby som to trochu ozvláštnila, tričko som si zospodu zaviazala. Ešte som si obula moje biele conversky a vlasy som si zopla do vysokého copu. Namiesto mejkapu som použila iba špirálu a jemný broskyňový rúž a bola som hotová.
Sadla som si pred televíziu aby som využila zvyšný čas a snažila som sa sledovať seriál, ktorý práve šiel ale nakoniec som ho nevnímala a ponorila som sa do vlastných myšlienok. Cassidy som nevidela už dosť dlho, kde je?
,,Harry? Nevieš kde je toľko Cassidy?" zamyslene som sa ho opýtala a on si sadol vedľa mňa.
,,Vieš, volal som do firmy a sťažoval som sa a tak jej kúpili spiatočnú letenku a teraz sa nachádza už niekde v USA. Aby si vedela, ja som s ňou skončil, nechcem s ňou mať nič spoločné." usmial sa na mňa a ja som prikývla, dôverujem mu.Zrazu som začula trúbenie a keď som sa pozrela z okna, zbadala som Spen v aute a zakývala som jej. Rozlúčila som sa s Harrym a ešte som rýchlo schmatla vopred prichystaný batoh a môžem vyraziť!
,,Ahoj Milla! Teda, vyzeráš úžasne!" hneď ma privítala Spencer spolu s komplimentom a ja som sa na ňu nemohla neusmiať.
,,Spen, ty vyzeráš omnoho lepšie, si nádherná!" pravdivo som jej povedala, vyzerala úžasne! Mala oblečené šedé džínsy s vysokým pásom, ktoré jej neskutočne formovali postavu, k tomu čierne tričko a obyčajnú džínsovú bundu.
,,Ďakujem zlatko, tak čo ideme nakupovať?" zvýskla a ja som sa zoširoka usmiala. Ju proste nemôžeš nemilovať!Po 3 hodinách
,,Spencer, zastav! Ja už nevládzem!" zúbožene som za ňou zakričala ale márne, pretože sa už hrnula do ďalšieho obchodu. Dovliekla som sa za ňou spolu s asi desiatimi taškami v rukách a Spencer už držala ďalšiu hromadu oblečenia.
,,Na, toto si musíš vyskúšať!" nadšene vykríkla a ja som skoro odpadla. To nemôže myslieť vážne!
,,Dobre, ale toto je naozaj posledný obchod do ktorého sme prišli!" povedala som a schmatla som veci, ktoré mi vybrala a nešťastne som si to išla vyskúšať do kabínky. Zobrala som prvú vec a obzrela som si ju. Boli to krátke kožené šaty, v ktorých som vyzerala veľmi lacno. Rýchlo som si ich vyzliekla a skúšala som si ďalšie veci, ktoré mi dala Spencer a väčšina z nich bola zlá, až na jedny rifľové kraťasy a dve tričká.Samozrejme že som musela čakať ďalšiu polhodinu kým si Spencer všetko popozerala a vyskúšala a potom sme si konečne šli sadnúť do kaviarne. Objednali sme si a rozprávali sme sa o všetkom možnom, ale najmä o Harrym.
Cestou späť, keď sme šli v Spencerinom aute mi však prišle náhle zle, rozbolelo ma brucho a ja som nevedela prečo, ale rozhodla som sa to ignorovať a tvárila som sa akoby nič. Rozlúčili sme sa a ja som sa celá unavená po dnešnom dni vybrala na izbu s kopou nákupných tašiek. Na izbe ma však chytil silný kŕč do brucha, ale povedala som si, že to bude preto, lebo sa mi blížia moje dni a bolesť som si nevšímala. Keby som len vedela, akú chybu som práve urobila.
Ahojte! Viem, že zvyčajne nepridávam tento záver ale dnes by som vás chcela poprosiť o nejaké hlasy a komentáre, ale nechcem znieť zúfalo, dúfam že chápete :D Len by ma dosť potešilo keby ste si našli tých zopár sekúnd a klikli na hviezdičku alebo napísali komentár, urobili by ste mi radosť :) Ďakujem! ♥
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff