2.évad

85 11 6
                                    

Be vezető:
*dobpergés* Hellosztok! újra itt vagyok én! Röviden az a szitu hogy már két hónapja nem vagyok együtt Márkal.
Nemsokára érettségi(és nemsokára nyár is) úgyhogy tanulók ezerrel.Zsófi jelenleg Atival jár.Ati meg már nem ebbe a suliba...kirúgták.Gratulálok neki,nah mindegy.
Nyarat végig fogom dolgozni .Vagyis hát nem csak a nyarat mert addig fogok dolgozni amíg mag nem lessz a pénzem arra ,hogy beutazzam a világot.Kiskorom óta erre várok .És már nemsokára mehetek világot látni.
18 leszek hétvégén (most hétfő van) .Egyik évben meghúztak nyelvtanból.Vagyis inkább mondjuk úgy, hogy direkt megbuktam.Ugyanis tavaj még együtt voltam Márkal és ő 3 tantárgyból bukott , igy még a pótvizsgára sem mehetett el,évet kellet ismételnie.Vele akartam lenni ,ezért buktam meg...ez van.
Amúgy még jóban vagyunk.Ő a legjobb barátom.Lehet, hogy majdnem 4 évet együtt voltunk ,de ilyen az élet,tovább kell lépni.Megbeszéltuk hogy már nem szeretjük egymást,csak a megszokás miatt vagyunk együtt, így hát közös megegyezés alapján szakítottunk.
A haveri társaságunk szét esett.Miután Zsofi elkezdett járni Atival ,Dávid pipa lett és nem lógott velünk többet. Ez kb 10.-ben volt.
Miki tavaj elballagott,persze tartjuk még a kapcsolatot,amúgy még mimdíg együtt van Annával ,a pultos csajjal.
Úgyhogy négyen maradtunk.Fogjuk rá,Ati és Zsofi ösze költöztek. Meg már nem is járnak suliba.(MIVEL ŐK NEM BUKTAK MEG EGY PASI MIATT!)
Így hát velük sem nagyon találkozunk.
A jelenlegi szobatársam...hát róla nem szívesen beszélek. Nem azért mert nem jó fej...csak...hippi .Tipikusan az a hippi aki mimdíg mosolyog.Néha elég idegesítő tud lenni. kb 2-3 hete kaphattam új szobatársnak.Még nem nagyon ismerem ,úgyhogy adok Petrának egy esélyt.
Ui: a hajam már nem kék úgyhogy a jelenlegi kinézetemet lecsekkolhatjátok fent.⬆

Emo mindhaláligOnde histórias criam vida. Descubra agora