La naiba .

3.7K 241 1
                                    

* Din perspectiva lui Blake *

Amy Morgan, micuța mea prietenă m-a sărutat. Și la naiba, ce mi-a plăcut! A fost așa de profund și neașteptat încât m-aș fii dus mai departe, dar nenorocitul de Kevin a stricat tot momentul. Mă așteptam la un apel din partea lui,nu mai că nu în acest moment complet nepotrivit.

—Ce e Kevin ? Ţi-am spus să nu mă mai suni.

Amy se uită confuză la mine ,iar eu încerc să îmi ascund nervozitatea din voce.

—Lasă figurile Edwards, ai făcut rost de bani ? 

—Da, spun cu gândul la banii pe care abia i-am strâns din economii.

—Bine, ne vedem în 30 de min la depozit . Îmi mârâie în telefon crescându-mi dorința de a-i da un pumn în fața de maidanez.

—Ok, pa .

  Îmi e greu să îi spun lui Amy că trebuie să plec, dar o fac. Născocesc o scuză idioată și părăsesc camera înșfăcând cheile și încercând din răsputeri să nu îi mai privesc fața dezamăgită. Urăsc când dezamăgesc persoanele așa dragi mie.

  Urc repede în mașină și pornesc în goană spre periferia orașului,acolo unde se află un depozit părăsit. Kevin e deja aici, cu siguranță însoțit de cel puțin unul dintre cățelușii săi. Și îmi dă de gândit că omul ăsta mai vrea ceva înafară de bani,căci  de aceea şi-a adus întăriri . Și chiar dacă nu am nevoie de scandal, îmi iau pistolul, căci nu îmi doresc să mor în seara asta.                                 
Intru în depozit asigurându-mă că nu am spectatori, căutând nenorocitul de întrerupător cu privirea. Uite-l! Și cum nu se putea mai bine,cel ce mi-a apărut în fața ochilor atunci când s-au adaptat cu lumina, a fost însuși  Kevin.

—Oh Edwards , încă îţi mai e frică de întuneric? spune pe un ton batjocoritor.

—Să te ia naiba Kevin. Ia-ţi nenorociţi de bani şi lasă-mă în pace!

—Scuze, dar nu poţi scăpa aşa uşor. Spune dezvelindu-și nenorociții colți de potaie.

Și nici nu am apucat să fac câțiva pași în spate,doi dintre cățelușii săi m-au prins de brațe distrugând orice șansă de scăpare.

—Ce dracu mai vrei, javră?!

—Oh, ce mai vreau? Vreau multe Blake, nici nu îți poți imagina tot ceea ce îmi doresc.

—Ce? Spune dracului odată! Încerc să scap de strânsoarea celor două matahale.

—Vreau să închei orce relaţie şi legătură cu Amy Morgan.

 La auzul celor spuse, picioarele mi s-au înmuiat și aproape că m-am prăbușit. Ce legătură are nenorocitul de Kevin cu Amy? Credeam că nici nu știe de existența ei, dar se pare că idiotul știe să lovească exact sub centură.

—Cred că glumeşti. Ce ai tu cu Amy ?Ea nu face deloc parte din înțelegerea noastră.

—Ţi-am spus, eu nu am nimic cu ea, dar poate o să am.

Dacă aș fi putut ajunge la pistol în acest moment, i-aș fi zburat creierii fără să-mi pese de consecințe.Și poate asta am să fac dacă se atinge de ea.

—Atunci pentru ce faci tot acest tam-tam? De ce o implici și pe ea în asta?

—Nu contează, am motivele mele Edwards. Tot ce trebuie să știi tu e că ori o termini cu ea, ori o termin eu pe ea. Sper că m-am făcut înţeles.

—Să te ia naiba , Kevin !

—Da, da. Nu o să scapi aşa uşor de mine, Edwards. Spune făcându-mi cu ochiul și părăsește încăperea.

Cei doi căţeluşi mi-au dat drumul abia când am ajuns înapoi înn mașină,iar tentația de a pune mâna pe pistol aproape că m-a făcut să cedez.                                                                                        Kevin e o javră nenorocită,știe exact unde să lovească și pentru asta parcă îl invidiez puțin. Mereu a adorat să îmi distrugă viaţa şi chiar acum când credeam că tot coşmarul s-a terminat mi-am dat seama că defapt nici măcar nu a început. Minute întregi le-am petrecut întorcând situația pe toate părțile. Oare cum se va simți Amy când o voi lăsa cu ochii în soare după ce am avut parte de cel mai profund sărut. Sunt un idiot, am pierdut-o fără ca măcar să fie a mea.     
 Într-un final am decis să îmi petrec noaptea la un hotel, căci nu mă puteam întoarce acasă acolo unde se afla ea îngrijorată și cu zeci de întrebări.

Dar tot nu puteam să o las așa, trebuia să închei totul într-un mod, iar față în față nu aș fii putu face asta vreodată,așa că am apelat la un nenorocit de mesaj.Cea mai neinspirată opțiune.

"Micuţă Amy, sper că eşti bine şi că în acest moment dormi. Te rog nu îţi face griji pentru mine, sunt bine. Dar , din acest moment, pentru binele tău îți recomand să nu mă mai cauţi, să nu îmi mai scri sau să încerci să dai de mine.Nu sunt ceea ce ai nevoie. Pur şi simplu uită-mă. Ai grijă de tine, căci eu nu sunt potrivit pentru acest lucru. "

Mi-aș dori ca în acest moment totul să revină la normal,să mă trezesc lângă miniona brunetă în pat și să răsuflu ușurat că acesta a fost doar un vis. Îmi doresc să o iau strâns în brațe și să îi spun tot ceea ce nu am fost în stare să îi spun ani la rând,tot ceea ce avea nevoie ea să audă. 

La naiba cu Kevin ! La naiba cu tot!Îmi să putem pleca undeva unde să nu ne ştie nimeni, să fim doar eu şi ea într-o mare de necunoscuți.

----------------

Mulţumesc pentru că îmi apreciaţi şi urmăriţi munca. ❤

Te iubesc, în secret. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum