Frica.

1.9K 118 0
                                    

Sunt de acord cu călătoria propusă de Blake, dar nu cred că tata ar putea accepta această propunere, e de acord de cele mai multe ori când vine vorba de propuneri din partea lui Blake, dar nu cred că o să mai fie când o să afle că formăm un cuplu. Deşi în urma schimbării mele nu am mai vorbit cu el, evitandu-l pe cât se poate, de când Blake a reintrat în viaţa mea am luat legătura din nou. Tata pentru mine e eroul meu încă din copilărie şi-mi pare rău că am renunţat la el în favoarea inimii mele frânte.

- Blake, va trebui să vorbesc cu tata despre călătoria noastră. Chiar dacă nu e acasă trebuie să ştie, am avut o perioadă de desfrânare, dar acum totul a revenit la normal, îi aduc la cunoștință și lui. 

- Păi o să îi spui dimineaţă şi o să plecăm după ce o să aflăm răspunsul lui, care trebuie să fie neapărat pozitiv, îmi spune sugerându-mi că trebuie neapărat să îl conving. 

Sper să fie pozitiv, fiindcă această călătorie este foarte importantă, chiar avem nevoie de o desprindere de la tot stresul care ne înconjoară. 
Tata cu siguranță urmează să ajungă acasă pentru a-mi sărbătorii aniversarea împreună, dar acum va trebui să îl las di nou singur şi asta mă face să mă simt groaznic. Ne vedem foarte rar şi acum îl părăsesc iarăși, dar o fac pentru binele meu, binele nostru... altfel chiar că nu îl voi mai vedea deloc.

Am adormit cu gândul la tata şi la cum îi voi spune că trebuie să plec, ceea ce m-a făcut să mă trezesc de repetate ori cu ochii înlăcrimaţi, dar simţindu-i braţele călduroase a iubitului am reuşit în cele din urmă să mă linistesc, adormind ca un copil în braţele mamei sale.

În mijlocul nopţii m-am trezit din cauza sunetului deranjant scos de telefonul ce vibra insistent pe noptieră. M-am ridicat buimacă din pat şi am răspuns fără să dau atenţie numărului care mă apela.

- Da?

- Abia aştept să te văd la balul de mâine. Şopteşte aceaşi voce răguşită, transmiţându-mi fiori până în măduva oaselor.

Nu am reuşit să răspund fiindcă apelul a fost încheiat imediat după ce a spus acea propoziție.
Din cauza tuturor problemelor din ultimul timp uitasem complet de balul de sfârşit de an ce avea loc exact mâine. Îmi doresc foarte mult să mergem, dar ăsta ar fi un mare pericol pentru mine şi Blake, fiindcă Kevin şi căţeluşii lui vor fi acolo şi sigur au un plan stabilit.

Oh, la naiba..

***

Simt mici furnicături pe tot pieptul, m-am trezit curioasă să aflu cine sau ce cauza aceste furnicături. Am deschis încet ochi fiind deranjată de lumina ce şi-a făcut loc prin găurile perdelei. Blake se juca lin cu degetele pe suprafaţa pieptului meu şi ocazional îmi lăsa câte un sărut ici-colo. Adoram acest tip de trezire dimineaţa şi cred că mi-ar fi imposibil să rezist fără el, fără să îl simt lângă mine.

- Bună dimineața raza mea de soare,spune sărutâdu-mi creştetul capului părinteşte.

Mii de fiori îmi dominau trupul chiar şi de la o atingere nevinovată venită din partea lui, ochii săi de un căprui închis mă priveau intens, făcându-mă să resimt un gol imens în stomac. Ştiam că Blake uitase de bal, şi îmi e teamă că eu trebuie să-i amintesc ceea ce urma.

Nu imi era frică pentru mine, pentru că viaţa mea are să fie pusă în pericol, nici măcar nu mă interesează acest detaliu. Îmi era frică pentru Blake, nu vreau să-l pierd din nou şi pentru totdeauna, nu vreau să mă trezesc deodată singură fără el în pustietate. Nu îmi doresc să mă lupt din nou cu sentimentul de inimă rănită, sau ca aceste dimineţi să dispară definitiv.

Orele au trecut atât de repede încât nici nu am observat când a sosit momentul să mă pregătesc.

Toată ziua am alergat cu Blake prin Mall în căutarea rochiei perfecte. Într-un final alegând una neagră, strânsă pe corp, până în pământ, dantelată la mâneci şi cu un decolteu cuminte în formă de V. Nu vreau să atrag atenţia prin ţinuta mea, de aceea am ales ceva cât se poate de normal, dar totuşi frumos. Blake a acceptat propunerea de a ne face prezența la acest eveniment, căci este sigur că aveam să fim în sigurață, căci doar nu e atât de idiot Kevin să facă un gest necugetat în fața tuturor.

Mi-am lăsat părul să cadă în bucle pe umeri. Un machiaj discret format din rimel, tuş şi un ruj nude. Ochii mei căprui ies perfect în evidenţă, datorită negrului ce-i înconjoară. Buzele-mi păreau mai pline, iar rochia se mula perfect pe corpul meu.

- Wow! am auzit vocea iubitului meu şi m-am întors delicat pentru a-l privii.

Cămaşa albă îi scoate în evidenţă fiecare muşchi, sacoul se potrivește perfect cu pantalonii la dungă, iar pantofii îi dau un strop de culoare. M-am apropiat de el așezându-mi mâinile pe de-o parte şi alta a papionului său, încercând să îl îndrept.

- Eşti atât de frumos, iubitule,i-am şoptit admirându-i ochii negri şi m-am ridicat pe vârfuri pentru a putea ajunge la buzele lui.

- Să nu pleci de lângă mine, nici măcar o secundă, Amy! Nu vreau să te pierd! Vocea lui trăda îngrijorare şi disperare, am înghiţit în sec mângâindu-i chipul în continuare.

- Voi fi mereu lângă tine, iubitule, promit!

Ştiu că e o promisiune greu de ţinut, ştiu că Kevin va căuta momentul în care să îşi facă apariţia, găsindu-ne într-un moment de slabiciune, separaţi. Dar nu îi pot spune asta lui Blake, nu acum când totul merge bine între noi și în jurul nostru. Trebuie să îmi ţin frica în frâu şi să mă confrunt cu destinul.

- Mergem? mă întreabă oferindu-mi brațul și deschizându-mi ușa precum un gentleman. 

Te iubesc, în secret. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum