Miki mellém ült és megfogta a kezem,de becsöngedtek.
-mennem kell -szólalt meg, mivel ő 2 évvel fölöttünk jár,(a többiek osztálytársaim) nem lehetek vele egész nap.Sajnos...
-ne hagy itt. -mosolyodtm el
Zsófival eddig nem találkoztam ,tuti nem jön be ma...
Órák után Márk megint odajött hozzám .
-miért futottál el reggel? -kérdezte a lényegre térve.
-nem mindegy.-válaszoltam besértődve. Erre megfogta a vállam és nem engedett el, akármenyire is küzdöttem,
-hagy békén te köcsög! - Sikitottam,nem mind ha bántani akart volna,csak el akartam futni.
-hé haver szálj már le róla! -hallottam meg Miki hangját, aki hirtelen megjelent a semmiből.És ököllel adott egy "pacsit" Márk arcára.
-bassza meg mi van veled?!?- kérdezte a földön fekvő fiú, enyhén vérző orral. Két tűz közé kerültem, vagy odamegyek Márkhoz és megkérdezem hogy "jol vagy? " vagy Mikivel kivonulok. Semleges megoldást választottam, kifutottam a helyiségből az udvarra.És onnan egyenesen a kolégium felé.De nem birtam tovább, lekellet ülnöm egy padra mert a síró görcs fenyegetett .Kb fél percre rá leül mellem valaki, felemeltem kezembe temetett arcomat.
-Miki?
-nyugi itt vagyok -nézett rám kedvesen .
Nem szóltam semmit, elméjedtem a szemébe és kezemmel a raszta tincseivel kezdtem el játszani.
És ekkor Miki hirten megcsókolt,gyors puszit adott és várta hogy vissza csókoljam.De csak bámultam előre, belenéztem sötétkék szemébe és vissza csókoltam.
-sajnálom! Nem kellet vólna! -lökött el magától a fiú. Pár percig szótlanul ültünk néztük a földet.
-miért ? -vágtam rá, amit abba a másodpercben meg is bántam.
-Márk miatt. Tudom hogy őt szereted,és ő is szeret. -válaszolt lazán.-amugy bocs a csókért,hirtelen fel indulás volt- kacsintott rám .Mosolyogtam rá,de miután felfogtam szavait,hogy "ő is szeret" lesokkoltam.Mosolyom lehervatt és mereven bámultam előre.
-hogy mivan?!?!-kerdeztem kiakadva.-akkor miért vágtad orba?- Nevettem.
-mert aszthittem bántott,meg mert vigyázok rád és nem érdekel hogy kit kell megvernem hozzá.- nevezett, de szavai nagyon jól estek.
-várj, de akkor miért...miért jár azzal a csajjal?-gondolkodtam el.
-eszt nemtom -válaszolta és elhúzta a száját Miki.
-megyek megkérdezem! -feleltem és izgatottan elfutottam.
-Szia Márk-estem be az ajtón.-jól vagy? Mentem oda hozzá át bugdácsolva a táskákon.
-jól, kicsit vérzett az orrom ennyi. -húzta a száját mosolyra.
-akkor jó-öleltem meg.
-nincs harag?-kérdezte szemembe nézve.
-nincs,de ugye majd sehova nem hozod magaddal Lulit .-mondtam gúnyosan ,nevét direkt rosszul mondva.
-Lucy -nevetett-amugy dobtam,ti sokkal fontosabbak vagytok.-mosolygott.
-fuu hála az égnek. -nevettem -itt maradsz hétvégére?- kérdezte Márk .
-Aha. -kacsintottam rá.
Visszamenve a kollégiumhoz felhivtunk mindenkit (Zsófi, Dávid, Ati és Miki )hogy jöjjenek a kolesz alaksorába dumálni.
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...