Îl vreau doar pentru mine ..

4.3K 262 11
                                    

Orele au trecut al naibii de greu și am răsuflat ușurată când ceasul mi-a indicat ora 14:00,aşa că am alergat într-un suflet spre parcarea școlii și m-am aşezat lângă SUV-ul negru în aşteptarea lui Blake care se pare că avea de gând să întârzie,ca de fiecare dată. Știu că în acest moment își face de cap cu Lexi într-o sală de curs goală și gândul ăsta-mi provocă o stare de greață şi nervozitate şi mai mare.

Dar uite-l ieşind pe uşa clădirii imense, alături de curvistina de Lexi. Care îi ține mâna strâns într-a pentru a-mi da de înțeles că-i aparține ei. Ziua asta poate să fie mai minunată de atât? Nu înțeleg cum de o persoană ca Blake o poate suporta pe prefăcuta super-machiată de lângă el, e o scorpie! Și nu spun asta doar pentru că e împreună cu el, ci și datorită comportamentului ei ce lasă de dorit.
  Atunci când l-am întrebat pe Blake ce vede la ea şi mi-a răspuns : „ E bună la pat", am înghițit în sec și am tăcut încercând să mă gândesc la lucruri cât mai prostești pentru a nu auzii restul detaliilor, dar parcă mă simţeam şi bine în sufletul meu căci nu era îndrăgostit de sufletul ei.

Da, recunosc că Blake e un porc insensibil şi puţin afemeiat, dar eu m-am îndrăgostit de el datorită modului în care se comportă atunci când rămâneam doar noi doi, căci atunci e cu totul altă persoană, atunci e adevăratul el, cel care nu vrea să creeze o părere de "bad boy" în societate.

După 15 minute de sărutări între ei doi, şi holbat în telefon Blake şi-a amintit că exist şi a decis să se oprească, încetând situaţia stânjenitoare ce îi hrănea sufletul cu mândrie partenerei sale
Am văzut pe faţa lui Lexi că i se tăiase tot filmul, când el o lăsase cu ochii-n soare pentru mine şi i-am trimis un sărut în aer când Blake se chinuia să pornească maşina, iar aproape i-am auzit mârâitul,chiar dacă se afla deja la câţiva metri depărtare de noi.

—Hei, micuţă Amy! spune când într-un final ne-am urnit din loc.

—Hei, întârziat sexi ce eşti! ultimele cuvinte surprinzându-mă şi pe mine.

—Ce ai făcut astăzi? spune încercând să îşi mascheze uimirea cu un zâmbet al naibii de sexy.

—Nimic interesant. Am mers la cursuri, ceea ce trebuie să faci în mod normal la şcoală, îi spun încercând să îl tachinez.

—La fel, doar că la mine a mai fost şi Lexi.

—Ah, îmi pare rău pentru tine, îi spun mângâindu-l compătimitor pe cap.

—Micuţă şi fraieră, ce-ţi poţi să îţi doreşti mai mult?

—Eu nu-s fraieră! Îl ameninţ fluturându-i degetul arătător în faţa.

—Bine, bine, periculoasă mică. Ridică mâinile în semn de predare şi aproape că intră într-un şanţ.

Momentul oportun să îi ofer un ghiont în coaste, aproape scoțând un sunet de durere adevărat. Dar apoi a început să "plângă", aşa făcea şi tata când aveam 3 ani, dar parcă la Blake gestul părea mult mai drăguţ.

—Ce ai de gând să facem astăzi? Mă întreabă când într-un final termină cu actoria

—Azi? Oh, da, azi e vineri. Păi nu spusesem că azi tu te ocupi de tot? Îl întreb ridicând o sprânceană.

—Serios?Prea bine, o să mergem la mine.

—Ok, la 6 sunt la tine! Îi răspund imediat ce a terminat de rostit ultimul cuvânt, căci aş fi fost de acord cu orice propunere de a sa.

Am coborât din maşină, după ce l-am îmbrăţişat şi aproape l-am sărutat pe obraz. Iar, când am cercetat mai bine curtea din faţă am descoperit că tata nu se afla acasă, fapt ce îmi făcea ieşirea la Blake mai uşoară, căci tata nu e foarte încântat de ieşirile noastre.

Restul orelor le-am petrecut normal, încercând să trec mai repede peste ele, aranjând prin casă, gătind și lăsându-i un bilet tatei. Toate astea până pe la ora cinci când m-am apucat de pregatiri. Aranjându-mă puţin şi împachetându-mi pijamalele, laptopul şi o grămadă de gustări.
   Când ceasul a indicat mult aşteptata oră şase, mi-am luat bicicleta şi am pornit către casa lui Blake cu rucsacul uriaş în spate, sperând că nimeni nu mă va observa.

Te iubesc, în secret. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum