Vinit út közben fel szedtük és lesétáltunk a balcsi partra.Én és Saccy a parthoz közel ültünk,kacsákat etetni.Zsófi és Vini egy padra ültek olyan 2 méterrel mögöttünk.Zsófi helyzet jelentést ad le a nővérének,Vini meg chetel a pasiával.Valami párizsi cserediák vagy mi az isten.Nem mesélt róla túl sokat mert amikor rá kérdezek mindig azt feleli hogy " ó télleg!ma még nem is írtam neki,, és leő veszi a telefonját...nem mind ha akkora kocka lenne.Csak most vannak abba a korszakban, hogy nem tudnak el szakadni egymástól.
-nézd Elisz! Ott egy hagyú!-bökte még a bordámat Saccy.
-fu te ez nagyon közel van!-ugrottam fel,senki nem tudja, de felek a hatyúktól.-Saccy!Saccy!csinálj valamit mert megesz ez a liba!!-kiabáltam kicsit hisztérikusan.
-milyen liba?-Nevettem el magát .
-h-hát az ottan- mutattam a vérszomjas vadállatra
-az hatyú édesem.-nevetett a vállamra támuaszkodva.
Zsófi fél füllel hallgatta a beszélgetésüket és halkan el kuncogta magát.
-Egy kutya!-legyintettem.
-nem kutya...hatyú-szált be a szivatásomba Zsófi.
-Vini!Te velem vagy ugye?-néztem segély kérően rá ,de fel sem nézett a telefonjáról csak egy "he?,, t kaptam tőle.
Hát kösz életem.
-hát van ez így, a csajom fél a hatyúktól.-karolt át a Rocker mire én is felnevettem.
-hé elfogyott a kenyerünk...-néztem csalódottan a kacsának szánt zacskó kenyér darabra.
Ami már csak zacskó ,még kenyér morzsa volt.Körül néztem és feltűnt hogy két csaj ,(akik feltehetőleg szerelmesek lehettek) egy fűre terített pokrócon valamit esznek.
-hehe sziasztok!-futottam oda.Elég furán néztek rám .-bocsi de van kenyeretek?-Nevettem el magam és feltűnt, hogy a két lány telleg egymás kezét fogja.
-persze !-mosolygott kedvesen a szőke és vörös hajú lány.
-nagyon szép a hajad -szólt a vörös.Mire hálásan bólintottam egyt.-kacsának kell a kenyér?
-igen barinőmel-mutattam Saccy felé aki érdeklődve figyelt- etettük volna őket csak úgy látszik keveset hoztunk- vigyorodtam.
Ahoz képest ,hogy életembe egyszer nem beszéltem egy meleg párral sem,egész jól el voltam.
YOU ARE READING
Emo mindhalálig
Random-szeretsz?-kérdezte Márk könnyes szemmel, mintha nem tudná mit érzek iránta. Vagy télleg nem tudja? -igen...-motyogtam magabiztosan. -akkor? Mitől félsz?-csattant fel és elengette a kezem. Arréb ált pár lépést , a korlátra tette könyökét és eltakar...