Letelepedtünk a padlóra és beszélgettünk még egy ideig, de Zsófi fáradt lett ,úgyhogy megágyaztunk a földön Márknak.Zsófi befeküdt az ágyába és elaludt,mi még beszélgettünk.
-honnan tudtátok hogy ma van a névnapom? -Kérdeztem fáradtan.
-naptár?- Válaszolt nevetve.
-köszi a pizzát finom volt.-néztem rá karikás szemekkel.
-semmi amugy is te füzetted.-forgolódott a kényelmetlen fapadlóra terített vastag pokrócon.
Kb még hagytam hogy 10 percig szenvedjen.
-alszol mellettem? Nagy az ágyam elférünk.-mondtam végül.
-persze, köszi -patrant fel gyorsan és befeküdt mellém. Elpirultam.
-amugy hogy lépsz le reggel? -kérdeztem mivel minden reggel 7:00-kor osztályfőnök nőnk kelt fel mindenkit.
-beállítom az ébresztőt 6:40-re -válaszolt lazán
-jóét .-forditottam neki hátat,hogy ne lássa vörös fejem.
Könnyen elaludram,jó értés volt vele aludni, úgy éreztem vigyáz rám.Mint egy testvér? Nem ...ez más volt.
Reggel Zsófi hangjára keltem.Azaz a párnára amit hozzám vágyott "jó reggelt barátném" (mindíg így hívjuk egymást)felkiáltással.
Egyből magam mellé pillantottam ,de ő már nem volt ott.Nem nagyon volt kedvem suliba menni, de ez van.Nemsokára úgyis őszi szünet,legalább láthatom a régi barátnőimet ,Vini és Saccyt.Az egész szünetet velük töltöm majd ,már csomo programunk van,kiváncsi vagyok hogy megy nekik az új suli.Térjünk vissza a valóságba,már fél 8 van és még nem másztam ki az ágyból, jó hogy a suli itt van eggy utcával arrébb.-Hy csajok -jött a hang Mikitől(Miki az egyik legjobb barátom.Mindenkivel jóban van a suliban,de általában hozzánk csapódik.Ö tipikus rossz fiú, néha elvileg drogozik is.A csábor mosolya és raszta haja mindíg el csábítja az áldozatokat.),aki benyitott az ajtón.
-Hali -válaszoltam
-Milyen volt tegnap a buli? Nem tudtam elmenni bocs.-ölelt meg-boldog névnapot!
-köszi. -mosolyogtam.
-hoztam neked cocát.
-kösz-röhögtem fel, -ennél szebb ajándékot még nem kaptam.-röhögtem, Zsófi kérdően nézett ránk mert ő most jött ki a fürdőből.
-nem akarok suliba menni,lógjuk el az első órát, mit szóltok?-kérdeztem mielött Zsófi félreerterte volna a helyzetet.
-nem jó, dogát írunk, csomót tanultunk rá. -felelt Zsófi a kérdésre.
-hát jó ,akkor menjünk. -válaszoltam besértődött fejjel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Emo mindhalálig
Acak-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...