⭐️12 faktów o mnie⭐️ PYTANIA DO BOHATERÓW?

1.2K 52 15
                                    

Więc zostałam nominowana już nie pamiętam przez kogo (XD) do napisania dwunastu faktów o samej sobie.

Tak więc oto przybywam z tym tematem, zaciekawionych zapraszam do dalszego czytania, a tych mniej zainteresowanych moją osobą proszę o przewinięcie na dół, bo mam ważne pytanko/propozycje, dziękuję.

1. Nie lubię oreo, fu i naleśników, ohydaaa

2. Mój rekord wstrzymywania siku (wiem interesujący fakt!) to trzynaście godzin, gdzie serio cholernie chciało mi się siku, ale nie mogłam pójść zrobić. To jest dosłownie rzecz, którą wie każdy z moich znajomych, bo jestem bardzo otwarta haha

3. Nie lubię zawierać znajomosci, ale gdy już takową relacje z kimś uda mi się nawiązać i wzajemnie darzymy się sympatią, to staje się otwarta i bardzo wygadana. Jestem raczej osobą, która mówi i mówi, i mówi cały czas, chyba, że ktoś każe mi zamknąć morde bo za bardzo się np rozgadam haha

4. Ogólnie to nie lubię ludzi. Albo staram to sobie wmówić, żeby nikt mnie nie zranił. Do końca nie wiem kim jestem, jaka jestem, bo w pewnym momencie swojego życia tak bardzo udawałam kogoś, kim nigdy nie byłam, że po drodze zgubiłam samą siebie.

5. Są osoby, na których sam widok ciśnienie mi rośnie. Moglabym zrzygać się im na twarz i nie byłoby mi wcale przykro z tego powodu.

6. Trudno nawiązuje relacje z ludźmi - jak już pisałam - a jeszcze trudniej jest uzyskać u mnie miano "przyjaciela". To dla mnie bardzo ważne i zobowiązujące słowo, i określenie.

7. Jak skończę 18 lat to zrobię sobie tatuaż. Potem kolejny i kolejny. Może to dziwne, ale mając naście lat mam już tatuaże, które chciałabym mieć. I nie są to takie zerżnięte od kogoś, z internetu. Są to od podstaw zaprojektowane przeze mnie własne wizje, które miałyby znaczenie. Chce ze swojego ciała zrobić własny pamiętnik.

8. Może to dziwne, ale depiluje ręce. Czuje się bardzo niepewnie gdy mam na nich włosy. To odejmuje mi pewności siebie w pewnym stopniu. Bez nich czuję się dużo lepiej.

9. Pisząc, przelewam swoje uczucia, przejścia, myśli na papier/komputer. Nie, Raven nie jest mną, ale kilka jej zachowań i upodobań są takie same jak moje. Jeżeli ktoś czyta "open when" to tam może doszukać się pewnych informacji o mnie. Wystarczy czytać między wierszami.

10. Mam wiele lęków — woda (oceany, morza, jeziora, rzeki), pająki, klauni, krowy (w fakcie 11 napiszę dlaczego), igły, wysokość, ciemność, robaki, karaluchy jezu mam uraz jak cholera i wiele innych

11. Jak miałam z 6 lat i byłam na wakacjach w Lampach (takie miejsce w Polsce lol) to byla atrakcja "dojenie krów".
Podekscytowana Natalka bardzo ucieszyła się z tego faktu, bo kochała wszelkie zwierzątka. Więc Natalka ubrała rękawice, usiadła za krową i złapała ją za te cycki (czy jak to się nazywa). Krowa z tego faktu nie była zbytnio zadowolona. Pomachała swoim ogonem w obie strony, bardzo boleśnie policzkując sześcioletnią Natalkę. Zrobiła to na tyle mocno, że na jej policzkach pojawiły się rany.
A morał z tej bajki jest prosty: jebać krowy.

12. KOCHAM MINKI Z NOSKAMI OMG:-)NOSKI W MINKACH TO NAJBARDZIEJ UROCZA RZECZ NA CALYM TYM SWIECIE
":)" ta minka jest tak bardzo ew, wyglada jak cholerny Voldemort
"B-)" a tu macie Harry'ego Pottera, skoro ":)" to Voldemort, bo wiecie
you complete me czy coś
(shippuje voldzia z herim sorka)
((ale drarry to też ship zycia))

NO I PRZECHODZĄC DO PYTANKA/PROPOZYCJI

co powiecie na to, żebym też zrobiła te cale "pytania do bohaterów"?
Mnóstwo autorek to robi i mysle, że to fajna sprawa.
Zadajecie pytania do konkretnego bohatera(ów) (Rae, luke, Connor, melissa, czy nawet mama Raven, czy Liz, do kogo tylko chcecie) i pytacie też o cokolwiek chcecie.

Moi bohaterowie na nie odpowiadają w sposób, jakimi osobami tutaj są. Potem publikuje wszystko i violá!

Jeżeli jesteście chętni to zadawajcie pytania pod tą notką!

Mam nadzieję, że wejdziecie w to, bo szczerze to chciałabym to zrobić haha *liczy na jakiekolwiek pytanie*

dobrej nocy moje diamenciki xx

internet friends ✉️ hemmings /przerwaneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz