Zobudila som sa a všade bola ešte úplná tma. Zasvietila som lampu na stolíku a natiahla sa. Bolo skoro ráno ale bola som vyspatá, akurát ma trochu bolela hlava. Harryho som nikde nevidela. Keďže som bola hladná, šla som do našej kuchynky a dala si cereálie s mliekom pretože o ôsmej sa podávajú raňajky v podobe švédskych stolov dole v hoteli.
Keď som si šla vybrať čo si oblečiem zistila som že už mám posledné čisté tričko a legíny. Dnes bol posledný deň nášho pobytu! Obliekla som sa, dala si maskaru, lesk na pery a až potom som si uvedomila že je ešte len pol štvrtej!
Tak som si zobrala macbook a prechádzala som rôzne blogy, stránky a videá na youtube vďaka tomu mi čas rýchlo zbehol a o šiestej vošiel do izby Harry. Neviem kde spal ale vyzeral vystrašene.
,,Zlatko si v poriadku? " rýchlo vyhŕkol a tváril sa ustarostene.
,,Prečo? " prekvapila som sa. Nemala by som sa ho to pýtať skôr ja?
,,Ale nič zlatko. Dnes máme posledný deň tak si ho užijeme dobre?"
Usmiala som sa a prikývla. Spolu sme si pozreli nejakých amerických youtuberov a o desať osem sme sa vybrali dole. Harry vyzeral úžasne - mal kvetované nohavice a do nich zapravené biele tričko s jemným véčkovým výstrihom. K tomu obyčajné tenisky a vyzeral úžasne. Vlasy si zopol do messy bunu na hlave a ja som sa z toho roztopila.Keď sme vošli do jedálne, mala som pocit že sa na nás všetci pozerajú, ale asi sa mi to iba zdalo. Zobrala som si lievance poliate čokoládovým sirupom a posypané orieškami a Harry si dal tiež lievance ale s nutellou a jahodami. Bolo to výborné!
Predtým než sme sa vrátili na izbu som mu povedala, že ešte pôjdem na wc, chcela som si skontrolovať riasenku. Keď som už otvárala dvere, zrazu ma nejaká ruka schamtla na pánske záchody.
,,Ahoj." spoznala som ten hlas a nabehli mi zimomriavky.
Bola som neschopná pohybu. ,,Tak sa zasa vidíme však?" povedal a pritúlil si ma k hrudi. Chcela som sa mu vytrhnúť ale on ma pevne držal. ,,Čo sa deje maličká? Potrebuješ sa ukľudniť?" zaškeril sa.,,Zayn, nechaj ma! Čo ti nestačilo, že si skončil vo väzení?" zvrieskla som a násilne sa mu vytrhla. Utekala som do izby kde ma čakal Harry a skočila som naňho. ,,Čo sa deje zlatko?" prekvapil sa.
Bola som stále šokovaná a tak som iba nejako vykoktala jeho meno. ,,Čože? On! Ako?!" začal kričať a vybehol späť do jedálne, nikto tam už však nebol.
,,Harry, zlatko, to nevadí,... to bude v pohode." povedala som a on súhlasil. Obliekla som si plavky a šli sme do bazéna. Ležali sme na nafukovačkách, šantili a olievali sa vodou, vo vzduchu však bolo cítiť že nie sme úplne uvoľnení a obaja myslíme na Zayna. Takto sme strávili celé dopoludnie.
Na obed sme nešli do jedálne, ale do mesta na pizzu. Dala som si 4 druhy syra a Harry si dal šunkovú. S kukuricou. Najedli sme sa do prasknutia a potom sme šli zase do primarku, ale teraz sme nakupovali veci Harrymu. Ale aj ja som si samozrejme niečo vybrala. Harrymu som vybrala čierne chelsea boots, pretože doteraz nosil k obleku tenisky, ďalej som mu vybrala dvoje slnečné okuliare, 2 čisto čierne tričká s véčkovým výstrihom, pretože tie na ňom milujem a jedno bolo iba za 2€! Milujem primark! Vybrala som mu ešte svetlomodré rifle a čierne s dierami. Vlastne som to všetko zobrala jednak kvôli tomu že sa mi to páčilo ale aj preto že to bolo také lacné! Harry si tie veci vyskúšal a všetko sa mu páčilo. Ešte sme šli do sekcie pre ženy a ja som si vybrala obyčajnú čiernu šiltovku. Mali sme perfektne nakúpené a strávili sme tam asi 2 hodiny tak sme sa taxíkom odviezli do hotela a pomaly sme sa začali baliť.....
,,Och, konečne sme doma!" vykríkla som Harrymu do ucha. Ten mi ochotne vyniesol kufor až pred vchod.
,,Mám ti pomôcť s vybaľovaním?"
,,Netreba zlatko, ja to zvládnem." usmiala som sa a vlepila mu veľkú pusu na líce. Rozlúčili sme sa a Harry odišiel k sebe domov.
Odomkla som vchodové dvere a moje prvé kroky viedli do kúpelne, kde som si vybalila oblečenie a dala všetko prať. Chcela som si ísť trochu pospať, tak som vošla do spálne a zostala som stáť.
,,Ale ale ale, koho to tu máme." povedal a ja som sa cítila ako v zlom sne.
YOU ARE READING
My Destiny [H.S.] [SK]
FanfictionShe's driving me crazy but I'm into it. 28.12.17 - #27 in ff 2.1.18 - #51 in ff 20.1.18 - #43 in ff