Egyből ballagás után tartok egy hatalmas bulit! Jó persze még messze van ,és az érettségire kéne koncentrálnom meg minden.De szeretek felkészűlt lenni.A mamáméknak van egy hatalmas pincéjük siófokon és az pont megfelelő helyszín.
kik a meghívottak:
-Vini(akivel azóta volt egy hatalmas kelendunk Daniel Wilde-val ,részletekért keress rá a Wilde-story című blogra)
-Saccy (akivel kb egy éve nem találkoztam)
-Márk
-Zsófi
-bátyám és Reni
-Dávid
-Petra...
-Ati
-Miki+a csaja Anna a pultos csaj.
-Alex és Zsomi(bátyám haverjai,még persze akiket még hoz a bátyám)
-Veca ( a virtuális barátnőm,még sosem láttam)+a pasija.
-Beni...
jó azt tegyük hozzá hogy egyikűk sem egyedül fog érkezni. A fiúk megdumálták hogy hoznak csajokat,csak hogy igazi legyen a buli...akkor már mi sem akartunk kimaradni a buliból Zsófival .Így hát majd meg hívunk néhány helyes fiút a suliból.
...
térjünk vissza a valóságba! A tételeket kéne tanulnom! És már megint elkalandozik a gondolatom.
Kinyitottam a füzetet és elkezdtem olvasni.2 perc múlva rájöttem hogy ma még nem is cigiztem.Fel kéne hívni Márkot hogy jöjjön ki és sétáljunk egyet közben .
Már tárcsáztam is a fiú számát.
-hy Elisz!
-szeja lejösz sétálni?-kérdeztem a lényeget.
-ahaa pill es ott vagyok ,parkba talozunk.-tette le ezzel a telefont Márk.
Lesétáltam, a lépcsőház ugyan olyan büdös volt ,mint 4 éve.Kiérve a friss levegőre rá is gyujtottam.Jó jó, tudom rosz dolog cigizni ,meg tönkre teszem vele magam...,de jobb mindha vagdosnám magam nem? Meg is láttam Márkot.Előbb ide ért mint én? ez fura.
-Mizu? -nézet rám egy padon ülve. Én is le ültem mellé.-Nem voltál ma suliban.
-jah.Tudod...nem volt kedvem -Nevettem kínosan.
-figyi nem akarsz velem tanulni érettségire? segíteni kéne.-nézett rám boci szemekkel.Most ha nem ismerném eléggé el hinném neki hogy télleg tanulni akar,de tudom hogy csak engem akar rádumálni a tanulásra.Azért kedves tőle.
-jó jó- válaszoltam egy kis hezitálás után- csak ne nézz így-takartam el a szemem.Természetesen kitört belőlünk a röhögés.
Másnap reggel az ébresztő órák keltett.Néha hiányzik hogy Zsófi dobjon fejbe egy párnával,vagy én őt. Baromi hülyeség volt megbukni...3,4,-es lett volna az átlagom...nah mindegy.Nem keltem ki az ágyból így minden elhomályosodott és vissza aludtam.
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...