K

69 14 4
                                    

Nem nagyon volt kedvem a házat mutogatni Márknak,de gyorsan átfutottuk és betelepedtünk a szonámba.
-hova tehetem a cuccaimat?-kérdezte mosolyogva
-ott az a szekrény, üres úgy hogy bele pakolhatod a cuccaidat.-azt a szekrényt csak neki hozták be apumék de nem akartam mondani... így is kellemetlenül érezte magát.
-ooo köszikee-felelte,fuu de jó kezd fel oldódni Márk.
-megmutatom neked fokot (Siófok ) jó?-kacsintottam rá.
-persze tök jó lesz,hívd el haverjaidet is!-boxolt vállba.Au.
-okés -nevettem .Sokkal jobb hangulatom lett így hogy őt is mosolyogni látom. Bár tudom hogy nem tehetek mindenkit boldoggá...nem vagyok én nutella. De akkor is örülök hogy örül.
-miket terveztél?-kérdezte Márk leülve mellém.
-eszünk egy pizzát, fel megyünk a víztoronyba ,eszünk egyet a plázában a kínaiban ,el mehetünk moziba ...hmm el mehetünk hajóállomásra ,Jókai parkba... fagyizni meg ilyenek.-kezdtem el sorolni a tervezett programokat .
-de ennek a fele pénzbe kerül... -motyogta.
-figyi ne foglalkozz te azzal-pusziltam meg az arcát-aszt akarom hogy boldog legyél,ennyi -csattantam fel jogosan.
-jó okés. -húzta mosolyra a száját.
-felhívom akkor barinőimet (Saccyt és Vinit ) -jelentettem ki megfogva a telefonomat.Elösször Saccyt hívtam
-Szia szerelmem! -szolt bele a telefonba egy lágy hang,istenem de hiányzott ez a hang.
-szia ugye rá érsz ma? Délután bemegyünk Márkal Fokra.
-Persze hogy rá érek, neked bármikor -mondta feldobottan általános iskolai barátnőm. -vááárj Márk az a gyerek akivel meg csalsz? te kis picsa! -mindketten hangos nevétésben törtünk ki.(Általános óta játszik hogy házasok vagyunk...elég hülyén hangzik ,de nagy poén.)
-Akkor 2 kor a víztoronynál,puszi. -köszöntem el tőle mielőtt a két és fél percig tartó röhögés miatt lefogyna a pénzem.
-szia, már nagyon várom -tette le a telefont.Ahogy letette a telefont hívtam is másik barátnőmet.
-szia te nő! -szóltam bele a telefonba.
-szia mizujs?-kérdezte barna göndör hajú barátnőm.
-bejössz Fokra délután?
-nem tudok...szobafogság -felelt elkeseredetten .
-hmm ki szöktessünk?-kerdeztem széles vigyorral a számon. Vááárj ő meg a szoba fogság? 4-est kapott matekból vagy mi?
-nem lenne egyszerűbb ha felhívnád anyumat? -nevetett
-hát nem is tudom...az nem olyan buli.-nevettem fel.-ok 10 perc és vissza hívlak, puszi. -letettem a telefont és beszéltem Vini anyujával.Természetesen elengedte.

Emo mindhaláligWhere stories live. Discover now