- Merg să iau ceva de băut! Ţipă Blake peste muzică şi am aprobat tăcută. Vrei să vii cu mine? Mă întreabă şi am dat din cap în semn negativ.
Kevin nu îşi făcuse simţită prezenţa până acum, iar teama din sufletul meu se mai diminuase puţin. Îmi doresc să am parte de o seară plăcută, dar nu îmi fac mari speranţe. Îmi privesc iubitul îndepărtându-se şi i-am aruncat un zâmbet când şi-a întors îngrijorat privirea spre mine. Ştiu că îşi face griji pentru mine, iar acest gând mă face să îl iubesc mai mult decât am făcut-o până acum, dacă este posibil.
Blake m-a învăţat ce înseamnă iubirea, mi-a dăruit fericire şi stabilitate. M-a făcut să revin la aceaşi persoană încrezătoare şi gata să dăruiască iubire.O mână fierbinte îşi face loc pe talia mea, făcându-mă să împietresc instant.Nu e Blake, căci atunci când încerc să scap de strânsoare, ea devine tot mai puternică. Mulţimea de adolescenţi continuă să danseze, ignorând complet tot cee ce se întâmplă în jurul lor. Panica îmi acaparează tot corpul, încep să tremur, iar ţipătul mi se opreşte în gât atunci când o a doua mâna se aşează pe coapsa mea pervers şi agresiv.
Reuşesc să scot un sunet, dar mi-a fost înăbuşit instant de mâna care părăsise fulgerător coapsa. Mă trage încet mai în spate, intr-un separeu întunecos pentru a fii şi mai ignorată.
— Shh, îmi şopteşte la ureche lipindu-și corpul mai tare de al meu.
—Cine eşti? am întrebat bâlbâindu-mă când gura îmi fusese eliberată.
—Ghiceşte! Îmi ordonă superior, şi am tresărit la auzul vocii sale.
Am început să mă zbat, gândindu-mă că e ultima sursă de scăpare. Mâna lui îmi mângâia posteriorul, eu fiind incapabilă să mă impun, îi simt buzele pe gâtul meu, pe faţă, pe umăr ca mai apoi să mă întoarcă şi să-mi depună un sărut pe buze.
Lacrimile îmi părăsesc involuntar ochii, atunci când îi simt limba presându-se peste buzele mele în încercarea de a câştiga mai mult teren pentru a explora mai mult. Îmi e atât de silă! Silă de atingerea lui şi de modul în care încercă să mă facă să plătesc pentru prostia lui.
Şi-a băgat mâna în parul meu, trăgându-mi capul pe spate şi astfel şi-a introdus limba în cavitatea mea bucală. Explora fiecare colţişor fără pic de jenă în timp ce lacrimi sărate se scurgeau pe buzele mele. Mă simt atât de neputincioasă, şi sper ca Blake să apară de nicăieri şi să mă salveze din acest joc nenorocit.— Nu îţi face griji, Blake e bine, șopteşte peste buzele mele, şi m-am înfiorat privindu-i ochii roşi în care abia se mai recunoştea albastru.
—Kevin... ia-mă pe mine... te rog, nu îi face rău, m-am milogit, iar râsul său haotic îmi provocă fiori pe şira spinării.
—Nu o să îl rănesc aşa cum se aşteaptă, spune dându-mi o şuviţa de par la o parte, ca mai apoi să mă privească în ochi. Am de gând să-i iau tot ceea ce iubeşte mai mult.
Acestea fiind spuse m-am simţit trasă prin mulţime, până ce aerul rece de seară îmi făcu pielea de găină. Parcarea e goală, iar asta mă înspăimântă şi mai tare. M-a trântit pe bancheta din spate a unei maşini, ca mai apoi mâinile lui să înceapă să îmi exploreze grosolan trupul. Am închis ochii, încercând să mă gândesc la altceva, ceva care să alunge realitatea din faţa mea.
—Sărută-mă! Îmi poruncește şi am întors capul în partea opusă. Sărută-mă, dacă mai vrei să îl revezi pe Blake! acestea fiind spuse, mi-am lipit buzele de a le lui.
Mă săruta agresiv, aproape lăsându-mă fără suflu, transformând minutele în eternitate.
— Te rog... termină cu asta, Kevin!
Auzind cuvintele mele, m-a întors forţat pe burtă şi mi-a deschis rochia, făcându-mă să izbucnesc într-o criză puternică de plâns.
***
—Ştiam că îţi doreşti asta, îngeraş! îmi spune încheindu-şi cureaua pantalonilor în timp ce eu îmi trag cu ultimele puteri rochia şifonată m
—Ai primit ce ai vrut, i-am spus gâtuit. Acum, te rog, lasă-l pe Blake.
Vocea îmi era tremurândă şi nu puteam să cred că tocmai fusesem violată de fostul meu iubit.
—Crede-mă, ceea ce am făcut îl va distruge pe Blake mai mult decât orice altceva. Îmi şopti, făcându-mi semn spre camera ce se află pe bordul maşinii. Filmase totul!
—Iar partea cea mai bună, e că în acel video nu se văd ezitarile tale. Şti de ce? Pentru că nu ai ezitat nicio clipă, îngeraş.
Are dreptate la un moment dat am renunţat la a mă împotrivii, pentru binele lui Blake. Căci prefer să suport toată această umilire,dacă asta îndeamnă să îl scutesc pe el de torturi groaznice. Am înghiţit în sec, gândindu-mă la expresia lui Blake când avea să vadă acel video. Sun atât de naivă şi ştiu că oricât aş încerca, Blake nu va accepta ideea că făcusem asta pentru el.
—Dar stai liniştită, Amy. Am de gând să-l distrug când îi va fi viaţa mai dragă. Iar tu, spune băgându-şi o mâna în părul meu, nu îi vei spune nimic, nu îi vei spune de întâlnirea noastră şi nici de actul nostru. Şi-a lipit din nou buzele de a le mele, ca mai apoi să îmi facă semn să cobor. Ne mai vedem, îngeraş!
Am coborât aranjându-mi părul şi rochia, dar îm zadar căci cu siguranţă arăt josnic, precum o femeie de moravuri uşoare, aşa cum mă va considera iubitul meu după vizionarea filmuleţului creeat de mintea diabolicã a lui Kevin
Ce mă voi face?
CITEȘTI
Te iubesc, în secret.
Teen Fiction➡ Dragostea este o fiinta salbatica. Cand incercam sa o tinem în frau, ne distruge. Cand incercam sa o închidem, ne inrobeste. Cand incercam sa o intelegem, ne tulbura.⬅ ↕ - Paulo Coelho -