-igen csigát kérek szépen -mondtam a nőnek de csak bamba fejjel nézett, Reni meg szakadt a röhögéstől mellettem-egy kisadagot kérek szezám magos hússal és csípős tésztával,meg egy szerencse sütit.Te Reni?-néztem nővéremre aki sosem volt, de ő csak nevetett tovább. -Te nagyobb gyerek vagy mint én -nevettem el magam.Végül ő is kért.Megkaptuk a kínainlatés kerestünk egy üres asztalt.
Leültünk kajolni és énis kifaggatam Renit. Kiderült hogy kb fél éve dumálnak a bátyámmal,meg ilyenek.
-ez tökre olyan mint régen!-nézett rám széles vigyorral,de én nem ertettem mire gondol.-régen is mindig itt dumáltuk meg a pasikat! -nevetett.Kedvesen mosolyogtam rá és tovább beszéltünk.
-csörög a telefonod?-kérdezte Reni
-ooo igen,tényleg. -nevettem fel-Márk az. -jelentettem ki
-szia -szóltam bele vidáman.
-Te nő!! Nem 1-2 óráról volt szó ?-sikitott bele a telefonba.
-miért mennyi az idő? -néztem meg az órám-basszus 11 óra?!-nevettem.
-Te ittál??-kérdezte féltően
-Reni ittunk?-kérdeztem nevetve
-dehogy max colát-legyintett barátnőm.
-komolyan kérdezem! -mondta a fiú.
-morcos vagy cica? - nevettem.-te Reni mi volt abba a cigibe?- idegesitettem tovább Márkot.
-cigi?!mivan!? Mi volt a cigibe?!drogoztál?!hülye vagy?!hol vagy?! - ordibált tovább, de én csak nevetni tuttam.
-nem ittam ,nem cigiztem, nem drogoztam ,nem vagyok hülye...na jó talán egy kicsit jah és a főtéren vagyok. -válaszoltam nyugodt hangon.-haza mennyek?-kérdeztem végül.
-nemáár,mégcsak most kezdtünk el dumálni!-kezdett el hisztizni Reni mellettem.
-nem kell csak... elég ilyesztőek a bátyád haverjai- nevetett.
-He? Mi? Mivan?-nevettem pedig öszintén bepánikoltam.-kik vannak ott?
-valami Alex gyerek ,aki elvileg ott tanult ahol mi, meg asszem valami Zsomi (?) -mondta vicces pánikoló hangon. -és mit csináltak?-kerdeztem nevetve
-cigivel kínálgattak ,meg piával és elkezdtek faggatni -felelte félő hangon ,de csak kuncogtam rajta.-ne nevess!ful komoly hogy félek!Ezeknek a zenei ízlése nulla alatt van! - próbáltam nem nevetni ,de nem birtam ki.
-jó megyünk...-tettem le a telefont.
-nee, még ne mennyünk!-kezdett el hisztizni bátyám barátnője ,de nem volt kedvem vitatkozni vele.
-elvileg van egy csomó csaj nálunk...-hazudtam ,de bejött. Reni felpattant és gyorsan haza mentünk. Márk be volt zárkózva a szobámba,mikor bementem csak nevetni tudtam rajta...ott ült az ágyamon és szótlanul nyomta a tabletemet mint valami jó kisfiú. -hali jól vagy?-néztem rá komolyan, mert láttán hogy valami nincs rendben. Felált az ágyról és odalépet hozzám.Kezdtem félni .
-a tet-ves bá-tyád tett valamit a ko-lám-ba -kezdte el előre- hátra rángatni a vállamat, remegett a hangja... tuti bedrogozták!
-figyi hozok egy pohár vizet ,addig ülj le oké?-nyugtattam az ideges fiút. Tudom hogy hogy reagál a drogra,a gólya táborban is bedrogozták és tök máshogy reagált a szervezete mint a többiek...más csak vihogott, de ő bepánikolt, remegett. Akkor is nagyon megijedtem ,de legalább most tudom mit tegyek. Nagyából.
-HOL VAGY TE HÜLYE PÖCS!!-szalagtam le kiabálva a lépcsőn.
-mizu Hugi?-támaszkodott neki lazán az ajtónak bátyám.
-megfujtalak! Megfujtalak!megfujtalak!-kezdtem el püfölni a hasát, de meg sem kottyant neki.
-hé hé, nyugi most mit csináltam? -nyugtatott miközben még mindig boxzsáknak használtam a kigyúrt hasát.
-szerinted??szerinted mit csináltál?-néztem rá vér vörös fejjel.
-ha Márkra gondolsz... az Alex volt.
-Alex?? Hol van?-néztem körbe dühösen.
-ugye nem akarsz az 50 kiloddal neki esni annak a 200 kilós állatnak?-nevetett.
-kint van az udvaron mi?-kezdtem el futni ,de vissza rántott.
-Hugi ,menny aludni és majd én elintézem oké? Amugy is holnap bulizunk!-ölelt meg és meg lökött a lépcső felé.
-jó... jó ét -vonultam fel a szobámba ducásan.Megvártam amíg Márk elalszik és utánna lementem az alaksorba, ahol régen mindig edzettem a bátyámal,van itt minden,futópad ,sulyzók ...de a kedvencem a boxzák volt .Háromszor sikerült kiütnöm a csavarját a plafonból,már teljesen szét van szakadva...de régen voltam itt .Vezettem a fülhallgatót a fülembe és Green Day-től a" Wake Me Up When September Ends"-et
kezdtem el hallgatni .Pár perc múlva hangokat hallottam, kikaptam a fülhallgatót a fülemből.
-szia!-ijeszett meg Reni
-de mgijeszettel te majom!-nevedtem fel.
-jössz edzeni?-nézett rám mosolyogva.
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...