18

253 18 4
                                    

Cestou v aute som si pohmkávala melódiu pesničky Happy Birthday. 
Hneď ako som zastavila pri dome mojich rodičov, zbadala som balóny obmotané okolo okna mojej malej sestry a okolo domu pobehovalo kopu detí.

Keď som z auta vystúpila, začula som hudbu zo záhrady, tak som sa tam vybrala aj s darčekom v rukách. Zrazu z dverí vyšla moja mama tak sme sa zvítali a začali sme debatovať o oslave.

V záhrade som uvidela Anne, ktorá sa ku mne rozbehla. Vzala som ju na ruky, mala oblečenú ružovú nariasenú sukňu, ktorá jej veľmi pristala. Ako malá princezná.
,,Ach Milla, už sme si mysleli že neprídeš!" skríkla len čo ku mne pribehla.
,,Čože? To by som si nedovolila." usmiala som sa od ucha k uchu.
,,No, aspoň už si tu, tak sa oslava môže začať!" skríkla a ja som bola šťastná, že ona bola šťastná. Bola veľmi roztomilá. 
,,Iste" odpovedala som a položila môj darček na k ostatným. 

Oslava prebiehala ako každá iná detská oslava - dievčatá sa hrali nejaké hry, zatiaľ čo ja som sa rozprávala s rodičmi, potom sme si dali tortu a detské šampanské a potom si Anne šla rozbaliť darčeky.
Dostala klasické darčeky pre sedem ročné dievčatko - čelenky, sponky do vlasov, balzám na pery, hrebene a oblečenie. No najviac sladkostí. Keď však rozbalila môj darček bola veľmi šťastná, pretože som jej kúpila jej prvé ozajstné topánky na opätku.

 Keď však rozbalila môj darček bola veľmi šťastná, pretože som jej kúpila jej prvé ozajstné topánky na opätku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tiež som jej dala ružovú šatku a prsteň s ružovým drahokamom. Bola z darčekov veľmi šťastná a všetkých poriadne vyobjímala. Potom sa deti zas začali hrať a ja som sa začala zberať na odchod.
Mamka ma nechcela pustiť, no vyhovorila som sa, že mám ešte veľa práce. Keď som sa lúčila s Anne, nenápadne som jej do ruky strčila desaťeurovku, nech si odloží do pokladničky. Keď mám povedať pravdu, asi by som ich neminula zmysluplnejšie ako ona.
Anne sa mi poďakovala a potom som nastúpila do auta, naštartovala a šla domov. Rozhodla som sa, že sa cestou zastavím v obchode, pretože zásoby doma mi už postupne začali dochádzať. Vybrala som sa do najblišieho supermarketu, do ktorého som aj chodila najčastejšie. 

Zobrala som si nákupný vozík a začalo do neho ukladať potraviny podľa nákupného zoznamu:
- Mlieko
- Syr
- Pečivo
- Džús
- Nutella
- Čokoládový puding
- Héra
- Alobal
- Zmrzlina

Postupne som prechádzala všetky regály, či som na niečo nezabudla a zrazu som sa ocitla toči voči človeku, ktorého som už nechcela vidieť.
,,M - Milla?" spýtal sa ma jeho chrapľavým hlasom, ktorému som nikdy neodolala. Okamžite som sa rozbehla preč a za sebou ťahala vozík. Vbehla som do radu pri pokladni a za mňa sa hneď zaradili ďalší 3 ľudia, takže som mu úspešne ušla.
Rýchlo som zaplatila a nákup si odložila do tašky. Vybehla som z obchodu a keď som si sadla do auta, asi 5 minút som tam mlčky sedela a hľadela pred seba. Odľahlo mi.



My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now