Mi-am deschis ochii încet când am simțit respirația lui caldă mângâindu-mi chipul, era el, cel mai bun prieten al meu, Blake Edwards. Frumosul brunet ce mi-a fost alături de când aveam cinci ani, când ne-am cunoscut la grădiniţă, el ajutându-mă să mă integrez în noua clasă.
Acum mă aflam lângă el în pat privindu-l în timp ce îi trasam conturul tatuajelor cu ajutorul degetului arătător, chicotind atunci când el murmura ceva inexplicabil.
În urma serii de filme am adormit cu el pe canapea, mâna lui se află în jurul meu, făcându-mi inima să bată mai tare. Prin clasa a șaptea mi-am dat seama că simt ceva pentru el, dar niciodată nu am putut să-i spun de teamă că voi strica frumoasa noastră prietenie. Era ciudat să iubesc băiatul care mă consideră sora lui mai mică, și totuși, o făceam din toată inima, eram îndrăgostită de băiatul care-mi era interzis.L-am împins de pe canapea, și am pufnit în râs când el s-a uitat debusolat în jur, neînțelegând ceea ce tocmai i s-a întâmplat.
- De ce ai făcut asta? mă întreabă frecându-și ceafa, mimând durerea.
Am ridicat din umeri trezindu-ma deodată smulsă de pe canapea și trântită pe jos cu el peste mine gâdilându-mă. Luptându-mă cu el şi cu râsul isteric ce mă apucase, într-un final am apucat una din perne și l-am lovit în cap, executându-l din prima
— Data viitoare înlocuiesc perna cu scaunul, îmi îndrept degetul ameninţător spre el.
—Îmi pare rău, am uitat că eşti firavă precum un cățeluș. Îmi spune și începe să-mi mângâie capul.
— Nu sunt un cățel! spun și scot limba la el, apoi pornesc spre bucătărie. Rândul tău să pregătești micul-dejun! i-am spus, iar el mi-a zâmbit arogant.
E al naibii de sexy prin fiecare acţiune făcută, căci face specială până şi punerea de lapte în castron. Urmăream fiecare mişcare a sa, încercând să nu fie prea vizibil faptul că aproape salivez, ar fii făcut mişto de mine săptămâni la rând.
—Cum îți merge relația? întreb într-un final îndesând în gură lingura plină de cereale cu lapte.
—Bine,mi-a răspuns sec ridicând din umeri.
Ei bine, prietenul meu cel mai bun e cel mai popular băiat din școală, asta fiind foarte evident, în acelaşi timp fiind înconjurat şi de tot felul de fete, iar acum are o „relație" cu căpitanul majoretelor, Lexi, asta fiind din nou de la sine înţeles. Iar eu ce aş putea fi mai mult decât o simplă fată, aproape invizibilă .E destul de complicat faptul că băiatul viselor mele îmi e atât de aproape, dar destul de departe încât să nu fie al meu. Iar momentele în care îl surprind sărutându-se cu Lexi îmi pun capac, provocându-mi o stare aiurea intreaga zi.
Încă-mi amintesc momentul în care ne-am cunoscut la grădiniță:Voiam cu disperare o jucărie, iar una dintre colege nu îşi dorea sub nicio formă să mi-o dea și mie, dar într-un final a apărut Blake. Cu zâmbetul fermecător şi părul negru şi ciufulit încă de pe atunci, i-a cerut fetei să-mi ofere jucăria pe care ea o îndrăgea, și ca prin minune acea jucărie a ajuns în mâinile mele. De atunci Blake mi-a fost alături mereu, m-a sprijinit și ajutat să trec peste divorțul părinților mei. Mi-a șters lacrimile în cele mai grele momente, cred că îl iubeam încă din copilărie, dar nu mi-am dat seama până ce nu am crescut.
A fost complicat să maschez aceste sentimente prefăcându-mă bine, de fiecare dată când el îmi povestea cum s-a iubit cu vreo fată, înghițeam în sec și zâmbeam fals ascultând cât de bune erau acele fete-n pat.
