Márkal nincs semmi,ugyanúgy viselkedik velem mint eddig, és én is.
Szerda van ,ma elmegyünk meglátogatni Zsófival Dávidot,nem megyünk ma sulina hál isten (nem úgy logjuk el...anyum le igazolja )
Reggel vonatra száltunk és el indultunk. Én sikeresen egy olyan ember mellé ültem aki úgy izzat mint egy ló, pedig nem volt túl jó idő, esett az eső. Zsófi mellettem ácsorgitt ,mert nem volt hajlandó leülni egy tök dögös fiú mellé "mert Dávid..."így meg úgy ,de én sem ülhettem oda mert...mert miért is?
-had üljek oda Zsófiii -néztem boci szemekkel barátnémre.
-nem !ha én szenvedek szenvedj te is egy kicsit -mondta nevetve,pedig az a pasi ott...fuu és egyedül ül! Ah nemér !
-Nem tehetek róla hogy van pasid!- Zsófi csak nevetett és megadta magát.
-jó menny, de fogadjunk egy ezresbe hogy hozzá se mersz majd szolni.
-oké -áltam ezzel fel és kezet fogtam Zsófival.Oda áltam a festett vörös hajú srác mellé(kicsit emos volt a stílusa)
-szia leülhetek?-vigyorogtam .
-persze.-a szemembe nézett és elvette a táskáját.
-biztos nem zavarlak?csak az a tehén úgy izzad mint egy ló. -néztem a volt szomszédomra fintrgó fejjel mire a vörös el nevette magát.
-hogy is hivnak? -nézett újra rám a fiú.
-Elisz és téged?-érdelödtem kedvesen és elfedeztem hogy van egy nyelvpitszingje.
-Jason.-mondta, és meghalt a beszélgetés.
-Az ott a barátnőd? Csak mert mindjárt kiugrik a szeme.-mondta nevetve.
-igen ,sajnos ...fogadtunk ,kapok egy ezrest ha beszélek veled.-nevettem fel az őszinte vallomás után.
-oo már értem.-mondta elkeseredett hangon.
-jaj nem ugy értettem, bejösz meg minden... várj mi?-Erre fel nevetett.Még egy ideig dumáltunk mikor Zsófi unalmában odajött hozzánk .
-szia Zsófi vagyok. -nyújtotta a kezét Jasonnak.
-Szia Jason, sokat hallottam már rólad -nevetett vörös.
-Mi a számod?meg csörgetlek.-mondta szembe nézve a fiú.
-06 30....-válaszoltam piros fejjel.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Emo mindhalálig
Разное-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...