Reggel egy üvöltő hangra keltem fel. Ati engem átkarolva (?)feküdt tovább.
Én felriadva felültem és szememet dörzsölve néztem ki kiabálja aszt hogy "száljatok már le egymásról! Mit csibaltok! Nem hiszem el Ati hogy lehetsz ekkora...."kiabálta a fiú akivel összevesztem .
-Mi közöd van hozzá hogy mit csinálunk? -feleltem lazán szememet törölgetve, csak azért hogy jobban felidegesitsem Márkot.
-amugy is mit keresel itt? Feleltem ásitva, furcsállom hogy Ati meg nem kelt fel,lehet hogy fuldugóval alszik.
-a szüzeségedet! Mimást! Hogy tehetted eszt! A legjobb barátommal! -kiabált fejét fogva,Nem tudom most mi baja van.
-nem vagy az anyám, azt csinálok amit akarok!-feleltem vissza gyerekesen ,azon filoztam hogy féltékeny vagy mi??-hagy már békén e
és menny vissza a kis picsád seggébe! -könnyeztek ki a szemeim .
-Ez azért durva volt Elisz! Én csak vigyázni akarok rád! -felelte már halkabban de idegesen.
-aha tisztán látszik a tegnapi nap utan!- Feleltem gúnyosan szememet dörölgetve.
-pont ezért jöttem, bocsánatot szeretem volna kérni de... megláttam eszt a..... ott veled! -felelte idegesen haját tépve.
-hadjuk aludni -válaszoltam nyugodtan Atira nézve,-mennyünk ki! -jelentettem ki
Végigsétálva a lány folyosón, egy fiúval mellettem,reggel... talán örökre rám ragassza a "könnyű préda "jelzőt, de most Márk fontosabb.
-figyi sajnálom, nem tudom miert csináltam...-nyökögte.Ennyi? Aszthiszi hogy majd aszt mondja bcs es megbocsaltok? Meg persze...
- OK, elhiszem, már mindegy... -vontam meg a vállam, mindha minden rendben lenne.
-kösz csajszi -ölelt meg szorosan. Én kicsit el löktem magamtól.
-mi van a csajjal?-kérdeztem a földet bambulva.
-a neve Lucy. -vágta rá.
-nem aszt kérdeztem... -válaszoltam bunkón.
-járunk.-válaszolt lazán, mindha ez természetes dolog lenne nála hogy jár valakivel.
-ez most komoly? Ezzel? Miért?? -Kerdeztem idegesen.
-nem mindegy az neked? - Nézett rám
-hát nem bazdmeg!-feleltem idegesen, és nem voltam képes tovább folytatni eszt a beszélgetést, úgy hogy elfutottam a suli felé.Odaérve kezemmel fejemet eltakarva leültem az osztály előtti padra,valaki átőlelt.
-jól vagy baba ? -Kérdezte Miki mosolyogva.
-úgy nézek ki?- Feleltem rá nézve -Péntek van.Nem kísérsz el órák után a vasútállomásra? -Kérdeztem könnyes szemmel.
-nem úgy volt hogy itt maradsz hétvégére? Kérdezte meglepődve. -minek....
-hát pl hogy velünk legyél?-
Nem szóltam semmit csak elkeseredett fejjel bambultam előre.
-szereted?-kérdezte hirtelen.
-nem!-vágtam rá minél meggyőzőbben.
-akkor?
-legjobb haverom...nem akarom elveszíteni.
-akkor jó- Válaszolt mosollyal.
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...