48

85 6 0
                                    

Harry

Bol som si do jedálne po vodu, keďže nám v izbe žiadna nezostala a akurát som sa vracal do izby, keď som začul nejaký výkrik. Zhrozil som sa, pretože pochádzal z našej izby. Rýchlo som sa tam rozbehol a zbadal som Millu ako sedí na zemi a kričí, okolo nej bola krv. Verte mi, že také niečo by ste nechceli nikdy vidieť, vašu milovanú osobu v krvi.

,,Milla, čo sa deje?!" rýchlo som sa jej opýtal a ona koktavo odpovedala: ,,Harry, z - zober ma do nemocnice." Vystrašil som sa ešte viac a okamžite som ju zdvihol a utekal som s ňou do auta, aj keď to znamenalo že potom budem mať špinavé auto od krvi, toto bolo prednejšie. Stále som sa však nedozvedel, čo sa jej stalo.
,,Zlatko, prečo si od krvi?" opýtal som sa popritom ako som šiel autom do nemocnice, kašľal som na nejaké predpisy a šiel som čo najrýchlejšie ako som mohol.
,,J - ja neviem. Bolelo ma brucho a potom som začala hrozne krvácať. Tam - tam dole. Neviem prečo ale hrozne to bolí." ticho povedala a ja som sa zhrozil ešte viac. Moja Milla musí byť v poriadku!

Konečne som zastal pred nemocnicou, znova som ju vzal na ruky a utekal som až do nemocnice. Našťastie si ma hneď všimla nejaká sestrička a zavolala doktora, ktorý zobral Millu na nejaký vozík a rýchlo ju zobral do operačnej sály. Všetko sa zomlelo tak rýchlo, absolútne som nevedel kde je moja Milla, či je v poriadku a či je vôbec pri vedomí.
Schmatol som nejakú sestričku za lakeť a opýtal som sa na Millu a tá mi povedala, že ma za ňou nemôžu pustiť, pretože ju doktor operuje.

,,A čo jej vlastne je? Vravela, že ju bolí brucho." skúmavo som sa na ňu zahľadel a ona pokrútila hlavou.
,,Prepáčte pane, ale to vám ja nemôžem povedať. Musíte počkať na doktora." povedala a ja som myslel, že vybuchnem od strachu.

Poďakoval som sa jej a pýtal som sa každého zamestnanca nemocnice ktorého som zbadal, kde je Milla a či o nej niečo nevedia. Konečne mi nejaký doktor povedal, že už je na izbe a odpočíva, čiže jej musím dať pokoj. Posadil som sa do čakacej miestnosti a vybral som mobil z vrecka aby som zavolal Millinej rodine ale až potom som si uvedomil, že mám číslo iba na Liama a tak som mu, síce s neochotou, zavolal.
,,Liam? Poď rýchlo do nemocnice, je tu Milla!" povedal som hneď ako zdvihol telefón.
,,Ty hajzel čo si jej spravil?!" okamžite vykríkol.
,,Ja nič, ale neviem čo jej je. Poď sem." nadiktoval som mu adresu a netrpezlivo som čakal na doktora, ktorý by mi oznámil, že môžem ísť za ňou.

,,Harry! Kde je Milla?" pribehol ku mne Liam a vystrašene sa namňa pozrel.
,,Je na izbe, ale nepustili ma za ňou. Musíme čakať kým sa zobudí."
,,A prečo tu vlastne je?" opýtal sa a ja som si chytil tvár do dlaní. Mal som chuť plakať, ale som predsa Styles.

,,Neviem, začala krvácať a vravela, že ju bolí brucho ale vôbec neviem, čo to je. Sestrička povedala, že mi to oznámi až doktor." smutne som povedala a Liam ma súcitne poťlapkal po chrbte. 
,,Dúfam že bude v poriadku." ticho povedal a ja som len smutne prikývol.

A tak sme tam sedeli, dvaja stredoškolskí rivali, ktorí nariekali nad ich milovanou osobou o ktorú sa neskutočne báli. 

No čo si myslíte, čo je Mille? Chcela by som vám všetkým popriať veselý Silvester a veľa šťastia do nového roka 2018, veľa lásky a úspechov. Mám vás všetkých rada a ďakujem za to, že čítate túto predpotopnú knihu :D ♥

My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now