~~~~~~újra Elisz~~~~~~
-hé megvannak!-kiabált az ajtában álló barátnőm aki nemrég érkezhetett. -oké mingyárt fel megyek-kiabált lentről Saccy (mivel a szobám az emeleten van ) -hé emberek! Most kezdődik a buli!-esett be az ajtómon a részeg lány aki most futott fel a lépcsőn. -mi a szar.... hány óra van?-törölgettem meg csippás szemem. -három. -felelte Vini. -hajnali három???-nevettem, és magam mellém neztem ahol Márk feküdt.
-Gyere már !-rázott ki az ágyból Vini. -ha két másodpercen belül nem kelsz fel befegszek mellétek- mondta Saccy és elkezdett az ágy felé mászni.
-várj már te hülye -nevettem fel és kikeltem az ágyból . -hé ..várj csak....ez Márk pólója? Ti....-nyökögte barátnőm. -nem dehogy is hülyék vagytok?!?-ugrott fel Márk, ártatlanságomat védve. -hát őszintén...én hülye vagyok.-törölte meg a szemét Saccy mindha sírna. Egyszerre hangos nevétésben törtünk ki.
-Fel öltözhetnék?-néztem barátnőimre.Ők kimentek a szobából és Márk csendben ült tovább.
-hé az elöbb eltűntél ,most nem fogsz -kacsintottam a fiúra.-öltözz már -nevettem a kába fekete hajú fiúra,aki egy szál alsóban ült az ágyon szemét dörzsölve...lementünk a többielhez ,már fele csapat elment, a zene lehalkult és mindenki az asztalnál vagy éppen a földön ülve beszélgetett és egy hulla részeg csaj a medencébe rakott gumimatracon aludt.
-hé az ott nem Reni?-kerdezte meglepődve Saccy-mit keres ő itt?Két éve nem láttam -ált a medence mellé és nézte az alvó csajt, aki vékony törékeny alkatával és felkontyozott barna hajával mindíg ugy nézett ki mint egy balett táncos. Bár most elég tépet balett táncos lett volta.
-újra együtt van a bátyámmal.-válaszoltam röviden és megindultam az asztal felé.
-várj !eszt figyeld:bombaaaa!-ugrott be a csaj a vízbe és bele lökte Renit a vízbe "jóreggelt"-et kiabálva. Végül mindketten kimásztak a vízből és az asztalhoz jöttek. -szasztok csajszik-köszönt Reni fáradt hangon- meg Márk -nevetett.
-hali- köszöntünk egyszerre. Alig voltunk már így hajnali három körül, Márk,Reni,Saccy,Vini a bátyám aki 3 haverjával dumált,meg persze én.
-hé koccintunk?-nézett ránk a báyám .
-persze -válaszoltam felé nyújtva poharamat.
-Én nem iszom köszönöm -szólalt meg Vini.
-Na kiscsaj -nyujtott egy felest Alex Vini felé.
-nem kell-nevetett. Egyszerre össze néztünk.
-Nah kinél mennyi van?-nevett fel Alex ,de szegény csaj nem tudta mit tervezünk.
-nálam van egy ezres- Mondta Reni
-nálunk összesen 2500 van. -nyújtotta felén Alex a pénz amit a bátyámmékal szedtek össze.
-hmm nálam van egy 500-as.Márk?-néztem a fiúra nevetve.
-ha arra gondoltok hogy majd 4000 forintért inni fogok felejtsétek el.-nevetett Vini.
-hát... Nálam van még 3000 ,az már 7 nem? -vigyorgott gonoszan Márk Vinire.
-nem birlak -nézett szúrós szemmel Vini a barátomra.
-mivan kislány? Nem mered?-nyújtották a piát Vininek .
-dehogynem merem!-húzta meg a poharat.-fuu ez de szar- nézett fintorgó fejjel a csaj. -nah dobjatok ide még eggyet- nevetett. Mindenki vissza folytott lélegzettel nézte a lányt aki már a 7.felesébél tartott. -na jó több nem kell -fejelte le az asztalt Vini.
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...