*még mimdíg Zsófi*
Vissza mentünk bulizni.Saccyt és a hosszú szőke hajú pasiát sikeresen leitattuk,de Vini baromira nem akart inni..ezért lépnünk kellet.Még amikor nem ittam ennyit ,akkor észre vettem ,hogy Vini egy pasit bámul aki elvileg úgy néz ki mind "Nagy Márk,,...nem tom ki az ,de az a lényeg hogy megkértem ezt a bizonyos Márkra hasonlító gyereket hogy hívja még Vinit egy felesre.Persze a srác bele ment ...de a lány reakciója elég viccesre sikerült.A pasi még oda sem ért hozzá ,de a lány hirtelen bele ivott kettő hatalmas kortyot páleszes üvegjébe .Gondolom hogy bátorságot gyüjtsön.Aztán megkérte a fiút hogy had csináljanak egy közös selfit ,aztán közölte szegény gyerekkel hogy van pasia és hadja békén...oké.Erre csak egy hatalmasat nevettünk .
-Vini ...most ez?-ültem le a csaj mellé.
-kellet róla egy kép!úgy néz ki mind Nagy Márk! Ő egy könyv szereplő! -ugrándozott.Kicsit túl pörgött az alkoholtól a göndörke.De nagyon kis cuki volt.
-szaaasztook-huppant lé mellénk Elisz is- Zsóf*csuklás*khm Zsófi !Na!bemutatom a pasimat,Zsolti-mutatott a mellére ülő fiúra.
-ömm...Lali vagyok.-szólt közbe a fiú.
-faszom!akkor Zsoltit hol hagytam?-nézett körbe Elisz .-aztaaa most nézem menyi ember van itten- ált fel az asztalra és tovább is sétált itt hagyva a " pasiját"
-Fu Elisz aztán sokat ivott!-nevetett Vini.
-ja-áltam fel én is kicsit dölöngélve.Saccy a barátja nyakában ülve tombolt...Elisz tuti valami pasit keres magának.Igazából szüli napja van,élvezze ki.
-Vini! Jösz táncolni?-kiabáltak mert elég hangos volt a zene.
-aha-felelt vigyorogva mire megrántottam a kezét és behúztam a tömegbe.Hajnali 5-6 körül lehet úgy hogy mindenki inkább csak szédölög a tuc tuc zenére .Boxolóként feltartott kézzel próbáltam táncolni de elég kicsi volt a helyünk Így inkább csak csukott szemmel ringattam magam.
-hé ne álj már ott mind egy darab szar!-szoltam rá Vinire és egy ember kezéből kivettem egy koktélt és Vininek adtam ,aki fel lelkesülve megitta.Megragadtam a kezét és táncolni kezdtem.Innentől minden homály.Még talán Valahonnan szerezhettünk egy üveg bort az éjszaka folyamán...vagy valami ,nem nagyon rémlik.Haha 18.rész és 18 éves lett Elisz. Véletlen egybe esések. ☺
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Emo mindhalálig
Разное-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...