Nem tudtam mellett elaludni, ugyhogy kb még egy órát feküdtem mellete amikor megszólalt Ati ébresztője.Gyorsan felpattantam mindha nem történt volna semmi.
-jó reggelt fiúk-által fel kissé kócos hajjal,mindenki csak nézet rám. -aszem én most megyek -indultam az ablak felé kínosan.
-jó reggelt -felelte végül Márk ásítva. Lent vártuk Zsófival a fiúkat a kocsmába (ott szoktunk kávézni reggelente ) Miki már itt volt.
-sziasztok -ültek mellénk ezzel a kicsit késő fiuk,még hogy a lányok tollázkodnak sokáig...
Mindenki ivott egy kávét és elindultunk Zsófi háza felé (mivel ő Bodajkon lakik és a tesója fog elvinni minket BP-re )Oda érve mindenki egyszerre köszönt.
-Szia Szofi. -köszöntünk egyszerre Zsófi nővérének.
-gyertek hátul van a kocsi. -mondta a seghig érő barna hajú lány .
Be ültünk az autóba és elindultunk. Odaérve Szofi kitett minket és elment. Egymásra néztünk és mindenki azon gondolkodott hogy hova is megyünk, mert semmi tervünk nem volt...
-megyünk el pizzázni! -Jelentettem ki,mert ha nem dobok fel valami ötletet itt néztük volna egymást egész hétvégén .
-hova?-vágta rá Miki
-hmm nem messze van egy pizza king nevü pizzázda, 2 éve nyertem ott egy tollat -nevettem.
-okés nekem jó -mondta Ati mosolyogva .Elmentünk pizzázni és utánna eldöntöttük hogy elmegyünk mozizni.
-az Aréna plázába menyünk-jelentette ki Zsófi. Zsófi és Dávid egész úton nevetteték egymást.A plázába érve választottunk egy filmet aminek az volt a címe hogy "Hogyan legyünk szinglik" .A moziban Márk és Zsófi mellé ültem .A filmet megnézve csavarogtunk még eggy kicsit a fővárosban.Nem tudtuk hol fogunk aludni,mert a terv az volt hogy "ma ugysem fogunk aludni" de már hét óra volt.
-ha nem alszunk ma, keresnünk kéne valami bulizó helyet.-javasoltam kicsit izgatottan,mert őszintén bevallom nem voltam még discoba.
-jó ötlet -mosolygott Márk, ma egész nap izot a levegő köztünk, kicsit kínos volt...
Az estét végig tomboltuk a legközelebbi buli helyen.Nagyon állat volt,és mint kiderült Márk nagyon nem birja a piát.Két sört és három somersbyt ivott de olyan volt a gyerek mint aki szívott valamit.Lehet hogy csak tettete,de ha nem lett volna részeg tuti nem akarta volna lesmárolni Zsófi ,úgy meg főleg nem hogy ott volt Dávid (Zsófi pasia ) aki miután majdnem megtörtént az incidens le ütötte Márkot,aki elkezdett fetrengeni a földön és röhögőgörcsöt kapott.
-Ati, ugye nem adtatok neki drogot-néztem komolyan a fiúra, de miután Ati olyan "én nem csináltam semmit" fejjel nézett rám el röhögtem magam.
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...