Beérve Siófok központjában a víztoronynál vártuk a többieket mikor megcsörren a telefonom.
-Jé,Saccy hív. -jelentettem ki.
-Szia élet, mizu?-vettem fel a telefont.
-nem tudok menni nem gáz?Beteg vagyok...-mogyogta.
-Oké, de a héten még gyógyulj meg!-köszöntem el tőle. Vártunk még pár percet és felfedeztem felém futó barátnőmet.
-ott van Vini! -jelentettemi ki barátnőm felé futva.
-istenem de hiányoztál!-öleltem meg.
-te is nekem cicca. -mosolygott-mit álsz ott mint egy darab szar -nézett barátnőm Márkra fintorgó arcal.-gyere már ide.-tárta ki a kezét mosolyogva.
-juj csoportos öli -nevettem fel mikor Márk is csatlakozott az öleléshez
-annyira szeretlek titeket -jelentette be egy hang aki szintén csatlakozott az ölihez
-Ez ki ez?!?-kiáltottam fel ijedten.
-Beni?De megijedtem te barom! -nevettem fel.
-Most akkor én nem kapok ölelést?-nézett rám a fiú kinyújtott kezekkel. Egyszerre felnevettünk. Jól kezdődik a nap... szivrohamot kaptam.
-nah hova mennyünk? Jókai park? -dobta fel az ötletet Beni -Oki -mondta Vini vigyorogva.
~~~~~~~kicsit Márk~~~~~~~~~
Be se mutatott még ennek a csajnak...csak elvonultak dumálni ...bisztos valami csajos dolgokrol(Elisz megmutatta a kék haját Beninek meg Vininek,mert eddig paróka volt rajta.A csaj szó szerint dobott egy hátast! Szó szerint!! Nem tom mit vannak ennyire meghalva tőle,nem egy ufo ...csak kék a haja ennyi)Most meg itt kel álmom ez a Béni nevű pasi mellet, aki a Mester mc -ről dumál és sztem fel akarja szedni Eliszt... de ha igy van megölöm. Nem mindha féltékeny lennék. Erre? Dehogy is... vagyis remélem Elisznek nem az ilyen pávák jönnek be, mind ez itten...
-Te szoktál játszani?-kérdezte Béni...
-omm hát... mivel is? Bocs kicsit elgondolkodtam. -hahahahahahaha
-GTA -mondta... most erre mit kéne mondanom, aszt hogy "csak a hülyék játszátszanak ilyen szarokkal,én élem a valos életem..." vagy aszt hogy "hány éves vagy öcsém?? " ...bár nembisztos hogy be mérnek neki szolni ,mert elvileg 'PK'-zik a gyerek és őszintén eléggé ki van tesizve... meg magasabb is nálam. Nem mindha nem tudnám megverni... ch még szép hogy meg tudnám ...ha akarnám..
-hé amugy nem mutatsz be annak? -mutat rám az a csaj.Kedves. -mert Benit ismerem...de őt meg nem... bár sokat hallotam róla -húzta sunyi mosolyra a száját a csaj, nah erre kíváncsi vagyok!
-de csak jókat ugye?-mentem közelebb.
-Vini fogd be-akadk ki a jövendő beli batátnöm.-Márk ő itt Vini, Vini Márk -mutogatott Elisz ránk.
-örvendek a találkozásnak -hajoltam meg és mindenki elkezdett röhögni.Sétáltunk még egy kicsit a parkban mikor Vini (?) Asszem az a neve... bejelentette hogy neki haza kell mennie és elment.Elég ciki volt hogy ketten Elisz mellet, egyik oldalon én másikon Béni sétált, nah jó nem akartam bevallani még magamnak sem, de féltekeny vok erre a gyerekre... minden csaj az ilyen pasikér van oda,le kéne pattintani valahogy. És mázlimra megcsörrent Elisz telefonja. A Green day egyik száma a csengőhangja...Elisz meg van halva Billie Joe-ért...én meg a hangjáért.
-oh anya az... ez el fog tartani egy ideig, üljezek le nyugodtan addig-vonult félre az én emos csajom ,akin még mindig ott volt az a ronda barna színű fufrus paróka.
-hé...te közel álsz Eliszhez nem?-néztem a hurkapálcára
-aha miért? -kérdezte érdeklődve
-teccik neked?-kérdeztem rá a lényegre .
-persze szép csaj -vágta rá mire kikerekedtek a szemeim és neki akartam ugrani a gyereknek. -de csak jó barát -folytatta tovább, fuu meg könnyebültem.
-oh értem -válaszoltam "kedvesen"
- várj ugye nem azért kérdezed mert szerelmes belém?? -mekkora egy öntelt pöcs ez a Béni gyerek! Az már nem is lehet, hogy én vok belé szerelmes?
-dehogy is! -nevettem flegmán
-akkor?csak nem neked jön be?-kérdezte mosolyogva
-nem mindegy ?-kérdeztem vissza, de hál isten vissza jött Elisz és megmentett ettől a kínos beszélgetéstől .Hisz egy fiú nem dumál az érzéseiröl!
-Jah és nem akarsz lekopni? -sugtam oda neki mielőtt Emo megjött volna.
-oh vagesz-válaszolt, hál isten vette a lapot.
-Elisz nekem mennem kell,Lili beteg -Lili gondolom a csaja lehet.
-oh a hugod?-erre elnevettem magam, de senki nem értette hogy miért röhögök azon hogy "Lili beteg" csak bámultak úgy hogy úgy tettem mindha nem történt volna semmi.
-szia!-köszöntünk el Bénitől...aki amugy Beni csak..Miert ne legyen Béni?
Végre kettesben.
BẠN ĐANG ĐỌC
Emo mindhalálig
Ngẫu nhiên-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...