Elköszöntem anyuméktol.
-hugi nem csak holnap este kéne menned?-kérdezte a bátyám.
-de-ferde mosolyra húztan a számat és elmentem .A vonat olyan lassan ment ,mint még soha.Megáltam a kolesz elött és megkerestem a névjegyek közt Márkot.Nem mertem felhívni,csak bámultam a képernyőt. Kezem el kezdett remegni, bele tudtam kék hajamba (amin tegnap este volt utoljára paróka, mert elmondtam anyumnak)és megnyomtam a hívás gombot.
~~~~~~~Márk~~~~~~~
Elisz hív, nem fogom felvenni... elsőre nem. Biztos hogy meg fogja magyarázni aszt a csókot...mert ha nem ,világa megyek! Nem akarok nélküle élni! Olyan hülye vagyok... tudtam hogy szereti aszt a pöcs Béni gyereket...tudtam! Hogy lehetek ekkora hülye?? Mire észbe kaptam rájöttem hogy a hajamat tépem és potyognak a könnyeim, egyenesen a telefononra ahol a világ legjobb csajának képe vilodzott .Megtöröltem a könnyeimet .Fel kéne vennem...mire felvettem a telefont letette. Fasza,én nem hívom vissza, túl makacs vagyok.újra hív, vegyem fel egyből ? Vagy várjak egy kicsit?
-szia...-szóltam bele halkan a telefonba.
-figyelj én... -halottam a szipogó lány hangjat ,megszakadt a szívén ,de még játszottam egy kicsit a durcit.
-te?!-vágtam rá mind ha nem lenne semmi bajom.
-ő csókolt meg!-folytatta.
-Te meg vissza csókóltál...-húztam tovább az agyát, de nem birtam halgatni ahogy sír.-szereted? Mert akkor aszt mond....-kérdeztem rá a lényegre, mert nem érdekelt a rizsa. Ha igent mond,megfog szakadni a szívem...lehet hogy nyálas,de szeretném!Ez van!
-bazdmeg ! Szerinted lefeküdtem volna veled ha nem szeretlek? -csattant fel nevetve a lány aki még mindíg szipogott.
-most sírsz ,vagy nevetsz, vagy mérges vagy?-kezdtem el hangosan gondolkodni de nem válaszolt csak kicsit késöbb.
-Még mindíg harakszol?-kérdezte Elisz halkan.
-Dehogy...rád nem lehet haragudni.-hallottam a vonal végén egy megkönnyebült sóhajtást. -Szeretlek!Bárcsak itt lennél...akkor megcsókolnálak!-húztam mosolyra a számat.
-hmm akkor nézz ki az ablakon -kuncogott a lány. Eldobtam a telefont és az ablakhoz futottam. Ott ált az ablakom alatt fekete nadrágjában és nirvánás pólójában az emo csaj telefonnal a kezébe.
-gyere már le te fasz!-hallotam a hangját a telefonból és az ablakon keresztül is. Olyan gyorsan futottak le ahogy csak tudtam.Fel kaptam az ölembe ,fölém magaslódott és megcsókolt.Kicsit elhajolt tőlem és benyögött egy "szeretlek"-et mire csak újra megcsókoltam álmaim szerelmét.Sose voltam még ilyen boldog mint ebben a percben.
KAMU SEDANG MEMBACA
Emo mindhalálig
Acak-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...