Oda érve a kicsi házhoz Zsófit az ajtó elé álítottam és bekopogtam.Gyorsan elhúzódtam az ajtó melletti falnak dőlve ,hogy engem ne lásson a fiú.
Lassan kinyitódott az ajtó.
-oh szia Zsófi!-nézte végig Ati a barátnőmet ,aki eléggé szét esett állapotban volt.-Elisz már tuti értesített a dologról,így nekem már nem kell.-vakarta meg halántékát lazán és flegmán kuncogott egyet.Na jó ebből elég!
-Bu!-ugrottam Zsófi mellé aki potyogtatta a könyveit a fiút nézve. Egy gyors mozdulattal hátra húztam a kezem és teljes erővel orron vágtam Atit.
A meglepetés ereje hatott,mivel a fiú szó szerint eltanyált és vérző orrát szorongatta.-most pedig tünj el! A cuccaidat majd elostázzuk.-húztam ki a gyereket az ajtón.Zsófi és én még beléptünk rajta.Gyorsan kulcsra zárták az és lehuppantam a kanapéra mint aki jól végezte dolgát. Ati idegesen el kezdte verni az ajtót ,de nem nagyon tudtam vele foglalkozni.Zsófi ugyan azzal a merev fejjel bámult a semmibe ,mind az elöbbi 5 percben.
-hé csüccs!-paskoltam meg a melletem lévő helyet.A fekete hajú lány szó nélkül lefeküdt mellém és a combomra tette fejét.
-őszintén... Megérdemlem én ezt?- fúrta az arcát kezébe.
-nem...-feleltem halkan és óvatosan hátát kezdtem simogatni.Egy kis idő mulva álomba sírta magát.
.....
Zsófi pár nap múlva jobban lett,miután Ati cuccait Budapest helyett Sopronba küldtük.Muhahaaa.
Péntek van és holnap lesz a szülinapom.Hip Hip Hurrá ...Márkot el akartam hívni hétvégére hozzánk ,Siófokra, de még mindig nem békültünk ki.
Zsófi fel akarta kicsit dobni a kedvem, ezért ki találta, hogy maradjunk itt Bodajkon és meghívhatnánk Mikit meg Dávidot ,de baromira nem volt kedvem.Meg anyuék is haza parancsoltak ,hogy "legalább ilyenkor gyere hazaaaa...,,
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...