-Elisz!Elisz!-rázottfel Petra.
-hmm?-néztem a lányra kicsit gorombán.
-Márk keres !-mutatott az ablakon kívül lévő fiúra-de nem tudom kinyitni az ablakot.-fejezte be a mondandóját.
Kimásztam az ágyból ,vöröses hajam szana-szét ált és mikor már az ablaknál voltam ,akkor vettem észre hogy bugyiba vagyok...
-nem nyílik-feszegettem az ablakot.
-megfagyok!nyizsd már ki!-hallottam meg a fiú remegő hangját ,halkan az ablakon túlról.
-menj vissza mingyárt át megyek-kiabáltam .
-mi??-kérdezett vissza, kreativitásomhoz méltóan, nemám felhívtam ,hanem kerestem egy lapot amire rá irhatom hogy " nehogy megfagyj! mingy megyek ! várj meg nálatok!" mondatot,erre Márk el is tűnt az ablakból.
-amúgy jó reggelt- vigyorgott rám a csaj, mire csak egy "mit akarsz ?" fejét villantottam rá.Amugy nagyon bírom, de nem akarom hogy ezt Ő is tudja.Még elbízná magát és nem csinálna nekem reggelenként "legyünkbarátok kakaót..."
-kakaót?-nyújtotta felém a gőzölgő csokis tejet.
-hmm- szagoltam bele,Petrának külön családi házikakaó receptje van ezért ultrafinom!
-ízlik? -vidult fel a lány a felsóhajtásomra .
-aha -nyaltam le a számról a csokit.-na mennem kell, mert Márk vár!- kaptam észbe és gyors felrángattam magamra a szűk szaggatott farmert.Le siettem az egyik koleszből a másikba.
-hova hova?- nézett rám egy ügyeletes tanár a fiú kolesz folyosóján .
-omm hát izé...-vakargattam a halántékomat.- le kéne másolnom a leckét!igen!ma dogát írunk és íze...-hadartam el
-oké- engedett tovább.Tuti nem hitte el, de szerintem pont nem érdekelte hova megyek.
Hármat kopogtam az ajtón és benyitottam.
-hát ő ...szia - nézett végig magán zavartan a fiú, csak egy alsógatya volt rajta .Semmi más!
-nyughass, láttalak már alsóban...- feleltem lazán és lehuppantam az ágyára .Az ágya felett volt egy fekete kerettel bevont rajz egy gitárról ,amit még én készítettem neki. Tavaly vagy tavaly elött.Mivel Ő gitározik már egy ideje nagyon őrült neki.
-meddig öltözöl még?-néztem fel a telefonomból az ingjével szenvedő fekete hajú pasira.-ahj-nevettem fel és feltápázkodtam.Közel sétáltam hozzá és a félre gombolt gombokat kigombolva igazítottam meg az inget...
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...