Z Harryho pohľadu
Rozhodol som sa, že pôjdem k Mille a pomôžem jej vybaliť veci z nemocnice. Tak som si zobral mobil a kľúče od môjho domu a obliekol si šedé džíny, bielu košeľu, hnedú bundu a obul sa. Vybehol som na ulicu a kráčal smerom k bytovke, v ktorej býva Milla.
Keď som vošiel do Millinej bytovky, celý som stuhol. Oproti mne kráčal... kto iný ako Zayn. Kráčal dolu schodmi, ani si ma nevšimol.. Bolo to celé veľmi divné, neviem prečo, ale mal som pocit, že odchádza od Milly.
Dočerta! Čo keď jej zase niečo urobil? Vbehol som na tretie poschodie za pár sekúnd a keď som už bol hore, lapal som dych a bol som v tvári úplne červený. Neviem, či z tých štyridsiatich schodov alebo z tej zúrivosti, ktorú mi Zayn zapríčinil.
Vtrhol som do bytu a hľadal Millu, našiel som ju sladko spinkať v jej posteli. Nemohol som byť šťastnejší! Aj keď som bol rád, že sa Mille nič nestalo, stále som bol zmätený. Čo tu Zayn hľadal? A keď nebol za Millou, tak potom za kým?
V tej chvíli som zbadal odpoveď na všetky moje otázky. Zbadal som list vsunutý pod vchodovými dverami. Ako som si ho mohol nevšimnúť? Nemohol som si pomôcť, hneď som ho otvoril a čítal som:Milla, tá noc bola úžasná. Iste zopakujeme, o niekoľko dní som späť babe! ;)
Z.
Ona ma podviedla? Nie, ona by mi neublížila.. Alebo áno?
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff