Už týden jsem u Deakinu a musím říct že jsou docela všichni v pohodě. jelikož jsou prázdniny tak jsou všichni doma a já se mám aspoň s kým bavit a co dělat. Už jsme řešili i to jestli tu zůstanu že nastoupím normálně do školy abych měla normální vzdělání. Podle mě by to bylo super. Chodila bych do třídy s Lottie. Jenže já nevím jestli tu u nich zůstanu přesně za tři týdny začíná škola a do té doby se mám rozhodnout jestli se vrátím do kláštera nebo ne. Co se týče Louise moc jsem ho přes týden neviděla a když jo tak jsme na sebe nemluvili nebo jenom jsme na sebe házeli ksichty. My dva spolu vycházet nebudeme.
Ráno když jsem se probrala bylo něco po desáté. Nikomu to nevadí že vstávám pozdě, protože i ostatní si přispí teda pokud někam nemusí. Jay ta vstává pořád brzy a Daniel taky protože musí do služby. Někdy i Louis si přivstane , ale to jen když chce hodně rychle vypadnout někam ven. No takže když jsem vstala a šla v pyžamu což byli šortky a tílko dolu abych si vzala něco k jídlu, jsem se na chodbě srazila s Louise. "Bože nemůžeš dávat pozor blbko." "Ty čum na cestu." Oba dva jsem se drželi za rameno. Já si prohlídla Louisovi tetování. Podle toho jak byl rozcuchaný asi taky zrovna vstal. Nechám ho projít a jdu za ním aby neměl kecy že jdu pomalu. Mohla jsem si na to stěžovat já, ale nechala jsem to být a šourala jsem se za ním. V kuchyni nás přivítala Jay. Hned jak jsme si sedli ke stolu před nás postavila čaj a nějakou buchtu. "Tak co plánuješ Loui na dnešek?" Zeptá se ho. "Asi budu odpočívat na večer u Tobiase je párty." Jak uslyším slovo párty nastražím uši a zaposlouchám se do jejich konverzace. "Jdeš tam sám?" "Ne chci vytáhnou Harryho ještě někde nebil." Uchechtne se a napije se čaje. "Co ty Lauro?" "Nevím co naplánovala Lottie takže ode mně se to nedozvíte." Usměju se na ní a úsměv mi opětuje. V klidu si dojím snídani, hned co dojím a dopijujdám vše použité nádobí do dřezu a jdu nahoru k Lottie. Zaklepu na její dveře. "Lauro kolikrát ti mám řikat že ty klepat nemáš." Otevře dveře a hned spustí. "Promiň no jen slušnost. Co plánuješ na dnešek?" "No chtěla jsem si jít zapalvat, ale jelikož večer jdeme na párty jdeme nakupovat." "Už zase? a budu hádat párty i Tobiase?" "Jak to víš?" "Louis se o tom bavil s Jay." "Aha no hale běž se převléct a jdeme si něco koupit a nechci nic slyšet." Protočím očima a jdu se obléct.
Zase to dopadlo jako minule Lottie mi brala všechno z rukou a než jsem stačila říct ne už to platila. Za tohle jí mít ráda nebudu. "Ještě nám chybí plavky." "Na co?" "No ta párty je tak trochu bazénová." No super týden na svobodě a hned se budu ukazovat, ale nějakou párty už to chce takže ať je jakákoliv. "Co tyhle." Ukážu na svítivě oranžoví. "Na tebe jo, ale já si je vemu v černom. Si trochu víc opálená takže na tobě budou super." Mrkne Lott a jde si najít černé ve své velikosti. Napodobím jí a hned co najdu velikost jdu do kabinky si je zkusit. Padnou mi přesně a jsem ráda že nemusím hledat žádný jiný. Už by jsme mohli jet domu. Proto se převléknu a jdu najít Lott. Už stojí v řadě u pokladny dám jí svoje plavky a ona to všechno zaplatí. Hned potom jdeme zpátky na autobus a jedem domu.
Dojedem domu a Jay nám hned nandá jídlo na které jsme ani nepomysleli teda aspoň Lott. V mím břiše probíhala třetí světová. Výborné těstoviny s bylinkovou omáčkou mi z talíře zmizeli během pár minut. Hned po jídle jsme si z Lott šli vybalit věci z tašek a ještě jednou si vyzkoušet plavky a Lott trvala na tom že se v nich musíme ukázat Jay. Neochotně jsem v plavkách sešla dolu a postavila se s Lott před Jay. "Obou vám moc sluší, ale nechápu Lott proč jsi si zase vzala černé když jsi mohla mít nějaé barevné jako má Laura." "Protože nejsem dost opálená." Takoví problémy bych chtěla mít. "Existují samoopalovací krémy." "Ale mami to se hned smeje jak vlezu do vody." Jen jsem tam tak stála a poslouchala je. "Jo už mlčím." Jay se zasmála a Lottie s ní. "Půjdeme zpátky nahoru." Lottie mě čapla za ruku a táhla mě za sebou jak kus hadru nahoru do mého pokoje.
Dvě hodiny před tím než jsme měli odjíždět na párty jsme se začali chystat. Lottie si vzala na starost moje vlasy. Chtěl mě i zmalovat, ale to jsem ji zatrhla. Vlasy mi jemně natočila a myslím si že to bylo zbytečný když si vlasy nejspíš stejně namočím. A to samé s malováním. Proto si nanesu jen řasenku a dál to nechám jak to je. Za to Lott si na obličej naplácá make-up, linky řasenku, rtěnku, namaluje si líčka a doladí to stíny. Protočím očima a jdu se obléct. Vybrala jsem si krátké černé šortky a bílé tílko s nápisem party, beach, relax, refresh. Na nohy jsem si obula oranžové žabky. Kounu na sebe do zrcadla a je to takoví skvělí pocit se vidět bez toho hábitu. Vyndám mobil a chci se vyfotit něž tak stihnu udělat přiškvaří se ke mě Lott a chce se fotit se mnou. Lottie je o proti mě strašně malá a tak to vypadá na tý fotce divně. Udělám klasickou selfie s Lott a potom se sama vyfotím v zrcadle. Obnovím svůj instagram a obě dvě fotky tam hodím.
"Mamí tak mi jdeme a neříkej Louimu že tam jdeme ano." "Jasně spolehni se a vraťte se brzy holky." "Jo jo." Zakřičí ještě Lott na Jay a práskne dveřmi. "Autobusem jsme tam za půl hodiny zpátky pojedem taxíkem." Nic jsem neříkala a jen šla za Lott na zastávku. Opravdu jsme jeli jenom půl hodiny a autobus zastavil na zastávce. "Pojď teď už je to jen kousek." Už po několikáté za dnešek mě Lott popadla za ruku a táhla za sebou. Zašli jsme do nejbližší ulice a na jejím konci byl dům ze kterého šla hudba a před ním bylo plno aut a i docela dost lidí. Hned jak vejdeme dovnitř Lott se vítá s nějakýma holkama a jedním klukem se kterým si dokonce dá pusu. "Lauro chtěla bych ti představit svého zatím utajovaného přítele pro mojí rodinu, ale tobě věřím tak ti ho představím. Lauro, Tommy. Tommy, Laura." "Ahoj rád tě poznávám." "Já tebe taky. Tak jdeme pařit." Tommy se podívá na Lott a ta jen kývne. "Jasně ukážu ti kde najdeš pití a hned se napijeme na seznámení." "Přijímám." Řeknu a nechám se odvést k příjmu alkoholu což se nazývá kuchyň. Tommy každému z nás nalije a rozdá panáka s vodku. Kopneme to do sebe. Později jsem přišla na to že to jsem dělat neměla. Docela jasem se zakuckala. Taky dva roky bez alkoholu jsou dva roky. Z kuchyně se přemístíme k bazénu. Neslyším skoro to co říkám a na tož Lottie. "Jdeme do vody?" Křičí mi do ucha. "Za chvíli." Odpovím jí a sedneme si na trávník. Vypadá to že to bude fajn párty. Všude balonky a kýble s balónkama s vodou a plno míčů a balónů ve vodě. "Přinesu flašku." Zakřičí na nás Tommy a odběhne. "Co na něj říkáš?" Zeptá se mě Lott. "Je to fešák." Řeknu a Lott se zasměje. Tommy se vrátí s flaškou ovocné vodky. "Tak prej na nás." Napije se a pošle dál.
Párty je v plným proudu a už dobrý dvě hodiny jsme z něj nevylezli. "Jdu čůrat." Už normálně řeknu Lott protože hudba se ztišila kvůli nočnímu klidu. Jen kývne a věnuje se Tommymu. Když vylezu ven uslyším jak někdo říká. "Hale znáš ji, ta je dobrá." Zvednu hlavu a kouknu se kousek dál kde stojí nějaký kluk a Louis. "Ne neznám jí." Vezmu si jeden župan co je přehozený přes tyč a jdu směrem k nim. "Ale no tak bráško nedělej že mně neznáš." "Bože proč na mě mluvíš akorát mě ztrapňuješ." "Ale jdi ty." "Neser mě Lauro. Padej raději domu." "Nebudě mi rozkazovat toho jsem si užila dost. A navíc jsem tu s Lott takže až bude chtít ona půjdu i já." Louis se koukne za mě a hledá Lottie. Když jí uvidí dojde ke kraji bazénu a začne na ní mluvit. "Lottie co tu sakra děláš. Pustila vás vůbec máma? A co je to za manekýnka." "Louisi je mi sedmnáct a bude osmnáct. A jo máma mě pustila ví o tom. A Tommy není manekýn, ale už tři měsíce můj přítel kdyby jsi se o mně trochu zajímal věděl by jsi to." Lott se sebrala a odešla pryč. Tommy běžel za ní. "Tohle si asi zase posral." "Nebejt tebe nestalo by se to." "Aha takže za všechno můžu já?" Podívala jsem se na něj a trochu k němu popošla. Chvíli jsem na něj koukala a potom do něj strčila. A jelikož stál na kraji bazénu spadnul do něj, ale kompletně oblečený. "Zbláznila jsi se nebo co?" "Ne jednoduše nemáš bejt debil." To byli moje poslední slova co jsem mu řekla, potom jsem se otočila a šla hledat Lott.
Nejdřív než jsem ji našla v jednom z pokojů, tak jsem se převlíkla do normálního oblečení. "Lott se ptá jestli už náhodou nechceš jet." "Jo pojedem asi to tu už nemá cenu." Řeknu a jdu za Lott. "Lott nic si z toho nedělej tvůj bratr je debil." "Jo to jo, ale dřív takovej nebyl." "Pojedeme domu jo." "Jo bylo by to fajn." Usměje se, zvedne se a jde se rozloučit s Tommym. Když se rozloučila zavolala taxíka a jeli jsme domu.
ČTEŠ
Forbidden Love!
FanfictionSedmnáctiletá Laura, která byla po smrti svých rodičů daná do sirotčince který řídí jeptišky. Laura nechce být v klášteře s jeptiškami. Nebaví jí nudný život a nechce tam dále být. Jednoho dne se rozhodne utéct, ale po jednom dni na svobodě ji chytí...