... tu ești lumea mea

2.7K 164 10
                                    

" Bună dimineața, iubito " Îmi șoptește sărutându-mă scurt pe buze când am deschis ochii şi o mulţime de emoţii mă acaparaseră. " Iubito " ce bine sună acest cuvânt pe buzele lui, m-am cuibărit mai bine în braţele sale mari inspirându-i mirosul proaspăt, semn că tocmai a ieșitdin duş .

- Bună dimineața, am răspuns timid într-un final, un fior ciudat fulgerându-mă până în măduva oaselor când Blake și-a lipit buzele de gâtul meu.

- Ce vrei să mănânci, micuţă Amy? Mă întreabă şi un zâmbet ştrengar i-a în colţul gurii, l-am împins cu degetul în piept realizând că întrebarea lui nu e una cuminte. A început să râdă zgomotos, făcându-mi sugestiv din sprâncene. I-am arătat subtil degetul din mijloc ca într-un final Blake să îl prindă între dinţii lui şi să îl muşte uşor.

- Acum du-te şi fă-mi micul dejun "special", am spus chicotind, chiar dacă acel mic dejun constă în cereale cu lapte pentru mine e cea mai bună mâncare, deoarece o mănânc în sfârșit alături de el.

***

După ce am luat faimosul mic dejun m-am pus să spăl vasele, iar Blake ca un nesimțit cu diplomă se holba la fundul meu.

- Auzi, Blake... am spus timid şi am putut auzii cum a mârâit un "mhm". De ce ai renunţat la mine? Am întrebat timid şi el a început să răsufle exasperat.

- Nu vreau să vorbim despre asta, Amy. Stai departe de subiectul ăsta! Aproape a strigat la mine şi fără să mai adaug ceva m-am întors la spălarea vaselor, nu vrea să mă cert cu Blake chiar din prima zi a împăcării noastre.

- Te aștept în sufragerie. Mă înştiinţează ca mai apoi să aud cum paşii lui fac ecou spre uşă.

După ce am terminat cu vasele, m-am îndreptat spre sufragerie, unde mi-am surprins prietenul sau mai nou iubitul căutând filmul meu horror preferat " Ouija" am zâmbit apropiindu-mă de el şi trecându-mi braţele pe după umerii lui.

  Pe la mijlocul filmului , când a început partea mai horror mi-am băgat capul în pieptul lui , inima îi băte extrem de tare ceea ce mă face să zâmbesc .  Chiar dacă zâmbesc o lacrimă îmi cade lin pe obraz prelingându-se pe pieptul lui Blake . 

  - Amy , de ce plângi ? spune uitându-se speriat la mine .  

- De fericire , Blake . Sunt așa fericită și emoționată încât nu mă pot stăpânii , mi-ai lipsit extrem de mult și sunt fericită că în sfârșit te am lângă mine.Mi-a fost atât de dor de toate astea.

 După ce am spus asta , am izbucnit și mai tare în plâns , era extrem de ciudat și poate chiar penibil , dar nu mă puteam abține , trebuia să dau frâu liber sentimentelor ce au erupt ca un  vulcan. 

 - Oh , Amy ... micuță Amy.Ce mă fac cu tine? Mă faci să te iubesc atât de mult prin fiecare gest copilăresc pe care îl faci. Pur și simplu te ador, poți să fi matură și după un minut cel mai drăguț copil pe care îl cunosc . 

 M-a strâns puternic în brațe și m-a sărutat părintește pe frunte . Am închis ochii ca să pot simții cum mii de "fluturași " îmi invadează corpul.  Știu că e ciudat să mă gândesc la asta ,dar îl vreau ,pentru totdeauna . Vreau ca fiecare dimineață să fie așa perfectă , știu că cer prea mult , dar atât merit și eu în viața asta .  

  - Blake? spun privindu-i ochii perfecți căprui . 

- Da, iubita mea? spune făcându-mă să tremur . 

- Vrei să mergem astăzi undeva ? 

- Cu tine aș face înconjurul lumii,spune sărutâdu-mi fin mâna . 

Te iubesc, în secret. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum