40

96 7 0
                                    

Milla

S hlasným vzdychnutím som vstala z postele a šla som do kúpelne. Neznášam vstávanie! Keď som si umyla tvár a zuby, rozhodla som sa, že si dám raňajky v meste. Obliekla som si šedé džínsy, biely top a čierny kabát, k tomu hnedé chelsea boots. Jemne som sa namaľovala, schmatla som kabelku a bola som pripravená vyraziť.
Vošla som do môjho obľúbeného starbucksu a objednala som si jahodové frapuccino a čokoládové lievance. Bolo to lahodné a najradšej by som si objednala ďalších 20 porcií. Práve som vychádzala zo starbucksu, keď sa mi pozdravil nejaký povedomý muž, ale nevedela som ho identifikovať.
,,Ahoj Milla!" usmial sa namňa.
,,Ehm, ahoj?" skôr som sa opýtala, než odpovedala.
,,Nepamätáš si ma, však? Som Louis."
,,Aha, jasné! Harryho kamarát! Ako sa máš?" slušne som sa ho opýtala a začali sme sa rozprávať.
,,Mám sa dobre, ale rozmýšľala si ako sa má Harry? Bez teba je ako telo bez duše a vovnútri je úplne zlomený. Nemôže bez teba byť." vyhŕkol a ja som zostala prekvapená. On a zlomený? Veď začal úplne nový život na novom mieste, má tam kopu príležitostí, neverím že si niekoho nenašiel.
,,Naozaj? Pretože presne tak sa cítim ja." zamumlala som a rozlúčila som sa s Louisom. Mám jednu dôležitú povinnosť, ktorá nepočká.

***

Sadla som si pred notebook a zašla som na stránku leteckej spoločnosti. Idem si kúpiť letenku.

My Destiny [H.S.] [SK]Where stories live. Discover now