-de nem jelentett semmit, ne nézzétek már igy rám -hisztizett Miki.
-úr isten ezt nem hiszem el! Lefekszel Atival és csókolózol Mikivel?? Ez komoly?? -csattant fel Márk. Mindenki vissza folytott levegővel figyelt.
-dehogy is! Te komolyan elhitted ,hogy lefeküdtem vele?minek nézel te engem?? -mondtam mérdesen de, miután mindenki csak nézett, mert lemarattak fel nevettem.
-fuu megnyugodtam. -reagált Márk kedvesen és felvette a macskáját,Mimit aki eddig a padlón pihent.(igen...van egy cicája)közös nevétésben törtünk ki...
Mindenki elment aludni,holnap buli lessz! Elmegyünk Budapestre! Mi falusi népség meghóditjuk a nagy várost,mert Dancsó meg engedte.(Aki nem érti...nézzen Videómániát! Hatalmas!)11 körül mentünk fel a 2.-ra, mivel ma péntek van nincs takarodó,de ugyan úgy használhatjuk a koleszt.Szerintem tök jó,csak senkit nem hozhatunk ide,pl felügyelő tanár sincs, de ha kiderül hogy külsőst hoztál ide ki is csapatnak.
Zsófi még kb hajnali kettőig zaklatott,és mindent, szó szerint mindent el kellet neki mesélnem.Mivel eddig élt még a [magánélet] szabáj ,amit év elején találtunk ki, de Zsófi felfüggesztette és aszt mondta "ez eggy éretelmetlem szar,amit az idősebbektől loptunk" idéztem szó szerint a szavait.És ezzel nem lőt mellé.
De legalább én is ki tudom faggatni Dávidrol.
-naaa és Dáviddal mizu? Ugye tudod hogy miután ki faggatál életem minden egyes másotpercéről te sem maradhac ki!-húztam huncut mosolyra a számát...Zsófi elmesélte hogy összejött Dávidal,és hogy nagyon kedves,sokkal kedvesebb mint amilyennek hittük.Nem akar semmi rosszat Zsófitól,sőt amikor Zsófi tette fel a témát a fiú visszautasítitta (tökcuki ♥) meg ilyesmi...ez az este sokkal közelebb hozott minket egymáshoz, hisz eddig csak a barátnőm volt...de mostmár telleg a Legjobb barátnőmnek nevezhetem,hisz akkor lessz valaki a legjobb barátod ha mindent el mondasz neki, és elfogad olyannak amilyen vagy,nem ítélkezik,soha nem tud megbántani mert tudod hogy nem úgy értette és csak mosolyogsz rajta,akivel tiszta szivvel nevethetsz és mellett önmagad lehetsz...ilyen eggy igazi BFF nem? Annyira elkezdtek hiányozni a legjobb barátaim,természetesen nem akarom lecserélni őket, de mindig tovább kell lepni és a múltadból mindig csak a jó barátokat megtartani,ők is ebbe tartoznak...pont.Oké elég a nyálas szövegből, vissza a valóságba! Holnap lessz az első csavargásom Budapesten (szülői felügyelet nélkül ) úgyhogy megyek is aludni.
ESTÁS LEYENDO
Emo mindhalálig
De Todo-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...