********újra Elisz ******
-fel megyünk a víztoronyba? -kérdeztem Márkra nézve akinek fülig ért a szája.
-persze merre van?-nézett körül izgatottan.
-omm hogyhogy ilyen fura vagy?-néztem rá kíváncsian.
-fura?-nevetett- csak jó veled lenni. -mondta szemembe nézve. Zavarba jöttem.
-ne vágj ilyen fejet. Inkább gyere. -indultam el
-milyen fej...- mielőtt el kezdett volna szivatni ,megfogtam a csuklóját és felráncigáltam a padról.
-Mikor érünk már oda?-nyavajgott a fiú akit húztam magam után .
-nézd ,ott van-mutattam fel.
-ooo- bámulta a szépen ki díszített "tornyot"
-most eszt élvezed? Olyan vagy mint egy óvodás -nevettem fel, mindenki minket nézett ,miért ráncigálom eszt a pasit .
-nem... eszt jobban élvezem -és lecsúsztatta a kezét az én kezemre és szorosan megfogta. Nem birtam megszólalni.Teljesen zavarba jöttem ,de nem merek össze jönni vele...mi lessz ha szakitunk? Szétesik a csapat .
-Ne csináld eszt... miért kínzol?-engedtem el kezét...
Bementünk a víztoronyba.Fizetni akarta a jegyet,de tudtam hogy kb annyi pénz van nála egész hétvégére .Ezért kifizettem én az ővét is .Felmentünk egy liftel ami egyenesen a legteteére vitt minket.
-de szép -csodálkozott a fiú. Félek...
-igen -mosolyodtam el -innen mindent látni.Nézd ott a Balaton!-nevettem miközben kukucskáltam ki a kis ablakokon.Márk szorosan mellém jött ,hogy ki nézzen az ablakon. Asszm meg adom magam...
-hé valameik nap elmehetnénk majd sétálni a partra. -néztem bele sötét kék szemébe ,ami 10 centire volt tőlem.
-ki lehet menni az erkéjre?-nézett körbe Márk zavartan.
-Persze gyere -megfogtam a csuklóját és kimentem az erkéjre,ahonnan gyönyörű volt a kilátás. Szorosan mellém ált a fiú.
-kérdezhetek valamit?-fogta meg a kezem és a földet bámulva harabdálta száját.
-persze -finoman megfogtam a kezét ,de ő megszorította, mindha soha nem akarná elengedni. Ezerrel ver a szívem.
-szeretsz?-kérdezte könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja?
-igen...-motyogtam magabiztosan.
-akkor? Miert? Mitől félsz? Hmm??-csattant fel és elebgette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tévé könyökét és eltakarta arcát.
-Attól hogyha szakiranánk... szétesne a baráts- de nem hagyta hogy befejeztem és elkezdjek magyarázkodni.Közelebb jött hozzám.Nagyon közel.
-de nem szakítanánk!soha..-felémhajolt ...és...
*dobpergés* megérkezett a várva várt rész :3 remélem tetszik nektek ♥
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...