M

381 22 11
                                    

Hellosztok én Elisz vagyok.
Az elvileg "emo csaj",bár én nem tartom magam annak ,de a szemembe lógó vasalt vállig érő hajam és a fekete stílusom (meg a pirszingem) lehet hogy tényleg aszt sugalja.
Pedig nem, átlagos 1. osztályos középsulis csajnak tartom magam."Művész" vagyok, és a művészeknél megszokott a különleges stílus.
Egy hónapja kezdtem a bentlakásos sulit, de imádom ,nagyon jófejek az idősebbek is.
Kicsit féltem, hogy ki fogok lógni a sorból,mint ahogy eddig mindíg(általánosan),de nem, itt egyszerűen haza értem.
A legjobb barátnőm a szobatársam,hál isten csak ketten lakunk a szobában.
Ő átlagos lánynak mondható (a pirszingjén, a tetkóján és a fekete Emo haján kívül...vagy mégsem olyan normális ez?) .
Rossz kislánynak nézek ki,olyannak aki drogozik meg iszik és szarik a sulira, de valójában nem, jó bevallom nem vagyok egy csillagos ötös tanuló....de a hármas mindíg megvan.
És ez itt Bodajkon ritkaságnak számít.
A csajok elvannak ájulva az itteni pasiktol, a pasik meg azon kívül hogy tépjék le a bugyit róluk... másra nem tudnak gondolni,úgyhogy a jegyek hanyagolva vanna.
De hál isten én olyan haverokat találtam akik csak havernak akarnak. És nagyon jóba vagyunk így 5-en.
Én(Elisz),Zsófi,Ati és Márk és Miki(ő egyel felettük jár...a raszta.).Jah és Ati barátnője, nem lennék szegény lány hejében, jó Ati nagyon jófej,de ahogy Lili kiteszi a lábát már másik lánnyal van.[magánügy: ők se avatkoznak bele az életembe, én sem.]
Elég lazán veszünk mindent, de kb 2 hete egy bepiált végzős rám akart mászni egy bulin, Márk meg kiütötte,igazgatóit kaptak mind ketten.
Ez kedves volt tőle,pedig akkor még nem is ismert. Azóta lógunk Márkékkal.
Igazábol mindig bejött Márk stílusa, de ő csak barát
.Igaz a festett fekete emós haja,kék szemeivel és a szakatt farmerjával mindíg is tetszett,de csak tetszik!semmi más...!
A fiú és a lány kolesz egyben van, ugyhogy takarodó(21:00) után át szoktunk mászni egymáshoz, bár inkább a fiuk hozzánk, mert Atiéknak van egy barom lakótársuk(Dávid) és mi csak akkor megyünk ha ő nincs ott (amugy a gyerek régebbröl ismeri Zsófit ,de soha nem árulta el se Zsófi se David ,hogy honnan) .
Ma este is át jönnek Márkék,de lehet kilógunk a kocsmába, miert ne? Inni nem iszunk, csak csocsozni vagy pizzázni megyünk és max éjfélig szoktunk maradni.Volt már hogy hajnali egy körül megjelent a rajztanár,de megeggyeztük annyiban hogy ő se látott minket,mi se láttuk őt, vele nagyon jóban vagyunk.
Felhívott Márk hogy mennyünk a kocsmába...úgyhogy lementünk Zsófival a kocsmába.
Elvileg nemsokára megérkeznek a fiúk.
Remelem nem hoznak magukkal valami nyávogos buliromboló picsát.

Emo mindhaláligWhere stories live. Discover now