10.

35 12 1
                                    

-Zsófi !Fürdőruhát is tegyél-kacsintottam barátnémra, aztán Márkra pillantottam, aki Mikivel dumált .
Jó már nem mondhatom ,hogy roszba vagyunk ,de azért tapintható volt a feszültség.

-oké-nevetett.-Am neked nem kéne pakolni,csak mert fél óra múlva indul a vonat?-mondta a fekete hajú lány.
Homlokomat csaptam magam és elköszöntem tőlük.
Vetettem Márkra egy utólsó pillantást es szótlanul a szemünkel megbeszéltünk mindent. "semmi gond minden remdben,, pilantást egyből felismertem.
Bólintittam egyet és elmentem pakolni.Zsófi fél óra múlva megjelent nálam .

-csumi!-nyitott be az ajtón-nem akarsz neki bemutatni?-mutatott Zsófi szobatársamra.

-Petra vagyok!-vigyorgott a barna hajú ány.

-Hippi?-nézett rám barátném enyhe undorral még mimdíg Petrára mutogatva.

-Aha.De jó fej-nevettem.Holnap péntek ,de anyum megengedte !hogy ellógjam ,mert szüli napom lessz.
Yeah.
Elköszöntem Petrátol és fel ültünk a vonatra,ami egyenesen Siófokra tartott.

-de unom már a vonatozást...-mondtam unottan .

-szerintem nagyon állat-bámult ki Zsófi a lehúzott ablakon kinyújtott nyelvek! mint
egy kutya .
Ránéztem és visítva tört ki belőlem a nevetés.

-miért vagy ennyire punnyat?

-punnyat?-kérdeztem vissza fáradt hangon

-Márk mi?

-jah-válaszoltam röviden.

-nyugiii !majd rendben lesztek-kacsintott.

-remélem-húztam fél mosolyra számat.

Megérkeztünk Siófokra és míg anyámék nem jöttek értunk ,hogy haza vigyenek , Zsófival ettünk egy fagyit.Megpillantotta a víz tornyot és Márkal való első csókunk jutott eszembe
...megint szar kedvem lett.
Hurrá.

-Elisz.-kezdett el rángatni barátnőm miután észre vette hogy elbanbultam.-Elisz!!-kiabált.
-he?-ráztam meg a fejem.

-minden oké?-bólintottam

-az ott nem a bátyád?-mutatott a kocsik közé.Egyből kiszúrtam a piros,fekete kicsikocsit.

-de -válaszolram röviden.

-de kíváncsi vagyok milyen a házatok!-ölelt meg a kocsi felé sétálva.
Ki kell vernem a fejemből Márkot!
Nem akarom ,hogy egész hétvégén ilyen kedvem legyen!

-szia hugi! -nézett hátra vigyorogva a bátyám.-Zsófi ugye?-nézett emo barátnőmre.

Erre ő csak mosolyogva bólintott egyet.

-én meg Reni!-nézett hátra bátyám barátnője is és a lendületből le fejelték egymást és kitört belőlünk a nevetés.
Renivel nagyon nagyon rég óta együtt vannak már.
4 éve de az elött is jártak egy és fél évet ,csak volt egy kis szünet.
-piroska bizti nem akarsz bulit tartani?-indult el a sofőrünk.

-a-a- ráztam meg a fejem.-lassan menj lécci-nevettem el magam kínosan.Mivel a bátyám úgy vezet mind egy állat.Pl én személy szerint imádom a sebességet és ha végig száguldozunk Siófokon,de más nem biztos hogy annyira.

Emo mindhaláligМесто, где живут истории. Откройте их для себя