— La ce te gândești, micuță Amy Morgan?
— La copilărie. Spun schițând un zâmbet.
— Adică la mine. Spune afișându-și dantura perfectă,iar pe mine făcându-mă pe mine din nou să înghit în sec şi să tânjesc după buzele sale rozalii.
—Fraiere! Spun în timp ce-l lovesc ușor în piept, iar el ca de fiecare dată mimează durerea pentru a mă simţi bine.
—Când ai de gând să-ți pierzi virginitatea? Mă întrebă în timp ce spăla vasele, aproape făcându-mă să mă înec.
—Încetează, Blake! Spun pe un ton supărăcios.
—Haide să facem sex, Amy, sex nebun. Îmi spune gesticulând cu furculiţa
Nu este zi lăsată de la Dumnezeu ca Blake să nu „ îmi ceară" să fac sex cu el, prima dată mi-a spus asta când aveam paisprezece ani, şi atunci l-am ignorat,dar a continuat să mi-o spună într-una timp de trei ani. Într-un final am început să iau asta ca pe o glumă, deși parcă o parte din mine ar vrea să vorbească serios. Caci uneori mi-aș dori să am curajul să-i spun ceea ce simt, mai ales în momentele în care se poartă tandru cu mine, ca atunci când mă sărută tandru pe frunte sau mă îmbrăţişează.Dar, simt că aşa îşi arată dragostea de " frate mai mare". Nu de puţine ori am simţit cum mă cuprinde gelozia, în momentele când îl vedeam apropiat de câte vreo fată, oferindu-i tot ce îmi doream să îmi ofere mie, dar m-am obișnuit cu sentimentul care-mi face stomacul să se micșoreze. Căci a trebuit să mă obişnuiesc cu statutul meu de " cea mai bună prietenă şi atât ", aşa cum a trebuit să mă obişnuiesc şi cu masa de prânz alături de Lexi. Totuşi i-am rămas recunoscătoare că nu m-a dat la o parte aşa cum şi-ar dori ea.
Mi-am dat seama de sentimentele mele atunci când Blake m-a sărutat, căci nu avusem parte de primul sărut iar el, mare cavaler, s-a oferit să mi-l ofere. Copil fiind nu mi-am dat seama ce consecințe poate avea un simplu sărut, până ce buzele noastre s-au atins scurt și mii de fluturași au explodat în stomacul meu.
Iubesc zâmbetul lui, glumele lui proaste, ador seara de filme pe care-o avem în fiecare săptămână, când ne închideam telefoanele și pur și simplu ne bucurăm de prezența celuilalt. Este plăcut să îl am o seară întreagă doar pentru mine, să dorm în tricoul lui, lăsându-i mirosul să îmi invadeze nările, pentru un somn liniștit. E plăcut să mă trezesc în brațele lui, oh Doamne, e atât de plăcut să mă simt iubită de el. Îmi place să-l privesc și să fiu atentă la fiecare conversație pe care-o purtam chiar dacă e una banală, şi chiar mi-aș fi dorit ca el să mă iubească la fel, dar din păcate şi fericire, în acelaşi timp, îmi este doar cel mai bun prieten. Și așa vom rămâne, „ prieteni pentru totdeauna",cum obişnuiam să ne spunem în copilărie.
____________________________________
Primul capitol ❤
Sper să vă placă, vă aștept cu drag voturile și părerile ❤
Update: în acest moment încerc să mai corectez din povestire, aşa că mai bine aşteptaţi până termin. 😊
CITEȘTI
Te iubesc, în secret.
Teen Fiction➡ Dragostea este o fiinta salbatica. Cand incercam sa o tinem în frau, ne distruge. Cand incercam sa o închidem, ne inrobeste. Cand incercam sa o intelegem, ne tulbura.⬅ ↕ - Paulo Coelho -